Motor Day 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

-XX-

MF veteraan
24 okt 2006
19.981
34
New York
motorday_01.jpg
motorday_02.jpg


Op donderdag 1 mei is het zover: Motor Day 2008 op Circuit Park Zandvoort. Motor Day is het ultieme outdoor motorevenement voor iedereen die een passie voor motoren heeft. Bijzondere actie op het circuit en de interessante bedrijven en clubs op de paddock zorgen voor een bijzondere dag. Motor Day is niet alleen kijken naar de laatste trends en het ontmoeten van gelijkgestemden, maar ook zelf actief bezig zijn! Je kunt namelijk niet alleen informatie over de nieuwste modellen krijgen, maar ook direct de motor in al haar facetten beleven!

Motor Day biedt een bomvol programma, waarin met prachtige stunts, unieke shows en demonstraties, Biking Area’s en de allereerste Bike Attack, álle facetten van het motorrijden in praktijk worden gebracht. Een uniek motorevenement dat eindelijk ook het westen van het land bestrijkt

motorday_05.jpg


Rijden op het circuit

Zijn er MF-ers die heen gaan?
*O*
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel een mooi dagje,, btw entree is 15euro, kon het nergens vinden op de site dus heb het ff ergens anders opgezocht.
 
Sanneman is er ook 8-) Samen met lot scheuren op het circuit :]
Nouja..scheuren. Bij mij wordt het denk eerder een beetje tuffen... :P
Maar vast genieten!

Ik ben benieuwd hoe snel alles vol zit.

Dus...mensen die nog mee willen doen. Snel opgeven.
Voordat alles vol zit. :Y
(kevvvv O-) )
 
En nog een schop!
Lijkt me wel een mooi dagje,, btw entree is 15euro, kon het nergens vinden op de site dus heb het ff ergens anders opgezocht.
Ja zoiets zal het wel zijn ja.
Dus voor €40 een leuk motordagje incl. een ritje op het circuit. *O*
 
goed dat je me eraan herinnerd!!
maar moet je je opgeven van te voren dan?
kan je niet gewoon heen en dan mooi kijken en evt een rondje rijden (net zoals bij karten dat je bijv 10 min mag rijden met bv 15 anderen)
 
goed dat je me eraan herinnerd!!
maar moet je je opgeven van te voren dan?
kan je niet gewoon heen en dan mooi kijken en evt een rondje rijden (net zoals bij karten dat je bijv 10 min mag rijden met bv 15 anderen)
Hmm...lijkt me niet.
 
Ik heb geen idee wat ik er van moet verwachten...

Maar ach, dan is die regenachtige hemelvaartsdag ook weer gevuld O-)

Ingeschreven :)
 
Hoi meschien een raar vraagje.

Kun je ook hier dingen doen als je geen rijbewijs hebt.
Bij de motorbeurs ben ik toch wel achtergekomen dat ik de liveactie toch wel erg leuk vind om te zien. *D
Dus simpel gezegd is hier ook genoeg te zien voor een niet rijder.
[Ben wel al in het bezit van een gsxf 600
En ben druk aan het lessen.Ook heb ik gehoord dat ik ook zonder rijbewijs het ciruit op mag, klopt dit. :?] dit ter info
 
Als je dit wil weten moet je even op de site kijken, en even met ze bellen. Ik weet niet zeker of je zonder rijbewijs mee mag rijden. Dit is volgens mij niet zo'n opstapdag die je wel op Assen hebt.

Zowieso is het leuk om te komen kijken!!
Groetjes!!
Sander
 
Hoi meschien een raar vraagje.

Kun je ook hier dingen doen als je geen rijbewijs hebt.
Bij de motorbeurs ben ik toch wel achtergekomen dat ik de liveactie toch wel erg leuk vind om te zien. *D
Dus simpel gezegd is hier ook genoeg te zien voor een niet rijder.
[Ben wel al in het bezit van een gsxf 600
En ben druk aan het lessen.Ook heb ik gehoord dat ik ook zonder rijbewijs het ciruit op mag, klopt dit. :?] dit ter info
Met gewone circuitdagen hoef je niet in het bezit te zijn van een rijbewijs.
Of het met deze Motor day anders is :?
FF bellen naar de organisatie.

Tip:
Wel in de langzaamste groep beginnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Artikel 2

De deelnemers kunnen uitsluitend aan het rijden op het circuit deelnemen op vertoon van een geldig rijbewijs deel A.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan