Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een rotsfeer hier!!!! :+

Denk dat ik hier maar nooit meer kom :P

RSV Rulezzz!!!! *O*

Grtz Sander (die het hier wel voldoende inhoud en fun vindt hebben *D )
 
Gast, het is heel makkelijk:

A) Jij komt in het RSV topic gezellig mee praten over RSV gerelateerde onderwerpen

Of jij moet je frustraties kwijt dus optie B:

B) Zoek de gene op met wie je de frustraties wilt delen maar valt daar andere niet mee lastig

BVD :) B|
<off topic modus aan>

Dit is een superleuk topic en deze "discussie" past hier wellicht idd niet helemaal. Begrip dus voor je irritatie.

Noem aub Blakkie alleen geen "gast" en stel geen eisen aan zijn deelname in dit topic: ga je toch niet over :? Ik ook niet. Dat doen modjes.

<off topic modus uit>


Iemand nog interesse in een setje gloednieuwe Braking schijven (met een extra setje gietijzeren rotors: in 10 min te wisselen): passen echter alleen op Milles met klauwen waarin 2 remblokken zitten (Ik heb P4 klauwen)
 
als het je hier niet bevalt post je toch gewoon in het naked gedeelte op het tuono eiland :W

die gilles kosten rond de 550€,zijn vrij duur en mooi vind ik ze eerlijk gezegd niet :N , sato en harris maken veel mooiere sets voor de rsv/tuono

de nieuwe VCR serie van gilles zijn heel mooi maar die passen niet op de appie's :/


ahum........
full
 
Iemand nog interesse in een setje gloednieuwe Braking schijven (met een extra setje gietijzeren rotors: in 10 min te wisselen): passen echter alleen op Milles met klauwen waarin 2 remblokken zitten (Ik heb P4 klauwen)

Waarom passen ze niet?
Is de diameter niet goed of is de breedte van de naaf niet goed
 
Laatst bewerkt:
Ben even op uw site wezen kijken, ziet er wel netjes uit in het algemeen.
Maar uw nieuws loopt wat achter;
Nieuwe 2007 modellen in stock 18/10/2006 ;) ;)


da's de oude site, de nieuwe staat al 3 maand klaar, maar door één of ander geklooi bij de provider krijgen ze'm niet online.... |( |(

ff. met die site geen rekening houden dus aub.... de nieuwe zal wel ook onder www.qms.be staan..
 
da's de oude site, de nieuwe staat al 3 maand klaar, maar door één of ander geklooi bij de provider krijgen ze'm niet online.... |( |(

ff. met die site geen rekening houden dus aub.... de nieuwe zal wel ook onder www.qms.be staan..

Oké , misschien handig als je op de oude site vermeld dat de nieuwe in aan tocht is :) ;)
 
Laatst bewerkt:
die gilles kosten rond de 550€,zijn vrij duur en mooi vind ik ze eerlijk gezegd niet :N , sato en harris maken veel mooiere sets voor de rsv/tuono

de nieuwe VCR serie van gilles zijn heel mooi maar die passen niet op de appie's :/

Gilles rearsets kosten € 455,- ;)
 
Laatst bewerkt:
Gilles rearsets kosten € 455,- ;)

in nl ja... heb 'r vorig jaar nog achter geinformeerd.... en toen was het 550 :)
in de winkel of in een onlienshop doet ook veel, heb die van mij 499 betaald, en bij de duc dealer moeten ze 579 kosten B|

cw ik wist niet dat ze ook een model voor de nieuwere rsv's hadden srry :$
 
Wat moet ik met je vragen dan. Zal ze toch maar beantwoorden voor je.


1 - Hallo ik rij een Tuono en ik zie deze mooi gespoten velgen vertel er eens meer over.
Ook hallo en weet ik veel zijn niet mijn velgen

2 - Ik heb nog geen foto's en hoe plaats je deze hier
Als je nog geen foto's hebt moet je eerst foto's maken en dan staat er ergens op dit forum hoe je ze moet plaatsen.

3 - wat kosten die rem/schakelsets dan, deze zijn toch ook te gebruiken op mijn Tuono
Moet ik ook beantwoorden met weet ik veel. Misschien effe op een internetwinkel kijken.

4 - De mannen zijn wel erg met zichzelf bezig
Deze snap ik niet, want volgens mij stel jij hier alleen vragen voor jezelf. En soms schiet er wel eens een vraag van iemand doorheen. Kan gebeuren en niet gelijk zo gepikeerd. Spendeer wat meer tijd hier en je krijg vanzelf antwoord op (al je vragen).

Dank voor de reactie. Ik had gehoopt dat de juiste personen met de juiste antwoorden zouden reageren.

Wat ik met de mannen bedoel die met zichzelf bezig zijn, bedoel ik het gehakketak en niets met het onderwerp bovenaan de topic.

Ik zou meer inhoud verwachten over techniek maar ik lees de oudere berichten en helaas.

Veel plezier elkaar af te schieten, inmiddels zie ik dat het Aprilia Riders forum iets vriendelijker met elkaar omgaan. Daarnaast meer inhoud qua techniek.
 
Dank voor de reactie. Ik had gehoopt dat de juiste personen met de juiste antwoorden zouden reageren.

Wat ik met de mannen bedoel die met zichzelf bezig zijn, bedoel ik het gehakketak en niets met het onderwerp bovenaan de topic.

Ik zou meer inhoud verwachten over techniek maar ik lees de oudere berichten en helaas.

Veel plezier elkaar af te schieten, inmiddels zie ik dat het Aprilia Riders forum iets vriendelijker met elkaar omgaan. Daarnaast meer inhoud qua techniek.

:W :W :W
 
Dank voor de reactie. Ik had gehoopt dat de juiste personen met de juiste antwoorden zouden reageren.

Wat ik met de mannen bedoel die met zichzelf bezig zijn, bedoel ik het gehakketak en niets met het onderwerp bovenaan de topic.

Ik zou meer inhoud verwachten over techniek maar ik lees de oudere berichten en helaas.

Veel plezier elkaar af te schieten, inmiddels zie ik dat het Aprilia Riders forum iets vriendelijker met elkaar omgaan. Daarnaast meer inhoud qua techniek.


haha blijkbaar kom je daar nog niet zoveel ;)
vriendelijk met elkaar omgaan moet daar nog uitgevonden worden.

en een forum is ook voor de gezelligheid en niet alleen maar techniek. ;)
 
haha blijkbaar kom je daar nog niet zoveel ;)
vriendelijk met elkaar omgaan moet daar nog uitgevonden worden.

en een forum is ook voor de gezelligheid en niet alleen maar techniek. ;)

jah , echt gezellig vond ik 't daar niet tov hier :/

btw techniek is een apart forumgedeelte he
O-) :+
 
Waarom passen ze niet?
Is de diameter niet goed of is de breedte van de naaf niet goed

Nee floaters zitten te dicht bij de rotor. De P4 klauwen hebben van die kleine "nokjes" die de 4 kleine remblokjes vastklemmen. Die nokjes komen NET tegen de floaters aan (binnen en buitenkant)
De rode klauwen of de gouden Brembo's met 2 remblokjes per klauw hebben die nokjes niet, en daar passen ze dus perfect op.

Baal er wel van, want het zijn super schijven (en die gietijzeren rotors die erbij zitten wilde ik op het circuit gebruiken ;( )

Maar goed, misschien dat ik hier iemand er blij mee kan maken (klein prijsje: 250 euries voor de set schijven inclusief de extra rotors) Zal binnenkort wel een piccie plaatsen ;)
 
:? huh, leg uit. Ik bedoel: ik kan de onvriendelijkheid niet vinden.
Ben je nou serieus of is het een geintje?

Nee is geen geintje. Tenminste ik zie de lol er niet van in.
Maar goed ik weet nog dat ik daar als beginnende Aprilia rijder (2004) een beetje heb rondgehangen, en werd gewoon compleet genegeerd. Blijkbaar was er een vast clubje. Plus altijd het gezeik dat dit k*t was en dat. (de bekende RSV kwaaltjes)
Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat een gezellige club was waar je leuk werd opgenomen in de groep. :N

Ook een keertje in Houten bij de Italie dag op bezoek geweest bij de stand. Nou wat een warm welkom. Er was meer aandacht voor hun alreeds bekende vrienden als dat er een poging werd gedaan om iemand enthiousast te maken voor de club. En ik ben niet het type wat zich ertussen gaat dringen om aandacht te krijgen. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan