Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren er is een tijd van komen en een tijd van gaan '(
M'n RSV heb ik ingeruild op een 2003 Blade.

Ik heb 1,5 jaar genoten op de RSV, maar de liefde was niet altijd wederzijds waardoor ze nogal eens naar de dokter moest voor een kuurtje. De laatste keer was het zo erg dat ik dacht dat het einde oefening was. :X

Missschien in de toekomst dat er nog eens een 2003 RSV R komt of V4, maar tot die tijd zal het vriendinnetje van mijn 99 RSV (een mat zwarte 02 RSV) als italiaanse schone alleen in de garage moeten staan tussen de rest van de rijstracers.
Mensen Tabe! :W
 
Laatst bewerkt:
Nou de kogel is door de kerk....Ik heb mijn SRAD uit 1999 ingeruild op een Aprilia RSV Mille uit 2003. Wat een geweldige machine zeg en wat een verschil!!

De motor heeft 13.000 gelopen dus erg weinig. Alleen wil ik graag een andere demper op de motor hebben, wat raden jullie aan? Hoe is de aprilia evo titanium, kan die misschien ergens krijgen maar wil wel weten of het wat is.

Foto's volgen binnenkort ;)
 
Nou de kogel is door de kerk....Ik heb mijn SRAD uit 1999 ingeruild op een Aprilia RSV Mille uit 2003. Wat een geweldige machine zeg en wat een verschil!!

De motor heeft 13.000 gelopen dus erg weinig. Alleen wil ik graag een andere demper op de motor hebben, wat raden jullie aan? Hoe is de aprilia evo titanium, kan die misschien ergens krijgen maar wil wel weten of het wat is.

Foto's volgen binnenkort ;)
Leo vince :9~ of Arrow ;)
 
Nou de kogel is door de kerk....Ik heb mijn SRAD uit 1999 ingeruild op een Aprilia RSV Mille uit 2003. Wat een geweldige machine zeg en wat een verschil!!

De motor heeft 13.000 gelopen dus erg weinig. Alleen wil ik graag een andere demper op de motor hebben, wat raden jullie aan? Hoe is de aprilia evo titanium, kan die misschien ergens krijgen maar wil wel weten of het wat is.

Foto's volgen binnenkort ;)



Goed bezig *D

Akrapovic klinkt ook lekker *O*
 
Heren er is een tijd van komen en een tijd van gaan '(
M'n RSV heb ik ingeruild op een 2003 Blade.

Ik heb 1,5 jaar genoten op de RSV, maar de liefde was niet altijd wederzijds waardoor ze nogal eens naar de dokter moest voor een kuurtje. De laatste keer was het zo erg dat ik dacht dat het einde oefening was. :X

Missschien in de toekomst dat er nog eens een 2003 RSV R komt of V4, maar tot die tijd zal het vriendinnetje van mijn 99 RSV (een mat zwarte 02 RSV) als italiaanse schone alleen in de garage moeten staan tussen de rest van de rijstracers.
Mensen Tabe! :W


Hoop dat je veel plezier van de rijstraket zult hebben *D :P
Zag er goed uit op de foto @ ARA :Y
 
Nu de vakanties er weer aankomen, vroeg ik mij af hoe jullie je bagage vervoeren op een Mille. Foto`s en info (type taktas, bagagerol enz..) meer dan welkom!
 
Nu de vakanties er weer aankomen, vroeg ik mij af hoe jullie je bagage vervoeren op een Mille. Foto`s en info (type taktas, bagagerol enz..) meer dan welkom!

Ahum....

M5110080.jpg


O-)

Ziet er niet uit, maar duokapje er in en op plaats van bestemming, klik, klik en klaar ben je. Kan genoeg in en blijft mooi waterdicht.
 
Ze zouden acuut je rijbewijs in moeten nemen, :+ daar ga je toch niet mee rijden ! :]
Sterker nog dat zou verboden moeten worden;-) :Y
 
Laatst bewerkt:
Zelf niet gereden :N Was zwaar grieperig dus leek met niet verstandig... Wel ondersteuning gegeven aan deze pretpiloten :Y


1 RSV 2002
1 GSXR 750 welke van de winter in een paar weekenden tijd helemaal uit elkaar en in elkaar is gezet
1 CBR600RR welke net ingereden is :+

Ik ga het 18 juli weer eens proberen in Groep 2 :Y


Eej, dat zijn een bekende motoren :P . Die heb ik wel gezien:) Ik mag het dit jaar nog 2x keer proberen op Zandvoort en 2x op Assen.

Effe posen;

leukopdefoto_28097kopie.jpg

leukopdefoto_28538kopie.jpg
 
Eej, dat zijn een bekende motoren :P . Die heb ik wel gezien:) Ik mag het dit jaar nog 2x keer proberen op Zandvoort en 2x op Assen.

Effe posen;

[afbeelding]
[afbeelding]

volgens mij had ik je gezien ;), je was er toch ook afgelopen dinsdag :)?

Ik wil trouwens wel het nieuwe deeltje aanmaken, maar dan moet ik wel eerst zaterdag me fiets hebben *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou de kogel is door de kerk....Ik heb mijn SRAD uit 1999 ingeruild op een Aprilia RSV Mille uit 2003. Wat een geweldige machine zeg en wat een verschil!!

De motor heeft 13.000 gelopen dus erg weinig. Alleen wil ik graag een andere demper op de motor hebben, wat raden jullie aan? Hoe is de aprilia evo titanium, kan die misschien ergens krijgen maar wil wel weten of het wat is.

Foto's volgen binnenkort ;)

Titanium evo is een mooie en goede uitlaat. Zeker als de orginele Titanium evo Eprom erbij zit; niet alleen mooi maar levert ook nog iets vermogenswinst op
Naar mijn mening een van de mooiste mono pijpen. :9 *O*
 
Titanium evo is een mooie en goede uitlaat. Zeker als de orginele Titanium evo Eprom erbij zit; niet alleen mooi maar levert ook nog iets vermogenswinst op
Naar mijn mening een van de mooiste mono pijpen. :9 *O*

Zeker in combinatie met het 2003 model..............


O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan