Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik ook weer eens komen zwaaien? :W

full
 
Ook weer present *O*

Zo.................nu snel even m'n schatjuh leren, hoe ze de kamer van onze dochter kan texen; kan ik 's kijken of het Zetje vanmiddag ff naar buiten wil! :]
 
ben er ook weer bij in het nieuwe deeltje :P

Mooie hoes Duck,kwam bij verheul vandaan toch??
Laat je m nog afkoelen en/of drogen of is het motor parkeren,hoes er over heen en klaar?
 
ff in de gauwigheid geteld maar topic nr 41 gaat ons de 100.000e post opleveren.
zitten nu op 96100 en nog wat

niet alle eerdere topics waren 2500 lang.

gaan we in de gaten houden dus, degene die inderdaad straks de ton volmaakt krijgt;

??

suggesties welkom.
 
ben er ook weer bij in het nieuwe deeltje :P

Mooie hoes Duck,kwam bij verheul vandaan toch??
Laat je m nog afkoelen en/of drogen of is het motor parkeren,hoes er over heen en klaar?

Yup, is een Verheul hoes. En het is motor neerzetten, sloten erop, hoes pakken en eroverheen.... Afkoelen en drogen is totaal niet nodig, de hoes ademd en kan ook tegen hitte. Is doek van Ten Cate, net iets anders dan waar ze ook tenten van maken geloof ik... Echt topspul! Volgens mij is Motoport Amsterdam een dealer van Verheul hoezen... En ze hebben er volgens mij nog wel meer in A'dam.
 
vanmiddag gespot op de N207 bij gouda richting bergambacht om 3 uur.
een zwarte nieuw model Z750 met duo.
is het misschien iemand van hier?
 
heren met technische kennis gezocht!!!

ik heb hier een kawasaki z1000 (03/06) voorvork, deze wil ik graag in mijn kawasaki z750 (04/06) bouwen. is er al iemand die dit voor elkaar heeft gekregen? of zijn er mensen die mij hier iets over kunnen vertellen dan hoor ik het graag.

ten 2de ben ik opzoek naar het t stuk en kroonplaat voor de kawasaki z1000 heeft iemand deze toevalig te koop?? of weet iemand of er ook een zx6r kroonstuk op past.

fijne avond iedereen!!
 
heren met technische kennis gezocht!!!

ik heb hier een kawasaki z1000 (03/06) voorvork, deze wil ik graag in mijn kawasaki z750 (04/06) bouwen. is er al iemand die dit voor elkaar heeft gekregen? of zijn er mensen die mij hier iets over kunnen vertellen dan hoor ik het graag.

ten 2de ben ik opzoek naar het t stuk en kroonplaat voor de kawasaki z1000 heeft iemand deze toevalig te koop?? of weet iemand of er ook een zx6r kroonstuk op past.

fijne avond iedereen!!
Sorry Kawazed,ik heb geen verstand van ombouwen en kan je helaas niet verder helpen
 
vanmiddag gespot op de N207 bij gouda richting bergambacht om 3 uur.
een zwarte nieuw model Z750 met duo.
is het misschien iemand van hier?



vandaag ook een nieuwe 750 gezien... tussen Schoorl en Bergen

eerste die ik heb gespot sinds juli vorig jaar ofzo :)
 
Vandaag ook mijn 1ste rit 2008 gemaakt :P :] :]

lekker binnendoor over de dijken naar Noordeloos Nol Bikker. :] ZXRClub meeting.
voelde gelijk weer vertrouwd met die groene flits

terug over de snelweg. O-)
weet gelijk weer wat een beest zo'n ZX10R is :X stuurdemper stond nog in de winterslaap stand |( .....gelijk maar een paar slagen gegeven... :Y :P

:+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan