Motor-Forum

Select Forum

Gilera GP 800

Reg. datum:
05 nov. 2017
Bedankt voor je reactie, wat bedoel met op contact zetten?
Koen

125cc should be enough

Reg. datum:
03 sep. 2014
zoals ik het zeg op contact zetten

Reg. datum:
05 nov. 2017
Ok de mode knop doet drie dingen, kilometers per tankbeurt/kilometerstand/tijd. Bij ingedrukt houden varieert ie daartussen. Set ingedrukt houden zet ie kilometers per tankbeurt terug naar 0 km en verbruik etc. Wat ik bedoel is dat er rechtsboven een signaal van een moersleutel knippert. Die moet weg. Ideeen....?
Koen

125cc should be enough

Reg. datum:
03 sep. 2014
ja bij de piaggio groep is dat met 1 van die 2 manieren

eerst de knop indrukken dan de scooter op contact zetten

is het een model van voor 2003 dan kan er ook nog een reset knop bij de koplamp zitten zoals bij een X9
NiceAndSlow wijzigde dit bericht op maandag 06 november 2017 14:35 (33%)

Reg. datum:
05 nov. 2017
Ok thanks, ga ik ff proberen.
Koen

Reg. datum:
05 nov. 2017
Nee hij komt uit ‘07. Vet vaag, lees zonet inderdaad op internet bij zo’n mp3 pagina dat je de set knop moet indrukken en dan sleutel omdraaien. Daarna zouden zowel de riem als moersleutel moeten gaan knipperen. Daarna time knop 1 x indrukken gaat of riem of moersleutel knipperen(kan je kiezen) en daarna 3 sec ingedrukt houden om te verwijderen. Maar goed dat doet ie dus niet hahaha jankbrommert
Koen

Reg. datum:
05 nov. 2017
Yes problem solved. Mode en set indrukken sleutel om en zeker 8 sec ingedrukt houden. Dan kun je keuze maken en het signaal uitzetten. Top! Maar nu..... Gaat t waarschuwing lampje branden van je injectie. Pfff wat moet er nu gebeuren. Sorry geen geweldige sluetelaar... Tips?
Koen

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.