Idiote opmerkingen van niet-racers topic

Matn

MF veteraan
24 jun 2007
2.538
34
Rotterdam
Laten we eens wat opmerkingen verzamelen die we horen van mensen die niet aan racen doen.

Hier mijn toppertjes:

"Nee, daar begin ik niet aan. Als ik op een circuit ga rijden kan ik mezelf niet in de hand houden"
(kennelijk willlen ze daar mee aangeven dat ze dan heel snel zouden zijn?)

"en, win je vaak?"

"Zo, ga je weer lekker crossen?"

"Doe je volgende week ook mee aan de TT?"
(dan leg ik meestal droogjes uit dat het daar om de wereldkampioenschappen gaat, en ik daar nog niet helemaal aan toe ben...)

"hoe hard gaat jouw motor?"

En ooit was ik op weg naar Croix met een collega aan het bellen, waarop ze (ja het was een vrouw) afsloot met:
"zit je nu al op je motor te racen?"
 
Ik doe ook niet aan racen, maar ga dit wel ff in de gaten houden.
Als de wsbk erop is vraagt mijn vriendin ook wel eens of ik niet een keer mee kan doen dus het komt me bekend voor :P
Het is een schat, maar af en toe... _O-
 
Laatst bewerkt:
is da nie gevaarlijk??

hoe hard ga je dan?

is dat nie heeeeeel duur?

waarom doe je dat toch jonge...................

is Rossi dr ook :z :z :z
 
haha! is Rossi d'r ook......

deze schoot me nog te binnen
(is me werkelijk gevraagd, ik viel van mijn stoel van het lachen):

"komen er ook wel eens Hell's Angels kijken?"
 
gaaf topic :}

nog een paar:
"val je wel eens? en doet dat dan geen pijn?"

"motorracen? ga je dan ook met je knie op de grond en doet dat dan geen pijn?"

"hoe hard gaat je motor? vind je dat niet eng?"
 
"Nu ga je zeker veel botten breken"
:^
wat is daar nou aan steeds het zelfde rondje rijden :?

(ben je een keer gevallen) "ik zou er maar mee stoppen is wel gevaarlijk zeg" |(

terwijl als je met de auto een ongeluk hebt gehad zeggen ze "ik zou maar zo snel mogelijk weer gaan rijden ,anders wordt je misschien bang" :X

"hee waarom zit er geen verlichting op"
 
Hahahaha geweldig topic :} Herken de meeste uitspraken wel, dus zal ze niet herhalen :Y

Opmerking van m'n collega toen hij kwam kijken bij de Endurance: "jezus wat gaat dat hard" (ja 't is geen tourritje) :z

Maar ook wel-racers kunnen idiote opmerkingen maken :+ CBR600RR Tim gaat me dit nooit vergeven _O- Alhoewel, op dat tijdstip was hij een nog-niet-racer. Hij dacht namelijk dat Rossi op een 5 cilinder 600cc machine mee deed aan de Superbikes _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
echt waar: een vriendinnetje van mij kwam kijken en vroeg me:

"roel, maar hoe weet je nu welke kant je op moet als je hier dat straatje uitrijdt?"

(ze bedoelde de pitstraat)
 
oja, met slicks:

"je hebt toch helemaal geen grip met die gladde banden?"
 
Of:

"Als je mij op zp'n ding zal zetten rij ik mezelf zeker dood, daarom koop ik geen racer."
|

Ja da's toch wel de meest gehoorde, en ook meteen de meeste zielige opmerking.

Vroeger begreep ik hem nooit, en dacht dat de persoon wilde vertellen niet goed te kunnen rijden, en dus bang was voor zijn eigen incompetentie. (naief van me he?)

Totdat iemand me er op wees dat de spreker dan wil zeggen dat hij zo vreselijk hard kan rijden (veel harder dan jij!) dat het waarschijnlijk wel mis moet gaan. :Z
 
Tijdens een circuitdag een kennis van me die een kijkje komt nemen...

"wie rijd er nou op de eerste plek" -O-

Of tijdens de Women's EK kwalificaties in Assen afgelopen seizoen

"Zijn dat allemaal dames?" |(
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic! Komt mij bekend voor al die vragen. Een motorrijdende collega beweerde dat ik reed als een natte krant want ik werd geen eerste (toen had ik net m,n licentie). ;(
M,n vriendin tijdens het filmen: kun je iets langzamer, ik krijg je er niet op.
Dezelfde vriendin; waarom zwaai je nooit als je langs komt?

Maar t,is een lieve schat ;)
 
het EWC is aan het rijden op Assen, iemand op het dak staat te kijken en roept:

"hee moet je kijken, dat is een meisje"
 
Briljant topic :}

Begin december telefoon, schoonouders: wat zijn de kerst verlanglijstjes :?

Heb nieuwe knee-sliders nodig, moet wel binnen het budget passen.

Schoonpa: wat is dat.
Geen probleem, stuur wel ff een linkje.

2 weken later telefoon, zeg die dingen voor je knieen die je voor kerst wilt hebben, moeten die aan de binnen of de buitenkant van je pak zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Laten we eens wat opmerkingen verzamelen die we horen van mensen die niet aan racen doen.

Hier mijn toppertjes:
En ooit was ik op weg naar Croix met een collega aan het bellen, waarop ze (ja het was een vrouw) afsloot met:
"zit je nu al op je motor te racen?"


_O- die is wel heeeeel erg.
 
Een tijd geleden had ik getankt en liep naar binnen om af te rekenen.
Stond er een gozer voor me die naar mijn sliders keek en vroeg:
''Ben je een keer gevallen'' ? |( _O-
 
en dan deze (beetje lastig te omschrijven, zie het voor je en je herkent het meteen):

enthousiaste collega/kennis/broer/... vraagt met vrolijk hoofd terwijl hij/zij gasgeef bewegingen maakt met de rechter EN MET DE LINKERHAND: "lekker motor gereden?"

:}
 
Laten we eens wat opmerkingen verzamelen die we horen van mensen die niet aan racen doen.

Hier mijn toppertjes:

"Nee, daar begin ik niet aan. Als ik op een circuit ga rijden kan ik mezelf niet in de hand houden"
(kennelijk willlen ze daar mee aangeven dat ze dan heel snel zouden zijn?)

"en, win je vaak?"

"Zo, ga je weer lekker crossen?"

"Doe je volgende week ook mee aan de TT?"
(dan leg ik meestal droogjes uit dat het daar om de wereldkampioenschappen gaat, en ik daar nog niet helemaal aan toe ben...)

"hoe hard gaat jouw motor?"

En ooit was ik op weg naar Croix met een collega aan het bellen, waarop ze (ja het was een vrouw) afsloot met:
"zit je nu al op je motor te racen?"

dat crossen idd, _O-
 
en dan deze (beetje lastig te omschrijven, zie het voor je en je herkent het meteen):

enthousiaste collega/kennis/broer/... vraagt met vrolijk hoofd terwijl hij/zij gasgeef bewegingen maakt met de rechter EN MET DE LINKERHAND: "lekker motor gereden?"

:}

Inderdaad jah. _O-
 
Oh, je doet aan motorracen... gelukkig val je dan niet zo hard in het zand :z

Wanneer is je volgende race? Volgende week zaterdag... Oh, ok... en wanneer wordt dat uitgezonden op TV?

Wat is de topsnelheid van je motor? Zeker wel 300 of niet? Euh, nee niet echt... vervolgens een teleurgestelde blik _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan