MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de telleurstelling dat Mariecke niet komt :) (maar ja.. is gewoon pech he -O-).
Maar waarom kom jij niet Alex ? :)

En of Claudia leuk is: Ongetwijfeld en meer dan dat, ze is nog zwanger ook _O-

ik zit op het werk met een (soort van) chronische onderbezetting....
collega(lees monteur) zit al een maand thuis en dat gaat ook nog op ze minst tot mei duren voor hij terug komt, en dan mag hij nog maar 2 dagen per week werken... dus daar gaan mijn vrije dagen(en daarbij komt dat dan mijn seizoen al lekker begonnen is dus er weer veel verkocht gaat worden als het goed is dus weer lange en drukke dagen) ....duss.........
 
kijk jij altijd je olie en banden na?
Vrijwel altijd ja... maar dan meer in de zin van de bandjes zitten erop/zien er goed uit (voldoende lucht) en olie alleen als de motor toevallig op de bok staat remvloeistof wel altijd! Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik deze bij mijn motor moet meten met stuur naar links of stuur rechts :$ Ik denk zelf stuur naar links (dan klopt het niveau ook, anders niet)
 
ja, nieuwe laarzen.. alweer... rits is zogoed als overleden.. jij nog plannen om dingen te kopen?
nope, niet echt. Twijfel ook of ik ga maar geloof dat er al besloten is dat ik moet :+
weet ook nog niet welke dag maar ook daarvan geloof ik dat er al besloten voor me is :+
Maar mss toch eens naar een waterdichte textielbroek kijken... is eigenlijk wel nodig :X
 
k zou van te voren maar pinnen :Y
:o

pff mag nu alvast beginnen met rekenen wat ik ongeveer kwijt ben daar als ik alles ga kopen wat ik wil:

bandenreparatiesetje, motorhoes, laarzen, leren motorpak...
en wie weet wat voor leuk speelgoed ik er nog tegenkom ;)
 
Vrijwel altijd ja... maar dan meer in de zin van de bandjes zitten erop/zien er goed uit (voldoende lucht) en olie alleen als de motor toevallig op de bok staat remvloeistof wel altijd! Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik deze bij mijn motor moet meten met stuur naar links of stuur rechts :$ Ik denk zelf stuur naar links (dan klopt het niveau ook, anders niet)
geen van beide.. stuur moet gewoon recht staan ;)
 
:o

pff mag nu alvast beginnen met rekenen wat ik ongeveer kwijt ben daar als ik alles ga kopen wat ik wil:

bandenreparatiesetje, motorhoes, laarzen, leren motorpak...
en wie weet wat voor leuk speelgoed ik er nog tegenkom ;)
in de jaarbeurs kan er ook gepint worden, komt wel goed ;)
 
:o

pff mag nu alvast beginnen met rekenen wat ik ongeveer kwijt ben daar als ik alles ga kopen wat ik wil:

bandenreparatiesetje, motorhoes, laarzen, leren motorpak...
en wie weet wat voor leuk speelgoed ik er nog tegenkom ;)
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Net zoals ik bij mijn nieuwe auto heb... zo'n spuitbus met een of ander spul erin wat je in je band moet spuiten wanneer deze lek gereden is? Zou opzich niet zo verkeerd zijn... alleen heb ik volgens mij geen ruimte meer om dat ding in mijn motor te stoppen :o
 
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Net zoals ik bij mijn nieuwe auto heb... zo'n spuitbus met een of ander spul erin wat je in je band moet spuiten wanneer deze lek gereden is? Zou opzich niet zo verkeerd zijn... alleen heb ik volgens mij geen ruimte meer om dat ding in mijn motor te stoppen :o

wat het allemaal precies inhoud weet ik niet, maar Zot raadde mij aan dat te kopen. Straks sta ik stil op weg naar mijn werk omdat er een spijker in mijn band zit bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Heb jij nog lekker gereden zondag en waar?

Ik had ook zomerhandschoenen aan, maar da's best fris aan de vingers.
De warme choco deed z'n werk wel goed trouwens :)

Was lekker en niet eens zo duur, aan de andere kant, als je de slagroom weg duwde bleef er weinig choco over _O-
 
geen van beide.. stuur moet gewoon recht staan ;)
Ik bedoelde ook links of in het midden. ;) Volgens mij staat het vloeistof bakje ook pas echt recht wanneer het stuur naar links gedraaid is. Maargoed dit wil ik nog even navragen / nakijken. In het ZZR topic zei iemand wel dat het naar links was... en zelf ben ik er nog niet helemaal over uit.

Toen ik mijn motor ophaalde heeft de dealer het mij volgens mij ook verteld. Tenmiste, kan mij herinneren dat er iets 'anders' was dan je zou verwachten (en dat is stuur in midden... meestal). Misschien maar even bellen naar bewuste dealer :P
 
ik zit op het werk met een (soort van) chronische onderbezetting....
collega(lees monteur) zit al een maand thuis en dat gaat ook nog op ze minst tot mei duren voor hij terug komt, en dan mag hij nog maar 2 dagen per week werken... dus daar gaan mijn vrije dagen(en daarbij komt dat dan mijn seizoen al lekker begonnen is dus er weer veel verkocht gaat worden als het goed is dus weer lange en drukke dagen) ....duss.........

Ah man... wat een pech -O-
Dan zou Mariecke jou echt wel kunnen verblijden met kaartjes voor Claudia de Breij ja *D
 
wat het allemaal precies inhoud weet ik niet, maar Zot raadde mij aan dat te kopen. Straks sta ik stil op weg naar mijn werk omdat er een spijker in mijn band zit bijvoorbeeld
Spijker kan je over het algemeen laten zitten toch :$ ? Tenmiste dat is wat ik heb weten te onthouden van mijn rijlessen dikke 3jaar terug. Zolang de spijker in je band vast zit zal er niet zoveel gebeuren... wel snel laten repareren O-)
 
Heb jij nog lekker gereden zondag en waar?

Ik had ook zomerhandschoenen aan, maar da's best fris aan de vingers.
De warme choco deed z'n werk wel goed trouwens :)

Ja hoor was een leuk ritje, verdwalen in Hilversum, jaja blond... stukje snelweg gedaan.. en thuis ook warme choco helaas zonder slagroom.. maar aan het eind van de rit merkte ik toch dat mijn vingers wel behoorlijk koud waren maar ik hou ook niet van die dikke handschoenen, heb ik net het goede gevoel zeg maar niet meer, dus maar eens kijken wat ze op de beurs hebben en ff bij een vriend van me langs die daar staat met allemaal Harley hebbedingetjes...
 
:o

pff mag nu alvast beginnen met rekenen wat ik ongeveer kwijt ben daar als ik alles ga kopen wat ik wil:

bandenreparatiesetje, motorhoes, laarzen, leren motorpak...
en wie weet wat voor leuk speelgoed ik er nog tegenkom ;)

Leren motorpak *O* :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan