Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh gelukkig: jouw ervaring is van 3/4 jaar geleden: die club is bijzonder open en de leden spreken zich vrijwel unaniem uit dat het een open karakter moet blijven behouden.
ARA is groeiende en over het algemeen worden nieuwkomers heel open verwelkomt. Idd het wordt gewaardeerd als er wordt voorgesteld: maar dat komt ook omdat er veel plaatjesgeil zijn en neiuwsgierig zijn naar wie er binnen komt rollen.

Kom nog es langs zou ik zeggen. :W

Als de club zo open en democraties is wat je tussen de regels leest, waar om mogen de leden dan niet hun voorzitter kiezen en bepaalt het bestuur wie er welke funktie bekleed ?
(dit staat in de statuten)
En waar om mogen niet leden dan niet op het open forum vragen wie de voorzitter word.

Nald heeft zeker voor een deel gelijk, al zal nu iedereen roepen dat ik niet objectief ben :)
Maar heb wel heel veel binnen het bestuur gedaan en weet dus hoe het werkt ;) :) 8-)
 
Kan ik er ook weer bij in de OP? *O*

2002 RSV-R
Mods:
- 6000K Xenon
- 2-2 Akra SBK Titanium.
- carbon dashboard-cover
- LED knippers en achterlicht
- Pro-oiler
86009711al3.jpg

afb003bjg1.jpg
 
Als de club zo open en democraties is wat je tussen de regels leest, waar om mogen de leden dan niet hun voorzitter kiezen en bepaalt het bestuur wie er welke funktie bekleed ?
(dit staat in de statuten)
En waar om mogen niet leden dan niet op het open forum vragen wie de voorzitter word.

Nald heeft zeker voor een deel gelijk, al zal nu iedereen roepen dat ik niet objectief ben :)
Maar heb wel heel veel binnen het bestuur gedaan en weet dus hoe het werkt ;) :) 8-)
OK ik geef antwoord:
Leden kiezen hun bestuursleden (en kunnen de bestuursleden zelf voordragen). En binnen het bestuur wordt de voorzitter voorgedragen. Dus indirect kiezen de leden gewoon hun voorzitter. Dit werkt prima en de leden zijn hier unaniem tevreden mee, dus geen reden om de statuten te herzien.
En inderdaad: jij bent niet objectief: maar dat is een inkoppertje. En er is m.i. niets geheimzinnigs aan het bestuur: het lijkt alsof er de indruk wordt gewekt van "vriendjespolitiek" ed.: niet het geval: de club doet het zeer goed (ledenaantal blijft groeien) en het forum bloeit als nooit tevoren. Dat is weer een signaal dat bevestigd dat er een goede sfeer heerst en er tevredenheid onder de leden leeft.
Dat is het doel van een club van vrijwillligers.

Zullen we nu hierover stoppen? Dit lijkt me niet voor iedereen die in dit topic leest interessante info.
 
typisch, twee compleet andere tinten geel in die foto's.

welke kleur benaderd de werkelijkheid nu het beste? ik zou gokken op de 1e
 
OK ik geef antwoord:
Leden kiezen hun bestuursleden (en kunnen de bestuursleden zelf voordragen). En binnen het bestuur wordt de voorzitter voorgedragen. Dus indirect kiezen de leden gewoon hun voorzitter. Dit werkt prima en de leden zijn hier unaniem tevreden mee, dus geen reden om de statuten te herzien.
En inderdaad: jij bent niet objectief: maar dat is een inkoppertje. En er is m.i. niets geheimzinnigs aan het bestuur: het lijkt alsof er de indruk wordt gewekt van "vriendjespolitiek" ed.: niet het geval: de club doet het zeer goed (ledenaantal blijft groeien) en het forum bloeit als nooit tevoren. Dat is weer een signaal dat bevestigd dat er een goede sfeer heerst en er tevredenheid onder de leden leeft.
Dat is het doel van een club van vrijwillligers.

Zullen we nu hierover stoppen? Dit lijkt me niet voor iedereen die in dit topic leest interessante info.

Prima hoor maar er stond al eerder een streep onder ;) nog één vraagje hoeveel leden tellen jullie nu
 
typisch, twee compleet andere tinten geel in die foto's.

welke kleur benaderd de werkelijkheid nu het beste? ik zou gokken op de 1e

de bovenste foto is de echte kleur. de onderste foto is genomen met mijn gsm, maar die kan de kleur geel niet zo goed aan. :N
 
typisch, twee compleet andere tinten geel in die foto's.

welke kleur benaderd de werkelijkheid nu het beste? ik zou gokken op de 1e

Hé teun jij maakt nog wel eens een fototje, wat vind jij van de
Sigma APO 50-500mm F4-6.3 EX DG /HSM
voor onderandere op het circuit
 
