MF Gooi en Vechtstreek. Het voorjaar in. Part XX

Status
Niet open voor verdere reacties.
ongelofelijk lekker weer om te klussen :X

Ik denk dat ik de f en de v maar ga omwisselen zo... ;)

Ok even concreet!

Morgen 12 uur bij Nieuwegein (ik weet waar), dus laten we zeggen half 12 bij de Esso bij het Dudok College voor de gene uit Hilversum ?

Laat het weten of je komt zodat ik weet op wie ik kan rekenen (als alleen Beer komt (ik weet dat hij komt) dan ga ik niet om 12:40 wachten op meer mensen (dan vertrekken we ;)).
 
Ik denk dat ik de f en de v maar ga omwisselen zo... ;)

Ok even concreet!

Morgen 12 uur bij Nieuwegein (ik weet waar), dus laten we zeggen half 12 bij de Esso bij het Dudok College voor de gene uit Hilversum ?

Laat het weten of je komt zodat ik weet op wie ik kan rekenen (als alleen Beer komt (ik weet dat hij komt) dan ga ik niet om 12:40 wachten op meer mensen (dan vertrekken we ;)).

Ik ga morgen wel rijden, maar weet nog niet hoe laat.

Is vandaag heel goed bevallen iemand achterop! En die iemand vroeg mij gelijk of ik morgen niet met de motor wilde komen ipv de auto..... *O*

Oh ja, laarzen gescoord bij Koeman in Huizen en een helm bij Van de Kuinder!!

(niet voor mij, maar voor mijn betere helft...)
 
Ik ga morgen wel rijden, maar weet nog niet hoe laat.

Is vandaag heel goed bevallen iemand achterop! En die iemand vroeg mij gelijk of ik morgen niet met de motor wilde komen ipv de auto..... *O*

Oh ja, laarzen gescoord bij Koeman in Huizen en een helm bij Van de Kuinder!!

(niet voor mij, maar voor mijn betere helft...)

Leuk :) Helemaal verslaafd dus ;)
Morgen om 12 uur ? O-)
Als je mee wilt rijden bel je anders toch gewoon wanneer je wel gaat ? ;)

Leuk dat het zo bevallen is :Y
Nu nog zelf rijden ;) Ik moet binnenkort ook maar eens die kant op met de motor iig :P
Hoewel ik geen benzine voor de auto hoef te betalen O-)
 
Laatst bewerkt:
Leuk :) Helemaal verslaafd dus ;)
Morgen om 12 uur ? O-)
Als je mee wilt rijden bel je anders toch gewoon wanneer je wel gaat ? ;)

Leuk dat het zo bevallen is :Y
Nu nog zelf rijden ;) Ik moet binnenkort ook maar eens die kant op met de motor iig :P
Hoewel ik geen benzine voor de auto hoef te betalen O-)

Ja helemaal, ze dacht dat ze bang zou zijn, maar na 100 meter riep ze al: "dit is zo gaaaaaaaffff"

Jullie vertrekken morgen bij Nieuwegein, bij het van der Valk hotel? van de vorige keer?
 
Ja helemaal, ze dacht dat ze bang zou zijn, maar na 100 meter riep ze al: "dit is zo gaaaaaaaffff"

Jullie vertrekken morgen bij Nieuwegein, bij het van der Valk hotel? van de vorige keer?

Haha, erg leuk! :Y Is toch super dat ze het zo leuk vindt :Y
Ze leek idd wel enthausiast :Y (en ze bezit een goede smaak kwa motoren O-))
Die is straks ook niet meer te houden als ze eenmaal aan het lessen geslagen is ;)
Ze heeft iig wel haar eigen spulletjes, dat is ook wel lekke

Nee, niet bij het van der Valk hotel... we vertrekken van hier:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...,5.096669&spn=0.002919,0.007296&t=h&z=17&om=0

Kom je later ? Of weet je nog niet hoe en wat ?
We verzamelen natuurlijk ook om half 12 in Hilversum, maar ik begrijp het als je het niet te vroeg wilt maken.
Laat het me maar anders weten morgenochtend.
 
Zag ik jou CBR vandaag staan bij Molenaar ?
Gele striping, Hotcam... moest wel bijna ;) (nieuwe motor al ?)

ja klopt,dat is mijn oude...vraagt ie 7000 voor,hoop geld vind ik, met bijna 13000 km op de teller.
1000 erbij en je hebt een splinternieuwe..
maar ik heb mn nieuwe motor jah,ben hem nu ff aan t inrijden,dus t mooie weer komt goed uit :Y
 
Haha, erg leuk! :Y Is toch super dat ze het zo leuk vindt :Y
Ze leek idd wel enthausiast :Y (en ze bezit een goede smaak kwa motoren O-))
Die is straks ook niet meer te houden als ze eenmaal aan het lessen geslagen is ;)
Ze heeft iig wel haar eigen spulletjes, dat is ook wel lekke

Nee, niet bij het van der Valk hotel... we vertrekken van hier:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...,5.096669&spn=0.002919,0.007296&t=h&z=17&om=0

Kom je later ? Of weet je nog niet hoe en wat ?
We verzamelen natuurlijk ook om half 12 in Hilversum, maar ik begrijp het als je het niet te vroeg wilt maken.
Laat het me maar anders weten morgenochtend.

Ik ga vanavond naar Woerden, dus zit dan al dichtbij Nieuwegein. Moet alleen even kijken hoe morgen loopt. Bel/sms je nog wel morgenochtend.

Ok, ik zie dat jullie ontmoeten net na de afslag vanaf de A27. Misschien kunnen we ergens in de middag afspreken? Hoor het wel!
 
Laatst bewerkt:
ja klopt,dat is mijn oude...vraagt ie 7000 voor,hoop geld vind ik, met bijna 13000 km op de teller.
1000 erbij en je hebt een splinternieuwe..
maar ik heb mn nieuwe motor jah,ben hem nu ff aan t inrijden,dus t mooie weer komt goed uit :Y

Gefeliciteerd :Y
CBR's zijn erg waarde vast, is een plus punt :)
 
Ik ga vanavond naar Woerden, dus zit dan al dichtbij Nieuwegein. Moet alleen even kijken hoe morgen loopt. Bel/sms je nog wel morgenochtend.

Ok, ik zie dat jullie ontmoeten net na de afslag vanaf de A27. Misschien kunnen we ergens in de middag afspreken? Hoor het wel!

Hey dat is naast de deur hier :Y
Wat is er te doen in woerden vanaaf :?

Pino gaat ervandoor, fijne aaf allemaal :W
 
Ik ga vanavond naar Woerden, dus zit dan al dichtbij Nieuwegein. Moet alleen even kijken hoe morgen loopt. Bel/sms je nog wel morgenochtend.

Ok, ik zie dat jullie ontmoeten net na de afslag vanaf de A27. Misschien kunnen we ergens in de middag afspreken? Hoor het wel!

Ah :)
Bel me idd maar! :)
En alles kan, als je het maar op tijd laat weten!
Archi moet werken om 2 uur, dus dan gaan we weer richting Nieuwegein denk ik... we kunnen erna nog lekker verder touren en dan kan jij aansluiten ?
 
Ja helemaal, ze dacht dat ze bang zou zijn, maar na 100 meter riep ze al: "dit is zo gaaaaaaaffff"

Jullie vertrekken morgen bij Nieuwegein, bij het van der Valk hotel? van de vorige keer?

Juist, weer een liefhebber toegevoegd aan het motorgilde......

Beterweetmodusaan/ Molenaar in IJsselstein en vanderValk in Vianen :+ Beterweetmodusuit/

L3mming: Knappe fiets, gefeliciteerd. 5 mei naar Zandvoort?

Morgen ff stukkie rijden :]
 

Ja man.. had em al zien staan bij ze.. en heb er ook over gesproken.. is een fiets door hun verkocht en door de eigenaar ook laatst weer ingeruild.. in mei ga ik kijken of die fiets er nog staat en dan over de prijs onderhandelen. Er zit een standaard uitlaatsysteem op, maar daar is wat aan te doen 8-)

Morgenochtend om 11:30 verzamelen bij Esso Soestdijkerstraatweg Sportpark/Dudok huh? wie komt er nog meer behalve ik en Nocer?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... ? ;)

lol.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja man.. had em al zien staan bij ze.. en heb er ook over gesproken.. is een fiets door hun verkocht en door de eigenaar ook laatst weer ingeruild.. in mei ga ik kijken of die fiets er nog staat en dan over de prijs onderhandelen. Er zit een standaard uitlaatsysteem op, maar daar is wat aan te doen 8-)

Morgenochtend om 11:30 verzamelen bij Esso Soestdijkerstraatweg Sportpark/Dudok huh? wie komt er nog meer behalve ik en Nocer?

Mooie VFR idd :)
Je wordt wel erg verleid he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan