Te bestellen bij de dealer, of op de site die Ad adviseert. Sierdopjes zitten er gewoon ingeduwd. Je kan ze gemakkelijk demonteren door het plastic dopje in het midden eruit te nemen, dan heb je een gat, met een haakje of iets dat erachter kan klemmen kan je ze er vervolgens uittrekken.quote:tilbo1 schreef op 17 januari 2008 @ 13:47:
Sinds kort trotse eigenaar van een Bulldog....
Nu heb ik de volgende vragen:
- De blauwkleurige frame doppen, die op verschillende plaatsen op het frame zitten, hoe zijn deze te verngen, en waar evt. te bestellen in een andere kleur?
- Ditzelfde voor de blauwe stuurdoppen, waar te krijgen?
Ik zou zeggen, log je in op het Bulldogforum dat ik uit de grond heb gestampt http://yamahabt1100ben.eamped.com , dat is gratis en wordt beheerd. Het www.bt1100bulldog.eu forum wordt niet beheerd en is betalende. Rare wereld hé?quote:tilbo1 schreef op 17 januari 2008 @ 13:47:Ik wil deze vragen ook stellen op www.bt1100bulldog.eu en heb daar een account aangemaakt, maar hier reageert niemand, en wordt mijn account niet actief gemaakt, lekker dus!
Gr.
Tilbo
quote:Jakkel schreef op 17 januari 2008 @ 17:51:
[...]
Ik zou zeggen, log je in op het Bulldogforum dat ik uit de grond heb gestampt http://yamahabt1100ben.eamped.com , dat is gratis en wordt beheerd. Het www.bt1100bulldog.eu forum wordt niet beheerd en is betalende. Rare wereld hé?![]()
Groeten Jan
quote:Jakkel schreef op 17 januari 2008 @ 17:51:
[...]
Te bestellen bij de dealer, of op de site die Ad adviseert. Sierdopjes zitten er gewoon ingeduwd. Je kan ze gemakkelijk demonteren door het plastic dopje in het midden eruit te nemen, dan heb je een gat, met een haakje of iets dat erachter kan klemmen kan je ze er vervolgens uittrekken.
[...]
Ik zou zeggen, log je in op het Bulldogforum dat ik uit de grond heb gestampt http://yamahabt1100ben.eamped.com , dat is gratis en wordt beheerd. Het www.bt1100bulldog.eu forum wordt niet beheerd en is betalende. Rare wereld hé?![]()
Het spijtige is echter dat het forum ter ziele is gegaan en waarschijnlijk niet meer terugkeert. Momenteel zijn we bezig aan een nieuwe site, die eerstdaags operationeel zou moeten zijn.
Die nieuwe site kan je hier vinden: http://bt1100.carnysoft.be
Met dank aan Benny (CarNy), ex-Bulldogrijder die gratis ruimte van zijn space ter beschikking stelt.![]()
Groeten Jan
Ik gooi olie op het vuur?quote:kowalski schreef op 18 januari 2008 @ 07:17:
[...]
Spijtig dat er weer olie op het vuur gegooid moet worden in je strijd tegen het betalende bt1100-forum. Elke keer geef je aan dat het laatste woord er over gedaan is, maar even zo vaak komen dit soort opmerkingen terug - op het ter ziele gegane forum of elders. Binnenkort ook op het nieuwe?![]()
quote:
quote:Jakkel schreef op 18 januari 2008 @ 15:52:
[...]
En, heb ik nu leugens verteld?
Zeg het me dan maar.
Groeten Jan (DoggyStyle)
quote:Jakkel schreef op 18 januari 2008 @ 15:52:
[...]
Even iets anders, ik merk dat je je ook geregistreerd hebt op het 'nieuwe' forum.
Mag ik je vragen waarom?
Als je 'r komt om je gal te spuwen dan zou ik graag willen dat je je daar niet laat zien, evenals uitspraken over duimen en wijsvingers laat je best achterwege.
Om gezellig te kletsen ben je natuurlijk altijd welkom, aan u de keuze.
Groeten Jan (DoggyStyle)
God man, nog eens, ik maak niets of niemand zwart! Ik blijf beleefd, kan van bepaalde anderen niet gezegd worden (duim, wijsvinger, zielepiet,...) en zeg gewoon hoe het is, niet meer, niet minder. Dat jij er problemen mee hebt dat de waarheid op een beleefde manier wordt gezegd dan is dat uw probleem. Trouwens in België wordt het woord 'koosjer' niet gebruikt, wij gebruiken andere beleefde woorden...quote:kowalski schreef op 18 januari 2008 @ 20:52:
[...]
Nee, ik ga mijn gal niet spuwen - zeker als daar verder geen aanleiding toe is. Ieder voor zich heeft de keus (gemaakt) om bij één van beide of bij beide fora zich aan te sluiten. En daar zou het bij moeten blijven. Ik stoor me enkel aan het telkens - op wat voor manier dan ook - zwart maken van het betalende forum en diens leden: '...betaald, maar onbeheerd. Rare wereld, hè' laat een indruk achter van 'niet koosjer' en dat lijkt mij bezijden de waarheid. Ik voel me niet belazerd op dat forum en ik heb niet de indruk van anderen die daar zijn, dat zij zich zo wel voelen. Maar ik kan het mis hebben.
![]()
Ik zaai geen tweedracht, we bieden een alternatief aan voor mensen die om één of andere reden niet willen betalen voor een forum. En nee, ik heb nooit gezegd dat ik op .eu niet meer zou langskomen, ik kom daar nog langs net als de betalers van .eu die zich niet registreren op ons forum bij ons langskomen.quote:kowalski schreef op 18 januari 2008 @ 20:52:Het BT1100-wereldje is al zo'n kleine groep, om daar om 9 euro (en de gedachten daar over) zo'n tweespalt in te zaaien vind ik geen goede zaak. Daarom zijn er ook heel veel leden van .eu lid geworden op .eamped - ik ook - en zullen dat ook worden op .carnysoft.be, zodat ze in beide fora hun kennissen nog kunnen spreken. En als ik dan telkens tussen de regels moet lezen, dat ik eigenlijk een sukkelaar ben dat ik daar nog lid ben, dan komen bij mij die gedachten over duimen en wijsvingers, ja. Ik dacht dat je daar trouwens niet meer langskwam, uit principe?![]()
quote:Jakkel schreef op 18 januari 2008 @ 15:53:
[...]
Proficiat Ad.![]()
Ik vraag me af wie er hier nu eigenlijk de werkelijke zielepiet is?![]()
Enfin, van u had ik niets anders verwacht. Door gebrek aan sterke argumentatie zijn nietszeggende oneliners je specialiteit geworden. Doe zo voort zou 'k zeggen, ik kan er best mee lachen.![]()
Groeten Jan
quote:ad bulldog schreef op 22 januari 2008 @ 16:04:
[...]
Het is nog veel gemakkelijker om iemand zomaar als leugenaar te bestempelen
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1