@Hagasan wanneer hebben we(weer) eens een RSV meeting........................... lijkt me gezellig })
 
Laatst bewerkt:
Hé teun jij maakt nog wel eens een fototje, wat vind jij van de
Sigma APO 50-500mm F4-6.3 EX DG /HSM
voor onderandere op het circuit


Ah, de befaamde Bigma.... ansich zeker geen slechte keuze...

zeer lastig te gebruiken om vanuit de hand te schieten, ivm met het gewicht en de beperkte lichtsterkte. monopod bijkopen dus (neem dan iets lichts, goeds en inschuifbaars, anders laat je dat ding uit ergernis alleen maar thuis liggen). in de beperkte lichtsterkte zit gelijk he fnuikende van deze lens. door de F6.3 op 500mm is de bigma eigenlijk alleen maar op zonnige dagen op maximale zoom op het circuit te gebruiken. als het regenachtig is, wordt de sluitertijd te groot, om nog snelle actieshots te kunnen schieten.

't is afwegen. hij is wel redelijk betaalbaar.
als je de range niet helemaal nodig hebt, zou ik denk ik eerder voor de Sigma APO 100-300mm f4 EX IF HSM van Sigma gaan. Die is een stuk draagbaarder. Of nog leuker de 100-400 F4 IS van canon. redelijk draagbaar en de IS zorgt ervoor dat je eventueel een keer zonder monopod aan de slag kunt. al zou ik ook daar wel een monopodje aanraden.

als ik je budget weet, en je gebruiksdoel, dan wil ik nog wel wat specifieker met je meedenken :)
 
Laatst bewerkt:
Wordt toch wel populair onder motorrijders dat fotograferen. Lees steeds meer dat mensen een mooie digitale camera kopen.

Ik blijf het toch lastig vinden onder het rijden. O-)
 
Ah, de befaamde Bigma.... ansich zeker geen slechte keuze...

zeer lastig te gebruiken om vanuit de hand te schieten, ivm met het gewicht en de beperkte lichtsterkte. monopod bijkopen dus (neem dan iets lichts, goeds en inschuifbaars, anders laat je dat ding uit ergernis alleen maar thuis liggen). in de beperkte lichtsterkte zit gelijk he fnuikende van deze lens. door de F6.3 op 500mm is de bigma eigenlijk alleen maar op zonnige dagen op maximale zoom op het circuit te gebruiken. als het regenachtig is, wordt de sluitertijd te groot, om nog snelle actieshots te kunnen schieten.

't is afwegen. hij is wel redelijk betaalbaar.
als je de range niet helemaal nodig hebt, zou ik denk ik eerder voor de Sigma APO 100-300mm f4 EX IF HSM van Sigma gaan. Die is een stuk draagbaarder. Of nog leuker de 100-400 F4 IS van canon. redelijk draagbaar en de IS zorgt ervoor dat je eventueel een keer zonder monopod aan de slag kunt. al zou ik ook daar wel een monopodje aanraden.

als ik je budget weet, en je gebruiksdoel, dan wil ik nog wel wat specifieker met je meedenken :)

FF door;
Ik heb op dit moment een nikon D70s met een oude 70/210
Heb een 80~400 van Nikon geprobeerd :9~ :9~ hele mooie lens en foto's maar te traag voor op de baan.
heb ik nog een dacht 70~/200 F4 met 2X converter geprobeerd maar dat vond ik huilen wat foto's betreft

Nu heb ik een week geleden die 50/500 geprobeerd bij slechte weersomstandigheden
en voind het resultaat niet slecht, was een dag met weinig licht en contrast.
Het budget het liefst een nikon lens maar ik wil ook niet te veel uit geven als het niet hoeft die 80/400 is iets van 1800 euro terwijl die 50/500 1000 euro is.

Er zijn mensen die de nieuwe 70/300 van nikon geweldig vinden.

Oké dit was even een zij stapje
 
@Hagasan wanneer hebben we(weer) eens een RSV meeting........................... lijkt me gezellig })

Bijna iedereen mag op de koffie komen en een rondje rijden.
Door omstandigheden veel te weinig gereden de laatste twee jaar, hoop daar in
ieder geval voor mezelf wat aan te doen dit jaar.
En ach ik heb geen 20 man meer nodig en ook nooit nodig gehad hoewel het wel eens leuk is om met twee of drie te rijden
 
ah excuses, Nikon. Ik ben een canon bezitter dus ik kan je weinig over Nikon lenzen vertellen. Sigma's ken ik nog wel. Die maken tegenwoordig steeds mooiere spullen, voor een relatief mooi prijsje. vraag anders even in dit topic, daar zitten voldoende Nikon kenners :) welke digitale camera heb jij? deel 4

ik weet wel dat Nikon in Nederland idioot duur is. kopen in Amerika is met de dollar van tegenwoordig errug interessant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan