Alarmlichten WildStar (XV1600)

ThomasH

Rookie
1 jul 2007
4
0
Beste liefhebbers,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een WildStar. Hiervan heb ik inmiddels ook de Owners manual weten te bemachtigen. Ik kan echter nergens vinden hoe ik de alarmlichten aan kan zetten.

Ik las ergens dat je dit kan bewerkstelligen door snel achter elkaar de richtingaanwijzer van link naar rechts aan te zetten, maar helaas werkt het bij mij niet.
Wie kan me helpen?
 
Beste liefhebbers,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een WildStar. Hiervan heb ik inmiddels ook de Owners manual weten te bemachtigen. Ik kan echter nergens vinden hoe ik de alarmlichten aan kan zetten.

Ik las ergens dat je dit kan bewerkstelligen door snel achter elkaar de richtingaanwijzer van link naar rechts aan te zetten, maar helaas werkt het bij mij niet.
Wie kan me helpen?


Zitten die er wel op dan?
 
Ze zijn officieel niet verplicht op een motorfiets, maar lees wel dat er W* zijn die ze hebben. Wellicht niet standaard.
 
Helaas staat er op het oude forum niets vermeld over alarmlichten (gehalve de links-rechts combinatie) & het nieuwe forum is alleen toegankelijk voor leden.
Erg jammer, want is een bron van informatie voor een beginnend motorrijder als ik.
 
zit er niet standaard op.
Hooguit via een alarminstallatie of achteraf ingebouwde alarmlichteninstallatie.

Wim
 
voor zover ik weet zit er inderdaad geen standaard functie 'alarm-licht' op.

zou bij mij toch niet werken want ik rij al 3 jaar zonder die kerstverlichting voor en achter.
 
Op het WildStar Forum is de laatste half jaar heel wat veranderd.
Inmiddels is het technische gedeelte van het forum weer voor iedereen toegankelijk.
Mocht je vragen hebben betreffende je WildStar dan kun je dus vanaf nu ook weer daar terecht.

groet
WEES
 
Dank allemaal voor jullie info.

Goede zaak dat het technische forum weer toegankelijk is voor iedereen.
 
ik weet van de virago's ze ook niet standaard er op zitten op een paar (britse? modellen na)
Deze mdellen hebben het zelfde electrisch schema, alleen met een toevoeging van een extra schakelaar die de knippers links en rechts door verbind en en start puls geeft naar het relais.
Als er wildstars met en zonder geleverd worden, zou het te maken moeten zijn met een simpel schakelaartje en de bediening ven de gewone knippers
 
Terug
Bovenaan Onderaan