Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga je dan een snorfiets kopen i.p.v. die triple


:+
full







Ik zal je nog eens helpen zoeken naar je banaan..........NOT!! :(
 
Ja hoor!!!! :Y ............ikke wel!!!! :+Dus toch :? ....................Pina was niet zo scherp meer om die tijd O-)Je hebt dus gewoon niet gereden :N

Is weer voor weinig geld Ron :} , maar als je alles in beschouwing neemt wat je hebt aangeschaft en uiteindelijk niet gebruikt kom je toch op een substantieel bedrag uit :XIk reed toendertijd op een Yamaha FS-1........was eerder een billensplijter :+.....blijkt dan toch dat je nieuwe speeltje niet naar het water trekt, want dat wilde je natuulijk effies weten :+

Heb ik ook gehad; liep vet hard met hoge, opgebogen expansiepijp! :]
 
ben ik nou de enige die de roep van MasterZ en het aanbod van Kawazed als combinatie zie? |(

misschien komt het wel omdat ik wat met tankpads heb... :X
 
Laatst bewerkt:
Pff wat blijft dit forum hard gaan, gezellig hoor :)

Ik zit nu al enige tijd te twijffelen of ik wel of geen hyper-pro vering zou nemen. Mijn financiele plaatje zou het eventueel aankunnen maar ik weet eigenlijk niet wat voor direct verschil ik kan verwachten. Nu geloof ik dat er hier ook een paar waren die hyper-pro's gemonteerd hadden onder hun Ztje. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit bevalt en wat de voornaamste veranderingen zijn (zowel de positieve als eventuele negatieve).

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie ervoor betaald hebben (heb wel al het een en ander gezien op inet maar ik weet niet precies welke geschikt zijn voor de Z(750 2007).



Gaan er trouwens nog veel mensen naar de motorbeurs? Ik ga zondag even een kijkje wagen als de gezondheid het toelaat (nogsteeds erg veel last van mijn darmen (crohn) en heb vanaf morgen tot vrijdag allemaal onderzoeken/afspraken met artsen. Maar ff hopen dat er snel passende medicatie word gevonden).
 
je kan ook gelijk een z1000 usd voorvork met 4 zuigerige radiale remklauwen kunnen monteren zoals ik aan het doen ben.
 
ben ik nou de enige die de roep van MasterZ en het aanbod van Kawazed als combinatie zie? |(

misschien komt het wel omdat ik wat met tankpads heb... :X
....waren we een beetje van die tankpads af, kwam je met dubbele energie met dat dubbellicht |( .................benieuwd waar je volgende keer mee komt, maar hoop dat het specifiek BMW-gerelateerd zal zijn (dan hoef je hier niet te spammen) :+

zeguh...ik heb je nou es een tijdje in de gaten gehouden, maar het wordt tijd dat je verbaal weer es je hok ingaat he !!!! [afbeelding]

:+
Ik zal me trachten te gedragen :Y ..........maar dat doe ik echter al die tijd al :+ ......dus beter gezegd: ik zal me trachten te blijven gedragen _O-
 
....waren we een beetje van die tankpads af, kwam je met dubbele energie met dat dubbellicht |( .................benieuwd waar je volgende keer mee komt, maar hoop dat het specifiek BMW-gerelateerd zal zijn (dan hoef je hier niet te spammen) :+
ik dacht zelf aan koffiepads... :X

:$

:+
 
Gaan er trouwens nog veel mensen naar de motorbeurs? Ik ga zondag even een kijkje wagen als de gezondheid het toelaat (nogsteeds erg veel last van mijn darmen (crohn) en heb vanaf morgen tot vrijdag allemaal onderzoeken/afspraken met artsen. Maar ff hopen dat er snel passende medicatie word gevonden).

Beterschap -O-

Vrijdag beurstime *O* *O* *O*

Naaf all :W :W
 
Ach.....die goeie ouwe tijd






Maar toch blij dat we tegenwoordig op 'n motor rijden :Y.............ik zou in ieder geval niet meer durven om op een opgevoerde brommer plusminus 100km/u te rijden :N



Ja Pina, dat is veel te gevaarlijk. :Y :Y *O*
 
2 weken terug ook nog in het Noordbrabants Museum in Den Bosch geweest.
tentoonstelling "Wauw!" (Nederland in de jaren '70.)

Zijn dit tekenen, dat ik oud aan het worden ben? :$


Dat woord toch iedereen, hoop ik. :Y :Y :)
 
Heren ik ben sinds kort in het bezit van een 2008 model z-750, maar nu heb ik een vraagje, ik ga als ik het op de beurs kan vinden led knippers monteren.
Hiervoor moet ik ook het knipperrelais vervangen.
Kan iemand mij vertellen waar ik ongeveer moet zoeken?
Het 2008 model is technisch gelijk aan het 2007 model.
 
Heren ik ben sinds kort in het bezit van een 2008 model z-750, maar nu heb ik een vraagje, ik ga als ik het op de beurs kan vinden led knippers monteren.
Hiervoor moet ik ook het knipperrelais vervangen.
Kan iemand mij vertellen waar ik ongeveer moet zoeken?
Het 2008 model is technisch gelijk aan het 2007 model.


Weet wel dat ze bij Motoport Rtd Plug en Play relais voor de kawasaki verkopen oude eruit nieuwe erin
 
Pff wat blijft dit forum hard gaan, gezellig hoor :)

Ik zit nu al enige tijd te twijffelen of ik wel of geen hyper-pro vering zou nemen. Mijn financiele plaatje zou het eventueel aankunnen maar ik weet eigenlijk niet wat voor direct verschil ik kan verwachten. Nu geloof ik dat er hier ook een paar waren die hyper-pro's gemonteerd hadden onder hun Ztje. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit bevalt en wat de voornaamste veranderingen zijn (zowel de positieve als eventuele negatieve).

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie ervoor betaald hebben (heb wel al het een en ander gezien op inet maar ik weet niet precies welke geschikt zijn voor de Z(750 2007).



Gaan er trouwens nog veel mensen naar de motorbeurs? Ik ga zondag even een kijkje wagen als de gezondheid het toelaat (nogsteeds erg veel last van mijn darmen (crohn) en heb vanaf morgen tot vrijdag allemaal onderzoeken/afspraken met artsen. Maar ff hopen dat er snel passende medicatie word gevonden).

heb zelf Hyperpro in mijn 06Z

+
Stabieler bij hogere snelheid
Strakker door de bochten

-
Weet niet,wellicht de €'s

Vinnie heeft pas een set onder zijn 07Z
wellicht kan hij je melden wat/welke set er onder kan

succes met de doktersbezoeken de komende week
 
Heren ik ben sinds kort in het bezit van een 2008 model z-750, maar nu heb ik een vraagje, ik ga als ik het op de beurs kan vinden led knippers monteren.
Hiervoor moet ik ook het knipperrelais vervangen.
Kan iemand mij vertellen waar ik ongeveer moet zoeken?
Het 2008 model is technisch gelijk aan het 2007 model.
bij de oude Z zit het relais rechts-achter de duo-seat,weet niet waar die bij de nieuwe Z zit

knipperlicht aanzetten en even goed luisteren
....knip....knip....knip....knip....knip....knip....-geluid maakt het/je relais
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan