YZF 750R met veel extra's

Als ik hem zou houden (wat ik niet uitsluit), krijgen de wielen nog een ander kleurtje ja :)

Overigens had ik ze willen wassen voor de foto's, maar dat is maar gedeeltelijk gelukt, de wielen zijn schoon, alleen ik kan geen foto's ervan maken B|


Ik heb er net op gereden en ik herinnerde me dat ik was vergeten te melden in de openingspost dat ik de dashboardverlichting ook veranderd heb naar rood *O*
 
Schoppie.

Ik zou maar snel zijn, er komt iemand kijken deze week :)
 
ronald.gif




(sorry, dat kwam uit mijn google-plaatsjeszoek-naar-rotschopactie)
 
Schoppie. Voor de mensen die hemte duur vinden: een aantal opties zijn optioneel ;)
 
Als je serieus interesse hebt doe ik dat liever via de mail. het hangt er ook vanaf wat je erbij wilt hebben en wat niet. Ik zou dan wel niet al te lang wachten.
 
Kickje voor de fiets die bij uitkomst de bijnaam 'Bladekiller' kreeg :)


Er zwerft nog ergens een filmpje van MCN (Motor nogwat News) waarin ze een YZF 750, een ZX7R en een blade tegen een nieuwe GSX1000R laten rijden op een circuit. Mooie uitkomst zat daarbij *O*

(ja, de GSX was wel de snelste, maar...)

Ik zal eens zoeken.
 
Schop.

Opvolger is gevonden dus de YZF mag weg tegen bodemprijs :)

Mailen () voor die prijs :]
 
Laatst bewerkt:
Apart dat mensen nog te duur kunnen stemmen zonder naar de prijs te infomeren :p
 
Die varieert per dag met mijn humeur ;)

Nee hoor. Ik weet nu welke motor hem gaat opvolgen, ik weet waar die staat en wat die kost, dus ik wil wel van de YZF af voor eigenlijk veel te weinig.


2100,-

maar dan valt er niet af te dingen en zit de middenbok er niet bij.
 
Laatst bewerkt:
Openingspost (pri9js aangepast)

Ook een goede basis voor een streetfighter!
 
Kom mensen, snel kopen! Voor je het weet is dit geweldige motorweer weer voorbij ;)
 
Ik snap eigenlijk niet waarom de animo op M-F zo laag is, zo lelijk is ie toch niet -O-


Rijdt als een speer!


Overigens wel een semi serieus bod binnen via marktplaats.

Het is gewoon een mooie fiets! :Y

Toegegeven, het uiterlijk is misschien wat eigenwijs, maar er moet hier toch wel een eigenwijze koper te vinden zijn. })

Zeker voor deze eigenwijs lage prijs! :Y
 
En anders wijzig je het uiterlijk toch gewoon? Originele kont is er zo weer op te schroeven, 10 minuutjes werk, of wat anders...


Een YZF (of welke andere motor dan ook vermoed ik zo) met een beter blok voor dit geld vind je nergens. En dan zijn er nog de remmen...


Heb trouwens ook twee dynojetuitdraaien van dit blok. 1 met 1200 km op het blok en sportuitlaat en nog 1 met iets van 5000 oid op het blok met de seatpipe. Ik wilde zekerheid hebben dat alles goed stond met de nieuwe pijp.

En dat staat het dus ook :)


edit: zou eigenlijk ook nieuwe foto's moeten maken. Deze zijn wat vertekend, zitje lijkt wat vreemd diep op de foto? Ook niet gewassen. Maar mijn camera is nogsteeds stuk '(


Gegarandeerd dat een geïnteresseerde na een testritje verkocht is (mits ze het ook kunnen betalen......)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien er nu meer intersse is voor de motor die ik graga zou willen hebben ipv deze een TIJDELIJKE verlaging tot 2000,-


en dat lijkt me echt absurd goedkoop......
 
Ik ben bang, dat veel mensen zich verkijken op het '1993' uit de OP. Uit het hele verhaal begrijp ik, dat zo ongeveer alleen het frame nog origineel is. De rest is nieuwer en meer bij de tijd, en dus beter. :Y

Het is jammer, dat ik me niet kan veroorloven dit beest er als tweede fiets bij te hebben, want het lijkt me een feest om er op te rijden.

Maar ik snap ook niet, waarom nog niemand serieuze belangstelling heeft getoond. Voor dit geld vind je geen betere motorfiets.

Zou het lukken, die uitdraaien hier neer te zetten? Misschien helpt het.

In elk geval: succes met de verkoop! :Y
 
Dank je. Probleem is dus dat mijn camera stuk is en ik geen scanner heb. Ze moeten wle ergens online zwerven, maar ik heb ze niet kunnen vinden.

Maar je hebt gelijk. er is erg veel aan vernieuwd en dat bouwjaar is dus eigenlijk niet correct. Dat is het bouwjaar van het frame en de wielen... Verder kent het bouwhjaar 93 maar 1 groot nadeel tov de ander bouwjaren: de achterveer, maar die is bij mij vervangen door het öhlinsmodel dat ook op de bouwjaren '96+ geleverd is (en dat verschil voel je zéker)


Ik ga hem vervangen door een oude BMW (ik wordt oud... zucht) die wat beter te rijden is in combinatie met de CX500 die ik samen met mijn vriendin heb en die ik rigoreus ga verbouwen.
 
Toch niet een R60/6? Da's ook één van mijn vorige motorfietsen. Ben ik kennelijk al oud geweest. }) Als partner voor een CX500 lijkt die me wel geschikt. :Y

Wat ik er bij mijn vorige post bij had willen zetten is een opmerking voor de MFfers die minder diep in de materie zitten: Alle nieuwe onderdelen zijn van merken die bekend zijn om hun hoge kwaliteit.

En het vervangen van de fabrieks-achterveer door een öhlins is op elk type motorfiets een duidelijk merkbare verbetering. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan