MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Nocer: waar heb jij je buitenhoes vandaan? Was dat een beetje betaalbaar?
Anders moet ik even wachten op de beurs...
 
Laatst bewerkt:
Ga trouwens al met Pinksteren en met Hemelvaart die kant op, dus zou ook teveel van het goede worden :)
Jij ook al :+













Ik wist dat je niet serieus was ;)
Zo dom ben je niet :N


[me="Xtra"]had hier nog een geintje kunnen plaatsen over het delen van een kamer, maar gaat dat niet doen.[/me]

Lang leve de kerstspirrit :+
 
@Nocer: waar heb jij je buitenhoes vandaan? Was dat een beetje betaalbaar?
Anders moet ik even wachten op de beurs...

Motoport, had hem bij mijn motor geluld (samen met andere dingen), erg goede hoes :Y
 
Motoport, had hem bij mijn motor geluld (samen met andere dingen), erg goede hoes :Y

aaah vandaar, dus dan zal het zeker zonder motor nog duurder zijn :P
Morgen de motor maar even opmeten en dan kijken of de extra hoes van Muerte past. Want de motor staat nu vol in de regen, moet niet goed zijn -O-
En als die hoes past kan ik mooi wachten tot de beurs met een nieuwe hoes *O*
 
Jij ook al :+













Ik wist dat je niet serieus was ;)
Zo dom ben je niet :N


[me="Xtra"]had hier nog een geintje kunnen plaatsen over het delen van een kamer, maar gaat dat niet doen.[/me]

Lang leve de kerstspirrit :+
:Z

kun je nu weer ff dat filter aanzetten? dan ben ik iig van jouw gezanik af :W
maakt het een stuk gezelliger voor de rest :)

en nee, voor de lolbroek, ik ben nog niet weg :N
 
Laatst bewerkt:
:Z

kun je nu weer ff dat filter aanzetten? dan ben ik iig van jouw gezanik af :W
maakt het een stuk gezelliger voor de rest :)

en nee, voor de lolbroek, ik ben nog niet weg :N
mmm, je hoeft ook niet meer weg nu.

Kan nu schik met je hebben als ik wil of geen last van je als ik wil.
 
yep.. eens kijken voor winterhandschoenen (heb nu mijn zomerhandschoenen nog aan en dat is best wel fris) en andere laarzen...
Heb jij nog lekker gereden zondag en waar?

Ik had ook zomerhandschoenen aan, maar da's best fris aan de vingers.
De warme choco deed z'n werk wel goed trouwens :)
 
yep.. eens kijken voor winterhandschoenen (heb nu mijn zomerhandschoenen nog aan en dat is best wel fris) en andere laarzen...
haha... dat is bij mij precies andersom ;) Rij / heb nu alleen winterhandschoenen en wil kijken voor zomer. Verder nog wat schoonmaakmiddelen enzo kopen en even kijken naar een leer pak of alleen een jack :Y
 
aaah vandaar, dus dan zal het zeker zonder motor nog duurder zijn :P
Morgen de motor maar even opmeten en dan kijken of de extra hoes van Muerte past. Want de motor staat nu vol in de regen, moet niet goed zijn -O-
En als die hoes past kan ik mooi wachten tot de beurs met een nieuwe hoes *O*
Ik heb die van mij bij een motorzaak naast mn werk gekocht. Koste geloof ik 50 of 60 euro, maar ben er wel zeer tevreden over! Prima op maat (kwestie van het juiste model motor doorgeven) en voldoende ventilerend :Y Mijn motor staat gewoon buiten met hoes en ook met dit weer hoef ik alleen de hoes eraf te halen even bandjes en olie checken en rijden maar :]
 
Ik heb die van mij bij een motorzaak naast mn werk gekocht. Koste geloof ik 50 of 60 euro, maar ben er wel zeer tevreden over! Prima op maat (kwestie van het juiste model motor doorgeven) en voldoende ventilerend :Y Mijn motor staat gewoon buiten met hoes en ook met dit weer hoef ik alleen de hoes eraf te halen even bandjes en olie checken en rijden maar :]
kijk jij altijd je olie en banden na?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan