Yamaha Xmax 250 gekocht

hahaha, niet omgekomen! Nee dat wens je wel iemand toe op zo'n moment, maar volgens mij bedoelde hij ontkomen, niet omgekomen....

LOL!

ps, mocht je xmax total loss verklaard worden, wil ik wel je voorremschijf overnemen (als hij nog recht is)

Nou, ik denk dat Aat toch echt "omgekomen" heeft bedoeld hier hoor... Ik, ieder geval, zou IK dat wèl wensen!

Sterkte Aat! En 300 euro voor een compleet plastic pakket, lijkt mij niet eens verkeerd....
 
Bedankt mannen...ik bedoelde omgekomen. Zo denk ik erover. Dat ga je denken als je je Max tegen de pui ziet liggen in gruizelementen. Ik heb mn Max altijd vertroeteld en altijd alles netjes bijgehouden. Maar ja...ik moet nu zien dat ik hem weer op de weg krijg. Mn garage vindt het goed dat ik zelf ergens de onderdelen, dus voornamelijk het plastic van het hele voorfront + lampunit 2de hands probeer te krijgen. Spuiten doe ik ze zelf wel. Daarvoor heb ik alles. Al in al ben ik min. 1000€ kwijt of meer + alle slaapeloze nachten.
 
Aanstaande donderdag 13 mei verkoop ik mijn X-MAX.

Prijs: 1800 euro. Meer informatie op Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Groeten, Tim
Voor zover ik het kan terugvinden is hij van oktober 2008. Dan krijg je +/- 40% korting op de BPM als je hem wil invoeren. Uit dit topic heb ik twee leesbare kentekens gehaald, eentje is van een FJR 1300 :') en de andere is van januari 2009. De BPM voor die uit 2009 is 520 euro, dus heb je voor ~2100 euro + een beetje een fijne scooter lijkt me.
 
Ik heb een X-Max 250 uit 2008, maar ben het onderhoudsboekje kwijtgeraakt (daar waar de beurten in worden besproken en afgetekend door dealer).

Weet iemand of en waar zo'n onderhoudsboekje te downloaden is ?

Mijn dank zou groot zijn !!!

Gr.,
Hans
 
Ik heb een X-Max 250 uit 2008, maar ben het onderhoudsboekje kwijtgeraakt (daar waar de beurten in worden besproken en afgetekend door dealer).

Weet iemand of en waar zo'n onderhoudsboekje te downloaden is ?

Mijn dank zou groot zijn !!!

Gr.,
Hans

Even contact opnemen met een dichtstbijzijnde dealer. Die kan kosteloos of tegen kosten een nieuw boekje voor je bestellen. Als je nog weet waar deze is onderhouden dan kan je ook nog eens vragen of deze dealer zijn onderhoud aan de scooter met data en km opnieuw in het boekje kan zetten. Alles staat namelijk met km en data tegenwoordig in het systeem.

Succes :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan