Gilera GP 800

moet jij niet in een praatgroep *D

haha ja ik weet het als ik enthousiast word draaf ik lekker door he.
ik vrees dat een praat groep mijn ziekte niet oplost haha.
bovendien jaag ik iedereen weg, ik ben hier nu ook al de enige gp ervarigs deskundige haha.
 
Laatst bewerkt:
Is er dan nog wel fatsoenlijk mee te rijden ?
Of alleen voor gevorderden met cursus ?

mooi toch, zijn er veel te weinig van, mensen die in de praktijk testen en hobbyen.
Deze ouwe slaat ook door en wordt vervelend als hij ergens enthousiast over is....

wordt al weer ongeduldig
wanneer we hier wat weer van jouw test ritjes gaan lezen ?

Twijfel nog aan Honda 750 of een Aprilia 800 met 1100cc kit.... hihi
Mijn "huis dealer" had geen van beide 2e hands staan.

de 800 rijd super minder bokkig als R1
 
Laatst bewerkt:
Want hij zegt dat het nu in een test fase is, er is nu dus nog geen spraken van verkoop laat staan een prijs indicatie.
Kijk maar bij facebook moscatelli roma daar zie je mijn vraag en hun antwoord.
geeft mij mooi de kans om effe door te sparen en de verzekering van de motor af wachten.
 
Yup dat is de strekking ;)

Ik volg hem overal, hij is ook behoorlijk actief met de BMW sport, en dan voornamelijk de CVT.
Ik denk dat je ook het filmpje van de Spring Slider wel hebt gezien?
Een kogellager t.b.v. drukveer wat eigenlijk al een jaar of 5 bestaat en oorspronkelijk door Pinasco wordt gemaakt, voor de GP is hij er dan ook wel al wat langer.
Ook de halfpoulies die Moscatelli maakt zijn echt helemaal super om te zien, voor een bmw betaal je 800 euro en daar zijn er dan niet eens veel van, meeste onderdelen die hij maakt zijn gelimiteerd en stelt hij steeds een lijst samen van mensen die hem vooraf reserveren op het bmw forum.
Steeds als hij een mannetje of 10 heeft verzamelt begint hij er aan, wel gaaf allemaal wat daar op dat forum allemaal gebeurt, dat is gewoon de top van de wereld die daar voorbij komt.

Mvg. Jan
 
Jaja wachten duurt lang he.
full
 
REFREIN:
Wie --- gaat dit --- betalen -- zoute lieve gerritje ......

Maar zonder gekheid,
gaan we crowdfunding doen 100 scooterraars 20 euro ?
Als tegen prestatie
Na reparatie ergens op een groot open terrein zonder obstakels, een gratis 20 minuten ritje met de snelste motorscooter van Nederland ?
Zoiets ?
 
Laatst bewerkt:
Komt goed overeen met mijn eerdere opsomming aan onderdelen

Spiegel had ik er niet bij gedaan omdat ik er niets bijzonders aan heb opgemerkt en met jou eerdere opsomming er toen over gehad het voorspatboard er niet bij te doen, beiden staan wel in jou onderdelen lijst.

image.php


Jammer dat het altijd zo lang moet duren, de getuigen verklaring is aan het begin van de vakantie op de post gegaan, overigens heb je pech dat ik hem niet plat reed want dat had ik zo bezwaarlijk gevonden dat ik je al vrij snel uit eigen zak schadeloos had gesteld want een lange zomer niet gereden is ook niks.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Shit ja ik heb het gedeelte met mijn adres weggehaald.
Ja die zomer is nu voor mij wel voorbij inderdaad. En spiegel en spartbord dat doet de schade exper he daar heb ik geen lepel in de pap te brokkelen.
 
Laatst bewerkt:
OK, ik heb de notificatie aangezet voor dit topic. Ik ben erbij voor crowdfunding, als de verzekering niet uitbetaalt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt hoor allemaal maar zonder oog kleppen op te hebben gaan we eerst maar van het positieve uit.
waarschijnlijk gedeelte schuld gok ik zo een beetje aan het einde van de rit.
 
nee was niet de mijne.
die van mij is makkelijk herkenbaar.
spiegels van de srv850 dus met ingebouwde knipperlicht.
en de voorkant ziet er uit als een bimota motor. geloof ik.
met de ronde lampen de je aankijken.
en ja inderdaad het vette geluid.
maar waarschijnlijk moet je die mooie geluid in gedachten houde die je hoorde.
maar dan nog een stuk rauwer en harder, gezien de setting wat er onder zit.
maar ik zit inderdaad wel bij molenaar om de hoek.
en ik kan waarschijnlijk wel raden van wie hij is.
hij zit hier niet op het forum.

2013 Bimota DB7 Oronero @ Top Speed
 
Laatst bewerkt:
ongeacht wat er uit de verzekering komt.
als het lukt wil ik de scooter uiteindelijk of helemaal zwart hebben zoals de black auditon.
of metalick blauw hebben richting wat de burgman was en de blauwe majesty die ik had.
 
nee was niet de mijne.
die van mij is makkelijk herkenbaar.
spiegels van de srv850 dus met ingebouwde knipperlicht.
en de voorkant ziet er uit als een bimota motor. geloof ik.
met de ronde lampen de je aankijken.
en ja inderdaad het vette geluid.
maar waarschijnlijk moet je die mooie geluid in gedachten houde die je hoorde.
maar dan nog een stuk rauwer en harder, gezien de setting wat er onder zit.
maar ik zit inderdaad wel bij molenaar om de hoek.
en ik kan waarschijnlijk wel raden van wie hij is.
hij zit hier niet op het forum.

2013 Bimota DB7 Oronero @ Top Speed

ok,waren 2 gasten en ik kreeg de indruk dat het om een proefrit/verkoop ging.

Zo fraai vond ik hem niet in het geheel zwart, lijkt mij die Bimota uitvoering mooier ;)
 
Die van mij oogd us van voren hetzelfde.
en tja niets tegen in te brengen die bimota is een juweeltje , kunst werk op wielen.
proefrit zeg je? Met glijschade etc?
 
Heb niet echt goed gekeken maar er zat schade aan de linker kant dacht ik en de algemene staat was niet echt je van het, leek inderdaad op een proefrit maar kreeg de indruk dat dat buiten Molenaar om ging.

Btw net wat foto's geschoten van een nieuwe zwarte bij Motoport Schiedam, deze is wel fraai :Y







 
Aprillia SRV 850 ABS ATC €10995,00 staat er op de bon.

Mijn foto's kan je meestal op klikken zodat je meerdere vergrotingen krijgt tot aan originele grote.
 
Met een lichte tik als de motor warm is, misschien een zuigerveer die achter een uitlaatklep blijft hangen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan