Grote uitverkoop!!!!

wat voor een schokbreker is het? en voor welke R1 type bj?

gr
Kees

Hoi Kees,

Wat bedoel je met wat voor type het is? Het betreft volgens mij voor een R1 van 2003, maar ik weet het niet zeker. Ding is volgens mij nog nooit gebruikt. Maak wel ff een piccie voor je.

Groeten,

Sander
 
Mag weg voor 85 euro.
Het is dit kontje. Aansluiting bij het zadel is iets bewerkt, zodat hij beter aansluit bij de tank van een GSXR.

Grtz Zieke[afbeelding]
Bedankt zieke, maar denk niet dat het wat gaat worden....
Zou hem gaan gebruiken op mijn VFR400r NC30, en denk niet dat ie mooi gaat passen als ik dit zie...
 
Bedankt zieke, maar denk niet dat het wat gaat worden....
Zou hem gaan gebruiken op mijn VFR400r NC30, en denk niet dat ie mooi gaat passen als ik dit zie...

Klopt, maar dat zal voor veel kontjes gelden. Of een nieuw subframe maken, of met poly aan de gang :)

Grtz Sander
 
Lege huls???? Die demper is zo goed als nieuw. :}
275 mag ie weg.

Grtz Zieke
Ik bedoel is het een "race" demper? Je weet wel, zo'n ding waar mensen zo trots over vertellen dat het bloed uit je oren loopt als je er 5 minuten mee gereden hebt..
E-keur boeit me niet zoveel als het geluid maar een beetje binnen de perken blijft..

Alhoewel 275 iets meer is dan eigenlijk wilde uitgeven, zal namelijk ook nog ff een linkpipe moeten maken om hem op mijn blade te kunnen monteren..
 
Ik bedoel is het een "race" demper? Je weet wel, zo'n ding waar mensen zo trots over vertellen dat het bloed uit je oren loopt als je er 5 minuten mee gereden hebt..
E-keur boeit me niet zoveel als het geluid maar een beetje binnen de perken blijft..

Alhoewel 275 iets meer is dan eigenlijk wilde uitgeven, zal namelijk ook nog ff een linkpipe moeten maken om hem op mijn blade te kunnen monteren..

Het is een sport demper, maar zeker geen overdreven schreeuw demper.
Het is overigens inderdaad geen e-keur.
Linkpipe zal voor een Blade inderdaad nodig zijn. Mail me anders maar even.

Gr. Sander
 
wat wil je voor de kabelboom hebben van de 89er gixxer en is er in geknipt of is hij nog helemaar orgineel

prijs incl verzenden graag ik heb trouwens pas geleden die bellypan van je gekocht



gr roger
 
wat wil je voor de kabelboom hebben van de 89er gixxer en is er in geknipt of is hij nog helemaar orgineel

prijs incl verzenden graag ik heb trouwens pas geleden die bellypan van je gekocht



gr roger

Hey Roger,

Die kabelboom verkoop ik voorlopig niet los, omdat ik hem wellicht in combinatie beter kan verkopen met 1 van mijn motorblokken. Volgens mij is hij verder redelijk compleet.

Grtz Zieke
 
Ik bedoel is het een "race" demper? Je weet wel, zo'n ding waar mensen zo trots over vertellen dat het bloed uit je oren loopt als je er 5 minuten mee gereden hebt..
E-keur boeit me niet zoveel als het geluid maar een beetje binnen de perken blijft..

Alhoewel 275 iets meer is dan eigenlijk wilde uitgeven, zal namelijk ook nog ff een linkpipe moeten maken om hem op mijn blade te kunnen monteren..

Pizza morgen , Aad? :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan