Suzuki SV MegaMeeting Part deux

Wordt dit de herkansing van vorige keer ?

Ik dacht dat als ik met me leer aan zou komen dat het wel droog zou blijven...... :X

Count me in, 20 april heb ik gestemd, in ieder geval een datum waarop ik nog niets had, vandaar. ;)
 
Laatst bewerkt:
:W

:]

*O*

:Y


Wat hadden we toch een lol de vorige keer :')


[img=3072,2304]http://tweakers.net/ext/f/WGgpyr7Gnj31Ix4OYeiqByq6/full.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Nah... schrijf mij d'r dan ook maar bij.. zo lullig voor Shaggie als ie weer de enige met een TL is... _O-

Welke dag 't wordt, hoor ik wel.. (geen voorkeur, aangezien Vianen 10~15 minuten rijden is)

full

 
Nah... schrijf mij d'r dan ook maar bij.. zo lullig voor Shaggie als ie weer de enige met een TL is... _O-

Welke dag 't wordt, hoor ik wel.. (geen voorkeur, aangezien Vianen 10~15 minuten rijden is)

[afbeelding]
:P

Hehe, heel mooi ;) was de vorige keer niet de enigste hoor, was nog een TLR bij, een zwarte ( naam vergeten ) maar die was ook zo weer weg met de regen hehe :+

Nee, was een erg leuke rit vorige keer, leuk gezelschap. En een ritje is altijd *O*
 
Schrijf me er maar ovb bij..... en nee met regen ga ik dat end naar vianen niet rijden :P
 
Schrijf mij ook maar weer op het lijstje.

Eerste keer was goed bevallen... maar laten we inderdaad hopen dat het deze keer wat droger is.
 
Als ik besluit mijn motor te houden, dan wil ik ook wel :)

WELKE VIANEN? Noord Brabant of Zuid Holland ? Ik zit namelijk op routeplanner.nl te kijken
 
Zuid-Holland

Qua tijd denk ik gewoon weer aan 11:00 verzamelen. Zelfde als vorig jaar.

En ook weer bij tank station de Andel Salpeter????
 
11.00?! Tering ik moet helemaal vanaf Gelderland :(... Waarom geen Utrecht (meest centrale! ) :)
 
11.00?! Tering ik moet helemaal vanaf Gelderland :(... Waarom geen Utrecht (meest centrale! ) :)
Mmhh, Vianen licht volgens mij onder Nieuwegein, Nieuwegein ligt onder Utrecht... Scheelt paar km, niet echt spectaculair lijkt me *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan