MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, undertail gaat het niet worden... ondanks al mijn goede voornemens en bedoelingen krijg ik het ding met geen mogelijkheid passend op mijn afgezaagde stuk (oude) undertail. Lijkt er niet eens op. Heb toch echt goed de instructies opgevolgd, maar denk dat het alleen op deze manier bij de non-abs versie mogelijk is, te veel uitsteeksels e.d. op de mijne.....

Heb 'm nog niet helemaal gemonteerd op de motor, dat doe ik morgen, maar weet nu al bijna zeker dat het er niet uitziet..... ;(

Dus, denk dat ik maar eens ga polsen in het banditforum op iemand interesse heeft en zo niet dan maar op Ebay. Moet helaas wel gelijk een andere kopen want op dit moment heb ik natuurlijk niets.....

Jammer maar helaas, pindakaas.

Mezelf gelijk maar even getracteerd op de eerst oliebol van het jaar.... *:)

Aaah -O- Balen... ik hoop zo dat het nog goed komt!
 
Sjowhey, met deel 18.0 het nieuwe jaar in. Iedereen al een lijstje met goede voornemens?

IIG heel veel kilometers met de motor rechtop :] met dit weer is het geen straf om even een rondje te maken , als je niet hoeft te werken B|

Maybabe: naadje k* om zo kort van te voren te horen dat je niet meer welkom bent...kan dat zo maar ?

Have a nice day all :W

Ik wil iig meer km maken met de motor schuin :Y
 
Zie hier een reactie vanuit het Banditforum:

Hulpzaam ;)

Ik heb deze gekocht omdat deze als undertail voor bandit gsf 650 S 2005 abs werd verkocht. Voor ik 'm kocht, nog een keer nagevraagd.

Maar waar dit concept vanuit gaat, wat ik van te voren niet wist, is dat je een deel van je oude undertail gebruikt welke aan de nieuwe word bevestid. Nu zullen ze daar gedacht hebben dat het niet uitmaakt (en dat zou ik ook gedacht hebben) maar om een of andere reden krijg ik het niet passend...niet eens een klein beetje.
De instructies die ik erbij heb gekregen toonden overigens ook een non-abs bandit...

Maar goed, wijze, dure les.....nu word er dus voorlopig helemaal niet gereden.

Spuitwerk is trouwens wel mooi geworden, dus dat weet ik dan voor een volgende keer.
Heb al een andere op het oog.... ;)

Niet.....rijden..... ? -O-
 
@Little Bear, als je goed kijkt, zie je rechts langs de weg de veroorzaker van jouw boete :)
Dit is het stukje Handweg waar de camera staat. niet echt een 80-weg hoor :+

Was toevallig bij scouting van Ukkie foto's aan het nemen en de camera staat een paar meter van de ingang van het scoutingterrein, dus niet speciaal voor jou genomen :+ ;)

[afbeelding]

Foto is trouwens best mooi geworden, zo met de zon door de bomen *D
_O-

die weg ken ik

ook een keer geflitsd -O-
2 keer in de week reed ik erlangs naar school :?
 
Ik wil iig meer km maken met de motor schuin :Y

Moet je een keer aanhaken achter mijn kontje, tsja we zitten toch over politiekontjes te posten, en een dijkje mee rijden ;)

mariecke; wat een pech, heb nog niet helemaal begrepen of het nu verkeerd besteld is of dat het gewoon niet past..... heb 2 jaar geleden een tail onder mijn vorige r1 pas gemaakt.... als ik kan helpen mail dan even.

Daatz; gefeliciteerd met de aankoop van je eerste bike. *O*
 
Zouden ze dit bedoelen :?

gorkiq_motor_316.jpg
 
Moet je een keer aanhaken achter mijn kontje, tsja we zitten toch over politiekontjes te posten, en een dijkje mee rijden ;)

mariecke; wat een pech, heb nog niet helemaal begrepen of het nu verkeerd besteld is of dat het gewoon niet past..... heb 2 jaar geleden een tail onder mijn vorige r1 pas gemaakt.... als ik kan helpen mail dan even.

Daatz; gefeliciteerd met de aankoop van je eerste bike. *O*
k kan niet wachten tot het nieuwe motorseizoen weer begint! *D heb al weer zin om te vlammen! })
 
@Daatz, das vlot zeg! Gefeliciteerd! Wanneer mag je het ophalen? Veel motorplezier toegewenst! :]

@BanditManiac, kan die untertail nog verder aanpassen zonder dat je de buizen van je bandit hoeven te verzagen? Erg balen ja.
 
_O-

die weg ken ik

ook een keer geflitsd -O-
2 keer in de week reed ik erlangs naar school :?

ik zie nu ook dat ik die flitspaal ken.
Ik werd gelukkig van tevoren al gewaarschuwd door het bureau welke er vlak achter zit *D
Dat ding flitst naar 2 kanten en is enorm scherp afgesteld -O-
 
@Daatz, das vlot zeg! Gefeliciteerd! Wanneer mag je het ophalen? Veel motorplezier toegewenst! :]

@BanditManiac, kan die untertail nog verder aanpassen zonder dat je de buizen van je bandit hoeven te verzagen? Erg balen ja.

ik ga het woensdag ophalen met muerte *D
 
de motor is al verwijderd op de site :o
_O-


dus het wordt toch wachten op de foto's van oz :+
 
Laatst bewerkt:
ik zie nu ook dat ik die flitspaal ken.
Ik werd gelukkig van tevoren al gewaarschuwd door het bureau welke er vlak achter zit *D
Dat ding flitst naar 2 kanten en is enorm scherp afgesteld -O-
:( heb ik gemerkt


btw

gefelicitaart met de aankoop van je nieuwe liefde

nu lekker :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan