Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
knuppels
messen
bombrieven
en nog wat automatisch & half automatische guns
_O- _O- _O-
full
 
Eh ZX7: wat heb jij eigenlijk tegen de ARA?
Dat er van die flauwe grappen :? gemaakt worden bij de ARA :X

Als er iemand niet vergeten word is het Johan, daar hebben we in het begin te veel lol voor gehad :X datie zich in heeft laten pakken is een ander verhaal :9
 
Laatst bewerkt:
Wil niemand kwetsen maar vind opening post wel beetje een rotzooitje, allemaal teksten die eigelijk een link moeten zijn, onoverzichtelijk, hier en daar teksten vergeten.

Beetje teveel copy/past als je het mij vraagt :+
 
Wil niemand kwetsen maar vind opening post wel beetje een rotzooitje, allemaal teksten die eigelijk een link moeten zijn, onoverzichtelijk, hier en daar teksten vergeten.

Beetje teveel copy/past als je het mij vraagt :+

Oké er waren er een paar die niet werkten, wat zou volgens jou nog meer een link moeten zijn?
Deel 1t/m 5 is herstelt
twee onderdelenlinkjes doen het ook, dus?

En ja copy/paste is een snelle manier heb af en toe ook nog wat anders te doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Heej Mille-rs.....

vraagje, maat van mij is nog op zoek naar een rechtervoorknipper voor een mille van 2003. Heeft er hier toevallig iemand iets liggen, op MP staat helemaal niks/noppes/nada.

Of zijn er mooie aftermarket oplossingen die wellicht veel mooier zijn en wellicht nog goedkoper??

Alvast bedankt...

Reacties gaarne op higg2k "apenogwakrulstaart" gmail punt com......
 
Laatst bewerkt:
@higgins: ik helaas niet, heb alleen '04 materiaal! Maar probeer 't anders eens op www.aprilia-riders.nl en dan bij de rubriek 'gezocht'. Suc6
 
Heej Mille-rs.....

vraagje, maat van mij is nog op zoek naar een rechtervoorknipper voor een mille van 2003. Heeft er hier toevallig iemand iets liggen, op MP staat helemaal niks/noppes/nada.

Of zijn er mooie aftermarket oplossingen die wellicht veel mooier zijn en wellicht nog goedkoper??

Alvast bedankt...

Reacties gaarne op higg2k "apenogwakrulstaart" gmail punt com......
Telefoontje naar Roke ennnn hopla.... ;)
 
Heej Mille-rs.....

vraagje, maat van mij is nog op zoek naar een rechtervoorknipper voor een mille van 2003. Heeft er hier toevallig iemand iets liggen, op MP staat helemaal niks/noppes/nada.

Of zijn er mooie aftermarket oplossingen die wellicht veel mooier zijn en wellicht nog goedkoper??

Alvast bedankt...

Reacties gaarne op higg2k "apenogwakrulstaart" gmail punt com......

knippers
 
Kun je na gaan wat het nivo daar is :9
En het is al een stuk beter als een jaartje of wat geleden , toen was het helemaal een een speciaal clubje .
Toen hadden ze iemand in het bestuur zitten .. _O- _O-
Die kon sputteren als een ouwe Ducati ...(maar die komt er nu niet meer )
Daardoor is het Nivau aanmerkelijk gestegen .
 
Heej Mille-rs.....

vraagje, maat van mij is nog op zoek naar een rechtervoorknipper voor een mille van 2003. Heeft er hier toevallig iemand iets liggen, op MP staat helemaal niks/noppes/nada.

Of zijn er mooie aftermarket oplossingen die wellicht veel mooier zijn en wellicht nog goedkoper??

Alvast bedankt...

Reacties gaarne op higg2k "apenogwakrulstaart" gmail punt com......

Hmm misschien kan ik er nog wel aan komen (compleet setje voor een 2002 model) Moet ik eens voor je vragen?
 
En het is al een stuk beter als een jaartje of wat geleden , toen was het helemaal een een speciaal clubje .
Toen hadden ze iemand in het bestuur zitten .. _O- _O-
Die kon sputteren als een ouwe Ducati ...(maar die komt er nu niet meer )
Daardoor is het Nivau aanmerkelijk gestegen .

De meeste vragen die ik op ARA voorbij zien komen zie ik hier ook verschijnen :/
Met al die fora gaat het toch altijd over hetzelfde: welke banden/uitlaat/ketting/luchtfilter/benzine/remsschijven etc etc etc. Verbouwingtopics zijn altijd wel leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
De meeste vragen die ik op ARA voorbij zien komen zie ik hier ook verschijnen :/
Met al die fora gaat het toch altijd over hetzelfde: welke banden/uitlaat/ketting/luchtfilter/benzine/remsschijven etc etc etc. Verbouwingtopics zijn altijd wel leuk :Y

En leuke plaatjes van motoren en geile wijfe :9~ :X :+

06leonetricolore1ul2.jpg


d4.jpg


aprilia+v4.jpg


Aprilia+RS+Cube.jpg
 
:9 :9 :9 :9 :9

Vergeleken met de replica wel een homo fiets. :W :W

ik ben er geen fan van ( sorry ) maar toch heb je weer een leuke fiets *O*
velgen zijn wel leuk gedaan,was met die van mij ook al zoiets van plan als het niet teveel extra moet kosten en ik de juiste stickers vindt naar mijn smaak...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan