Yamaha 550 16.000km

6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Ik bied te koop aan mijn Yamaha 550. Ik ben de tweede eigenaar. De eerste eigenaar heeft er 9.000km mee gereden. Ik heb de motor gekocht om mee op vakantie gegaan. Ik ben echter op vakantie mijn sleutels kwijtgeraakt en heb het contact- en tankslot moeten forceren. Deze sloten zijn prima aan te komen op een motorsloop echter ik heb er de tijd niet meer voor om het te repareren, er is wel gewoon mee te rijden.
De motor heeft onlangs nog een grote beurt gehad waaronder, olie, oliefilter, luchtfilter en bougie's zijn vervangen. De carb's zijn afgesteld en alles is gesmeerd.
Verder is de motor in prima staat Hij heeft nog maar 16.000km gelopen!!!. De accu is helaas leeg omdat hij al een half jaar stil staat maar als ik m aanduw loopt ie weer meteen. Hij loopt echt perfect, ik ben er zonder verdere problemen meer naar portugal gereden.
Deze motor staat garant voor nog vele km's probleemloos motorrijden. Het is ook een prima pekelfiets als vind ik dat persoonlijk zonde.
Ik hoef er de hoodprijs niet voor te hebben dus doe gerust een bod. Ben jij een beetje handig dan heb je met een uurtje schroeven een prima motor.


full
 
En wat is ongeveer je vraagprijs voor deze motor?

Bouwjaar is misschien ook wel fijn ;). Maar ziet er leuk uit voor een bij-fiets toch!
 
150? Das wel wat aan de lage kant, maar neem aan dat je dat zelf wel begrijpt. Nogmaals ik hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben maar een 500euro is hij wel waard.

edit: Voor 150 koop je nog geen paar schoenen :)
 
Laatst bewerkt:
Tis ook maar een startbod.
Maargoed, € 500,= vind ik teveel. Succes verder :)

Enne.. dat van die schoenen is een beetje overdreven hè ;)
 
Prima en weergaloos fijne motor. Nostalgie voor mij, was mijn eerste nieuw gekochte motor. Ben er overal mee naartoe gereden (Italië, Frankrijk, Duitsland enz) zonder problemen. Lekker pittig en oerbetrouwbaar :} .

Kortom, veel succes met de verkoop!
 
Dank je wel. Leuke reactie! Tis idd een hele fijne motor en noch ik noch de eerste eigenaar heeft er ooit problemen mee gehad. Hoop dat er iemand nog jaren plezier van mag beleven.
 
Nee, maar die kan ik dit weekend voor je maken, dan ben ik thuis. Voor de snelle beslissser die m dit weekend komt halen ben ik bereid te zakken met mn prijs omdat me dat een keer extra op en neer rijden scheelt.
 
Over wat voor prijs heb je het dan uiteindelijk? Zou je me willen mailen op jethro_kamphuis apekrul hotmail punt com?
 
Hoi hoi Paulus,

heb je nog wat meer foto's van de motor? Je mag, als je ze hebt tenminste doormailen naar mijn mailadres.

Wat voor prijs heb je nu in gedachten?

Groetjes Ronald
 
Ronald,

Ik heb niet meer foto's, dan zou ik ze effe moeten maken. Hij mag weg voor 400,- euro. Mocht ik daar niet voor kwijt kunnen repareer ik m zelf en bied ik m alsnog te koop aan. Laat maar weten wat je ervan vind en of ik nog wat foto's moet maken, dat vraag ik dan wel aan mn vriendinnetje.
 
Ik moet erbij vermelden dat je het achtertandwiel dient te vervangen. Dat het naaldje van de toerenteller afgebroken is en dat het achterbandje nog wel goed is maar toch wel binnenkort aan vervanging toe is. De toerenteller doet het overigens wel gewoon.
Doe een goed bod en hij wisseld van eigenaar
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan