MF de Gooische VechtStreek - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijker kan je over het algemeen laten zitten toch :$ ? Tenmiste dat is wat ik heb weten te onthouden van mijn rijlessen dikke 3jaar terug. Zolang de spijker in je band vast zit zal er niet zoveel gebeuren... wel snel laten repareren O-)

Als je een setje hebt, gelijk eruit halen... anders HEEL voorzichtig rijden....
 
ik zit op het werk met een (soort van) chronische onderbezetting....
collega(lees monteur) zit al een maand thuis en dat gaat ook nog op ze minst tot mei duren voor hij terug komt, en dan mag hij nog maar 2 dagen per week werken... dus daar gaan mijn vrije dagen(en daarbij komt dat dan mijn seizoen al lekker begonnen is dus er weer veel verkocht gaat worden als het goed is dus weer lange en drukke dagen) ....duss.........
En werk zeker te specifiek voor een uitzendkracht?
 
Spijker kan je over het algemeen laten zitten toch :$ ? Tenmiste dat is wat ik heb weten te onthouden van mijn rijlessen dikke 3jaar terug. Zolang de spijker in je band vast zit zal er niet zoveel gebeuren... wel snel laten repareren O-)
als de band niet leeg loopt, spijker zit niet altijd zo vast dat er geen lucht ontsnapt hoor.
en dan is het wel handig zo'n setje bij je te hebben :Y

alleen niet als je een binnenband hebt zoals ik :)
 
@ sunny
Vlakbij de Hubo, zeeheldenwijk ik dat volgens mij

@ kleintje_b
ja dat klopt. is ook zeker handig om te hebben. maar wordt er nou zo'n spuitbus ding bedoeld?
 
nope, niet echt. Twijfel ook of ik ga maar geloof dat er al besloten is dat ik moet :+
weet ook nog niet welke dag maar ook daarvan geloof ik dat er al besloten voor me is :+
Maar mss toch eens naar een waterdichte textielbroek kijken... is eigenlijk wel nodig :X
textiel heeft zo wel zijn voordelen ja :Y
lekker warm met dit weer en je blijft prima droog etc etc
 
@ sunny
Vlakbij de Hubo, zeeheldenwijk ik dat volgens mij

@ kleintje_b
ja dat klopt. is ook zeker handig om te hebben. maar wordt er nou zo'n spuitbus ding bedoeld?
Niet alleen, zit ook een soort of veter bij en mss ook lijm?
heb zelf niet zo'n setje aangezien mijn motoren binnenbanden hebben en dan heb je er niets aan.
 
textiel heeft zo wel zijn voordelen ja :Y
lekker warm met dit weer en je blijft prima droog etc etc
Tja rij de winter gewoon door hè en andere textiele broeken zijn niet meer waterdicht :X
Voor leren pak heb ik geen centen en ook geen motor :+

zie je me al in zo'n pakkie op de Madura, ieuw :+
 
Ja hoor was een leuk ritje, verdwalen in Hilversum, jaja blond... stukje snelweg gedaan.. en thuis ook warme choco helaas zonder slagroom.. maar aan het eind van de rit merkte ik toch dat mijn vingers wel behoorlijk koud waren maar ik hou ook niet van die dikke handschoenen, heb ik net het goede gevoel zeg maar niet meer, dus maar eens kijken wat ze op de beurs hebben en ff bij een vriend van me langs die daar staat met allemaal Harley hebbedingetjes...
Lekker ritje dus :)


Ik heb ook wel winterhandschoenen, maar vind ze niet echt fijn. Ze geven weinig gevoel door en dat mis ik dan.
Aan de andere kant is dat bij rustig toeren ook niet zo'n ramp.


Wat moet je met harley hebbedingetjes? ;)
 
@ sunny
Vlakbij de Hubo, zeeheldenwijk ik dat volgens mij

@ kleintje_b
ja dat klopt. is ook zeker handig om te hebben. maar wordt er nou zo'n spuitbus ding bedoeld?
nope, veters en co patronen.

Je hebt geen reserve band bij je en daarmee kun je een noodreparatie uitvoeren. Spijkers en schroeven laat je lekker zitten. Dan rij je zo snel mogelijk naar een motorzaak. Vliegt die spijker er echter toch uit heb je een oplossing en ik hou van oplossingen. Niet van problemen.
 
Lekker ritje dus :)


Ik heb ook wel winterhandschoenen, maar vind ze niet echt fijn. Ze geven weinig gevoel door en dat mis ik dan.
Aan de andere kant is dat bij rustig toeren ook niet zo'n ramp.


Wat moet je met harley hebbedingetjes? ;)

handvatverwarming *O*
 
nope, veters en co patronen.

Je hebt geen reserve band bij je en daarmee kun je een noodreparatie uitvoeren. Spijkers en schroeven laat je lekker zitten. Dan rij je zo snel mogelijk naar een motorzaak. Vliegt die spijker er echter toch uit heb je een oplossing en ik hou van oplossingen. Niet van problemen.
Mooie woorden man.


lekke band sucks. Zo snel mogelijk ff bij Zot langs :P


lekkebandnov2007ax3.jpg
 
fijne avond allemaal! kon afgelopen nacht niet in slaap komen met verslapen als gevolg :p eens kijken of dat nu beter lukt...

Truste!
 
hehe, ik wacht ook op de staatloterij, maar voorlopig schiet ik er elke maand weer bijin -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan