Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
in nl ja... heb 'r vorig jaar nog achter geinformeerd.... en toen was het 550 :)
in de winkel of in een onlienshop doet ook veel, heb die van mij 499 betaald, en bij de duc dealer moeten ze 579 kosten B|

cw ik wist niet dat ze ook een model voor de nieuwere rsv's hadden srry :$

we zitten hier ook op motor-forum.nl :+

Ik ben gisteren bij Star Twin geweest voor de tandwielen van de Primaire overbrenging. Ze wisten bij de Aprilia fabriek niet wanneer dit weer leverbaar zou worden dus ben ik op zoek gegaan naar 2e hands. Star twin had gelukkig nog een set liggen! Vandaag de rest van de onderdelen besteld en dat heb ik over 2 weken allemaal binnen. Dan kan ik weer beginnen het motorblok in elkaar te gaan zetten. Over een week of 4/5 moet de RSV dan wel weer kunnen lopen denk ik :) .
 
Dank voor de reactie. Ik had gehoopt dat de juiste personen met de juiste antwoorden zouden reageren.

Wat ik met de mannen bedoel die met zichzelf bezig zijn, bedoel ik het gehakketak en niets met het onderwerp bovenaan de topic.

Ik zou meer inhoud verwachten over techniek maar ik lees de oudere berichten en helaas.

Veel plezier elkaar af te schieten, inmiddels zie ik dat het Aprilia Riders forum iets vriendelijker met elkaar omgaan. Daarnaast meer inhoud qua techniek.
Hoi Arie, je bent gewoon op het verkeerde moment gaan lezen.
Daarnaast is het MF een forum waar echt elke gek kan reageren, en dat mag wat mij zo blijven, maar een beetje fatsoen is nooit verkeerd.

Normaal wordt er redelijk op vragen gereageerd, maar het is ook zo dat, zeker voor diegenen die al enkele jaren Mille rijden èn wat fora bezoeken, op een gegeven moment de meeste ècht technische vragen al zo vaak voorbij gekomen zijn, dat er niet zo snel meer op wordt gereageerd. ( en dan wint gewoon de aanhouder }) )

Daarnaast is er tot vorig jaar een Millesite geweest waar echt veel mille en tuono rijders lasen en schreven, maar die is helaas niet meer. Daar was dus echt veel te vinden.

En geluiden over gezellig etc, het ligt er gewoon aan hoe serieus je sommige mensen neemt. ( of moet nemen......) O-)
Het is en blijft een forum *O*

En de ARA is gewoon een goede club (met de normale/gebruikelijke clubgedragingen, dus dat wat Nald aangeeft, daar kan ik ook wel begrip voor hebben) met jaarlijks heel wat leuke evenementen voor leden. :Y

(alleen dat gezeur op het ARA forum voor nieuwkomers van je eerst" MOETEN voorstellen" (wat sommigen menen te moeten opmerken) voordat je echt mag "meedoen" mag wel minder....... B| O-)

hhmm, volgens mij heb ik me daar nooit voorgesteld
 
Het gebeurt natuurlijk al gauw op een forum waar iedereen elkaar al een tijdje kent. Heb er verder ook geen woorden aan vuil gemaakt en het is dat het nu ter sprake komt. Het is gewoon jammer en weerhoud denk ik veel mensen actief mee te doen.
 
Nee floaters zitten te dicht bij de rotor. De P4 klauwen hebben van die kleine "nokjes" die de 4 kleine remblokjes vastklemmen. Die nokjes komen NET tegen de floaters aan (binnen en buitenkant)
De rode klauwen of de gouden Brembo's met 2 remblokjes per klauw hebben die nokjes niet, en daar passen ze dus perfect op.

Baal er wel van, want het zijn super schijven (en die gietijzeren rotors die erbij zitten wilde ik op het circuit gebruiken ;( )

Maar goed, misschien dat ik hier iemand er blij mee kan maken (klein prijsje: 250 euries voor de set schijven inclusief de extra rotors) Zal binnenkort wel een piccie plaatsen ;)
Als je intresse hebt weet ik denk ik nog wel iemand die een stel rode heeft liggen !
Ik heb zelf nog een paar bewerkte remtangen liggen GOLD met twee blokken mag je komen halen voor een habbekrats
 
Ik heb geen problemen met ara forum :N
En ik vind lekker slap ouwehoeren goed, want alleen dat gepraat over die remschijf en dat bougietje etc. Daar wordt je op een gegeven moment ook een beetje flauw van :Y

Dus heeft iemand nog wat slap te ouwehoeren of moet we het over de donder hebben :9
 
Ik heb geen problemen met ara forum :N
En ik vind lekker slap ouwehoeren goed, want alleen dat gepraat over die remschijf en dat bougietje etc. Daar wordt je op een gegeven moment ook een beetje flauw van :Y

Dus heeft iemand nog wat slap te ouwehoeren of moet we het over de donder hebben :9
full
 
Nee is geen geintje. Tenminste ik zie de lol er niet van in.
Maar goed ik weet nog dat ik daar als beginnende Aprilia rijder (2004) een beetje heb rondgehangen, en werd gewoon compleet genegeerd. Blijkbaar was er een vast clubje. Plus altijd het gezeik dat dit k*t was en dat. (de bekende RSV kwaaltjes)
Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat een gezellige club was waar je leuk werd opgenomen in de groep. :N

Ook een keertje in Houten bij de Italie dag op bezoek geweest bij de stand. Nou wat een warm welkom. Er was meer aandacht voor hun alreeds bekende vrienden als dat er een poging werd gedaan om iemand enthiousast te maken voor de club. En ik ben niet het type wat zich ertussen gaat dringen om aandacht te krijgen. Sorry.
nou probleem opgelost :W :+ :+ :+
jij dringt je er niet tussen
En die koekenbakkers nemen jou niet op _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Nee is geen geintje. Tenminste ik zie de lol er niet van in.
Maar goed ik weet nog dat ik daar als beginnende Aprilia rijder (2004) een beetje heb rondgehangen, en werd gewoon compleet genegeerd. Blijkbaar was er een vast clubje. Plus altijd het gezeik dat dit k*t was en dat. (de bekende RSV kwaaltjes)
Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat een gezellige club was waar je leuk werd opgenomen in de groep. :N

Ook een keertje in Houten bij de Italie dag op bezoek geweest bij de stand. Nou wat een warm welkom. Er was meer aandacht voor hun alreeds bekende vrienden als dat er een poging werd gedaan om iemand enthiousast te maken voor de club. En ik ben niet het type wat zich ertussen gaat dringen om aandacht te krijgen. Sorry.
Oh gelukkig: jouw ervaring is van 3/4 jaar geleden: die club is bijzonder open en de leden spreken zich vrijwel unaniem uit dat het een open karakter moet blijven behouden.
ARA is groeiende en over het algemeen worden nieuwkomers heel open verwelkomt. Idd het wordt gewaardeerd als er wordt voorgesteld: maar dat komt ook omdat er veel plaatjesgeil zijn en neiuwsgierig zijn naar wie er binnen komt rollen.

Kom nog es langs zou ik zeggen. :W
 
Het gebeurt natuurlijk al gauw op een forum waar iedereen elkaar al een tijdje kent. Heb er verder ook geen woorden aan vuil gemaakt en het is dat het nu ter sprake komt. Het is gewoon jammer en weerhoud denk ik veel mensen actief mee te doen.
Kijk: dat is nou een eerlijke objectieve observatie.
 
Zullen we er dan maar weer een paar fotokes in plakken :P

Voor de openingspost.....


Tuono_01.jpg

Tuono_02.jpg

Tuono_03.jpg


Aanpassingen:
* Gouden Kettingset tsubaki X-ring 16/43 met stealth achtertandwiel
* Topkuip orgineel aprilia carbon
* kont orgineel aprilia carbon
* Airintake's orgineel aprilia carbon
* afdekkap koelvloeistof orgineel aprilia carbon
* zijkappen onder zadel orgineel aprilia carbon
* Afdekkap olie reservoir orgineel aprilia carbon
* voor+achterspatbord orgineel aprilia carbon
* Radiatorkappen orgineel aprilia carbon
* Onderkuip orgineel aprilia carbon
* Leo- vince carbon demper
* Witte achterlichten met ingebouwde knippers. (nog niet op foto)
 
Laatst bewerkt:
Oh gelukkig: jouw ervaring is van 3/4 jaar geleden: die club is bijzonder open en de leden spreken zich vrijwel unaniem uit dat het een open karakter moet blijven behouden.
ARA is groeiende en over het algemeen worden nieuwkomers heel open verwelkomt. Idd het wordt gewaardeerd als er wordt voorgesteld: maar dat komt ook omdat er veel plaatjesgeil zijn en neiuwsgierig zijn naar wie er binnen komt rollen.

Kom nog es langs zou ik zeggen. :W


Hey dude , geen zieltjes winnen hier, hè............. :+
 
Zullen we er dan maar weer een paar fotokes in plakken :P

Voor de openingspost.....


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Aanpassingen:
* Gouden Kettingset tsubaki X-ring 16/43 met stealth achtertandwiel
* Topkuip orgineel aprilia carbon
* kont orgineel aprilia carbon
* Airintake's orgineel aprilia carbon
* afdekkap koelvloeistof orgineel aprilia carbon
* zijkappen onder zadel orgineel aprilia carbon
* Afdekkap olie reservoir orgineel aprilia carbon
* voor+achterspatbord orgineel aprilia carbon
* Radiatorkappen orgineel aprilia carbon
* Onderkuip orgineel aprilia carbon
* Leo- vince carbon demper
* Witte achterlichten met ingebouwde knippers. (nog niet op foto)

Staat er in Tuup, mooie fiets trouwens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan