Gilera GP 800

Haha rens dan moeten we snel afspreken zodat ik je snel en pijnloos kan uitschakelen *O* ha nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt je kunt dus morgen een telefoontje verwachten gezellig.
 
ik ben vooral benieuwd waar jij je zinnen op gezet hebt.
in mijn geval heb ik vooral mijn zinnen op koppel gezet,
heerlijk om bij de stoplicht bijv een r1 eruit te trekken.
uiteraard kun je ook er juist voor kiezen om er zo hoog mogelijke snleheid eruit te halen.
in dat geval maak dan weer hele andere keuzen.
haha maar het is mog vroeg he.
ik bel je later.
 
ja geweldig fery. de gp800 heeft strandaart 55pk achterwiel.
de aprilia mana 57.
de tmax 500 heeft ongeveer 32pk aan het achterwiel dus zeg maar net zoveel als een 400 cc aan de krukas heeft.
de burgman 650 37,5 pk aan het achterwiel en met een powercomander met een laser uitlaat gaat hij al naar de 42, nog wat aan het achterwiel.

je begrijpt toch wel dat deze scooter met dit gewicht en net zoveel pk als de gp800 standaart toch zeker geweldig moet rijden als dit tenminste klopt.
de tmax is tussen de 40 en 55 kg lichter dan de gp800 standaard is.
en dan heb je mensen zoals linuse die de scooter danoder de 210 kg krijgt met al zijn carbon.
 
Zag gisteren zo'n tmax 530 autos van de web drukken op de A13 :')

Gas loslaten, beetje terugvallen, gas VOL open, lekker bumperkleven. Oh ja, in een capuchontruitje en spijkerbroek, want motorkleding is niet cool natuurlijk. -O-
 
Laatst bewerkt:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr


Er zijn meer mensen met zo'n afwijking sossa :)

55 pk aan t achterwiel. Wat zou n standaard tmax aan t achterwiel hebben.
Die camouflage is natuurlijk afschuwelijk
Jammer van de camo indd, zelfs als die echt 55pk heeft wil ik er niet mee gezien worden.

55pk lijkt me trouwens ook wel sterk op het achterwiel ! Malossi zelf haalt nog geen 60pk uit het blok met hum malossi 560 cilinder. 55pk zou dus 70-75 pk uit het blok moeten komen hmmm...
 
55 achterwiel is een berekening van de dynobank

Het ligt er helemaal aan hoe zo'n dynobank afgesteld is en welke waardes ingevoerd worden de meeste software is niet geschikt voor automaten/cvt's

ik heb met de zelfde scooter op verschillende banken gestaan!!!
allemaal gaven ze andere vermogens, de leukste was zo'n bank bij de opening van het seizoen van een dealer de gehuurde dynobank kon alleen versnellingen aan en daardoor kwam het vermogen uit op 65pk achterwiel voor een 400cc :+ terwijl fabrikant opgeeft 32 pk krukas
 
ik bedacht mij ineens uit de losse pols dat het toch wel heel bijzonder is dat de gp800 en de aprilia srv850 zo erg getunt worden mensen zoals moscattelle etc en door het hele youtube heen ook te vinden is.
zoals de 1000 cc etc.

maar over de mana die gewoon hetzelfde blok heeft is er niets van dit alles te vinden.
behalve wat gespeel met tandwielen en andere uitlaat word daar motorische niets gedaan.
zou de mana publiek nu echt zo anders zijn dan de scooters publiek?
 
ik bedacht mij ineens uit de losse pols dat het toch wel heel bijzonder is dat de gp800 en de aprilia srv850 zo erg getunt worden mensen zoals moscattelle etc en door het hele youtube heen ook te vinden is.
zoals de 1000 cc etc.

maar over de mana die gewoon hetzelfde blok heeft is er niets van dit alles te vinden.
behalve wat gespeel met tandwielen en andere uitlaat word daar motorische niets gedaan.
zou de mana publiek nu echt zo anders zijn dan de scooters publiek?
Misschien omdat je met de GP800/SRV850 de snelste scooter wilt en de Mana in de categorie motorfiets valt afgezien van de DCT?

Hoeveel mensen pakken bijvoorbeeld het motorblok van een R6 aan, dan pak je makkelijker een R1 nieuw uit de doos. Bij motorfietsen zie je ook de turbo's etc. vooral op de van huis uit sterkste blokken.
 
Nee nooit een1 mana gehad wel op gereden rijd ook supper goed.
bij ruud frederiks komt van alles langs r1 r6 hyabusa kawasaki bmw etc etc. Er zitten andere uitlaten op powercommanders luchtfilters van k&n en worden opnieuw afgestelt.
gevolg motoren komen met 140pk binnen en gaan de deur uit met 160 pk etc zo ook buels etc.
dit is dus niet alleen aan scooters gerelateerd. Die man heeft het 6 dagen per week druk. Ze komen vanuit België duitsland speciaal voor hem.
en zonder afspraak kom je daar niet binnen.
ik was zijn eerste scooter.
uitlaat systemen voor motorfietsen gaan van 800 tot 3400 euro powercommanders 250 a 500 euro afstellen 125 euro voor die bedragen kom je met een gp800 of tmax ook heel ver met je tuning hoor.
 
dat klopt sossa, mensen geven duizenden euros uit aan spullen maar vertikken het om daarna de onderdelen mooi af te stellen door ruud. En eigenlijk is die 130$ dat je kwijt het beste wat je gedaan hebt. Alleen al de kennis en info die hij geeft is meer waard dan een complete uitlaat systeem van 3000$
 
dag oma het is na een winter slaap van een jaar en flink wat botox kan de scooter erweer tegenaan.
morgenavond komt mijn aprilia gp1000 eindelijk weer terug bij mij. helaas komt hij wel laat in de avond dus foto s die maak ik zondag wel en dan zal ik die hier posten.
ik ben benieuwd wat julie ervan zullen vinden want hij is onherkenbaar.
en er is weer veel aan gedaan.
 
Heb ik wat gemist?

Dat ongeluk is gebeurd, maar daarna heb je er toch nog wel op gereden??
En inderdaad....fotos plaatsen doe je zelden (hint)
 
haha nee sinds het ongeluk niet meer kunnen rijden.
ik heb eerst de hele verzekerings kwestie afgewacht voordat ik hem liet repareren.
daarna heb ik hem op laten halen voor reparatie.
vanaf morgen kan ik er dus na een jaar voor het eerst weer op rijden.
vanaf zondag dan naar mijn werk want morgen komt hij pas laat in de avond aan.
en overdag moet ik werken.
 
Ik hoop dat die de foto pakt
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan