MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eej... nieuw deeltje ook gevonden.. *O*

...

Om overigens op dat Hotel Maas terug te komen, ziet er mooi uit.. sauna etc.. lekkerrrrrr... maareuhm.. hoe doen we dat met de kamers? Is het de bedoeling dat iedereen gewoon z'n eigen kamer heeft of gaan we ook kamers delen? Is wel goedkoper dan natuurlijk.. en gezelliger.. welja.. zolang ik maar met een chickie op de kamer zit, dan is het goed.. :+

zo.. nu weer gamen.. :W

ow.. en Xtraatje.. ik heb nog wat info van je nodig.. stuur anders ff msndingbericht toe ofzo.. adres en link 8-)


Ik deel wel een kamer met je hoor ;)
 
Moge allemaal in deel 19 :W

Staat er nog steeds een nicht bovenaan -O-

Je zou toch Yamaha bovenaan zetten :?
95718542_ce2d9baac0_o.jpg
 
Eej... nieuw deeltje ook gevonden.. *O*

Om nog ff terug te komen op die tomtom Xtra.. er is op zich niet veel verschil tussen de 2 (Rider 2 en Zumo). Zelf heb ik voor de Rider 2 gekozen, omdat hier toch een bredere markt voor is, kwa software, accessoires en toekomstige updates.
Momenteel ben ik ook de ANWB ProMotor OnRoute software aan het downloaden om heel makkelijk op de PC routes uit te zetten en die in de Rider 2 op te slaan.. er schijnt nu namelijk een 'rondrit'-functie in te zitten, waarbij je het start- en eindpunt hetzelfde houdt en gaandeweg mooie lokaties uitzoekt, waarbij het programma de mooiste wegen met de meeste bochten per kilometer uitzoekt etc.. daar ga ik voor de Eifel en natuurlijk onze weekeindritjes eens leuk voor zitten...

Om overigens op dat Hotel Maas terug te komen, ziet er mooi uit.. sauna etc.. lekkerrrrrr... maareuhm.. hoe doen we dat met de kamers? Is het de bedoeling dat iedereen gewoon z'n eigen kamer heeft of gaan we ook kamers delen? Is wel goedkoper dan natuurlijk.. en gezelliger.. welja.. zolang ik maar met een chickie op de kamer zit, dan is het goed.. :+

zo.. nu weer gamen.. :W

ow.. en Xtraatje.. ik heb nog wat info van je nodig.. stuur anders ff msndingbericht toe ofzo.. adres en link 8-)

Ik heb die software ook :Y
7gb groot, maar echt GENIAAL!
Heb er veel aan gehad in Luxemburg (had mijn laptop mee, dus even routes uitgedacht met dat programma en toen uit mijn hoofd nagereden :))!

Promotor is ook voor de Garmin trouwens.. je kan de route exporteren naar verscheidene systemen :) (ook hele mooie roadbook uitprint opties).

Een kamer of slaapzaal maakt me niet uit... appartementen huis staat er....
Er is een kans dat het 2 persoons bedden zijn _O-
Maar ja... dan moet er maar iets geregeld worden met Tanya of Mariecke O-) (hier krijg ik commentaar op van beide dames :P).
 
Ik deel wel een kamer met je hoor ;)

Potver... was Beer me voor.... het is die Sabre he :+

Goedemorgen allemaal :W

Zit 12 Angry Men te kijken: http://imdb.com/title/tt0050083/
Een onverwacht erg goede film, waarbij moraal.....geweten.....schuldgevoel en verantwoordelijkheid erg mooi worden uitgebeeld (zwaar psychologisch (en zelfs sociologisch)).

Heb zo een toets over die film en denk, als ik die film vast heb gezien kan ik straks beter de vragen maken *D

Het gaat over het schuldig verklaren van een 18 jarige jongen, 11 man is er mee eens (om diverse redenen.. willen er niet zijn... willen naar huis.. zijn ervan overtuigd) en 1 man niet omdat hij niet zomaar een jongen schuldig wil verklaren zonder overleg (12 man moeten overeenstemmen volgens de Amerikaanse wetgeving).
 
Laatst bewerkt:
Eej... nieuw deeltje ook gevonden.. *O*

Om nog ff terug te komen op die tomtom Xtra.. er is op zich niet veel verschil tussen de 2 (Rider 2 en Zumo). Zelf heb ik voor de Rider 2 gekozen, omdat hier toch een bredere markt voor is, kwa software, accessoires en toekomstige updates.
Momenteel ben ik ook de ANWB ProMotor OnRoute software aan het downloaden om heel makkelijk op de PC routes uit te zetten en die in de Rider 2 op te slaan.. er schijnt nu namelijk een 'rondrit'-functie in te zitten, waarbij je het start- en eindpunt hetzelfde houdt en gaandeweg mooie lokaties uitzoekt, waarbij het programma de mooiste wegen met de meeste bochten per kilometer uitzoekt etc.. daar ga ik voor de Eifel en natuurlijk onze weekeindritjes eens leuk voor zitten...

Om overigens op dat Hotel Maas terug te komen, ziet er mooi uit.. sauna etc.. lekkerrrrrr... maareuhm.. hoe doen we dat met de kamers? Is het de bedoeling dat iedereen gewoon z'n eigen kamer heeft of gaan we ook kamers delen? Is wel goedkoper dan natuurlijk.. en gezelliger.. welja.. zolang ik maar met een chickie op de kamer zit, dan is het goed.. :+

zo.. nu weer gamen.. :W

ow.. en Xtraatje.. ik heb nog wat info van je nodig.. stuur anders ff msndingbericht toe ofzo.. adres en link 8-)
Neem je die tom tom ff mee donderdag? Wil ik wel eens zien dan.

Ik hoorde dat jij die dingen goedkoop kan regelen? :)

Je hebt mail trouwens voor de route naar mij toe.


Hier Xtra in "Software isoleert forum zeikerds (deel 2..." staat een linkje voor je, of iets erboven die naar het FireFox tooltje.


Leuk trouwens dat ze het onderwerp maar snel gesloten hebben :( :( :(
 
[me="Xtra"]kijkt in de OP -O-[/me]


Welke dame moet ik nou mee slapen dan ??? '(
 
Om nog ff terug te komen op die tomtom Xtra.. er is op zich niet veel verschil tussen de 2 (Rider 2 en Zumo). Zelf heb ik voor de Rider 2 gekozen, omdat hier toch een bredere markt voor is, kwa software, accessoires en toekomstige updates.
Pffff TomTom, het lijkt wel of je die rommel verkoopt :+
 
Ik heb me vanmorgen maar ff geschoren, want daatz komt *D
 
Heej! Even posten in deeltje 19 *O* Goedemorgen allen :W

Of je met Xtra wil slapen :P
Hij heeft ook een R1 _O-

Heb zin in Luxemburg/Eifel :9~

lux0701.jpg


Oude motor in Trier :)

lux0702.jpg


De Bundesbahn wordt zeker benut ;) (Hotel zit vlakbij deze foto btw)

lux0703.jpg


Helaas..... na 10 uur maar apres motorrijden..

lux0704.jpg
 
Ik heb me vanmorgen maar ff geschoren, want daatz komt *D
_O- doe haar maar doe groeten ;)


Zeker soms een dictatuur ja :(

Denk dat ze weer heeft lopen mekkeren bij de mods :P








@ Strifer *O* gezellig. Wordt toch al een leuk groepje zo.
Ff kijken of Danielle motorbitchy niet meewil. :')
 
_O- doe haar maar doe groeten ;)


Zeker soms een dictatuur ja :(

Denk dat ze weer heeft lopen mekkeren bij de mods :P








@ Strifer *O* gezellig. Wordt toch al een leuk groepje zo.
Ff kijken of Danielle motorbitchy niet meewil. :')
Niet meewil :? Dat is echt een verkeerde vraag. :P

Misschien tegen die tijd ook wat afspreken onderling wie wat mee neemt, gereedschap, kaarten etc.
Anders zitten we met dubbele dingen of juist 1 ding niet. *D


Edit : 17 % :+ :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan