Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
en nu ben je op temperatuur en ga je zometeen een rondje :]

edit;deze post boven die van Crawl lezen en het draadje klopt weer . O-)
 
Laatst bewerkt:
even serieus.......

Crawl;is het niet wat om de carbonplaatjes met popnageltjes vast te zetten ??
 
Vandaag nog maar eens een ritje gedaan met de Z .Het was al sinds september geleden ;(
Jaja 2 wielen,op het achterwiel en op het voorwiel ik kan het nog steeds :)
 
Laatst bewerkt:
Het grote probleem is dat ik ze kwijt ben en geen reserve carbon meer heb om er nog een paar te maken. '(
Maar het gaat goed komen, wordt alleen geen carbon meer *D
Waarschijnlijk kan ik wel aan stukjes carbon komen :Y , misschien voor weinig })

Mag 't in 1 stuk? zo ja, hoe groot? :?
En als het 2 stukjes zijn, hoe klein? :?
 
ook een stukkie gereden.

nog een paar stoplichtsprintjes gedaan met een street triple, mooi ding is dat zeg... :}
 
ook een stukkie gereden.

nog een paar stoplichtsprintjes gedaan met een street triple, mooi ding is dat zeg... :}
En? :? ..............gewonnen van het stoplicht? :+





Effe zonder dollen: Street Triple is inderdaad 'n mooi ding :Y , en R@inman is reeds het eerste Zettertje die is overgestapt naar een Street Triple *O*
 
En? :? ..............gewonnen van het stoplicht? :+

Effe zonder dollen: Street Triple is inderdaad 'n mooi ding :Y , en R@inman is reeds het eerste Zettertje die is overgestapt naar een Street Triple *O*


We maken allemaal wel eens een voutje foutje.

Ook voor jou komt er eens een dag Pina, dat je beseft, dat je al veeeeeeeeeeeeel eerder over had moeten stappen op een Zet! :+
 
We maken allemaal wel eens een voutje foutje.

Ook voor jou komt er eens een dag Pina, dat je beseft, dat je al veeeeeeeeeeeeel eerder over had moeten stappen op een Zet! :+
EG NIE!!!!!!!! :(



full
rules!! :} :} :}
 
Waarschijnlijk kan ik wel aan stukjes carbon komen :Y , misschien voor weinig })

Mag 't in 1 stuk? zo ja, hoe groot? :?
En als het 2 stukjes zijn, hoe klein? :?
bedankt voor het aanbod :}
maar ga eerst eens kijken of mijn andere plannetje uitvoerbaar is, zo niet dan kom ik er nog even bij je op terug
 
En? :? ..............gewonnen van het stoplicht? :+





Effe zonder dollen: Street Triple is inderdaad 'n mooi ding :Y , en R@inman is reeds het eerste Zettertje die is overgestapt naar een Street Triple *O*



eerste won hij, 2de konden we maar tot de 2de versnelling. 3de ging gelijk op :)
 
zo net terug van even een leuk ritje. :Y
het was al weer veelte lang geleden dat ik gereden had.
gelijk maar even de nav nav uitgeprobeerd.
en het werkt perfect. *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan