Harm is in the house

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 feb 2008
148
0
Ola, allemaal. Even voorstellen. harm, 43 jaar, heb afgelopen november een Sporster gekocht en ik moet zeggen.....gaaaaaaaaaaaaaf. Hij staat nu bij de dealer, want hij wordt radicaal verbouwd. Weet niet of ik de naam mag noemen, maar we hebben samen uit de catalogus diepvette dingen uitgekozen....

:9~ :9~
 
cool hoor... altijd een droom geweest...

een sportster die door dealer is volgehangen met bende uit een catalogus :r




full
 
cool hoor... altijd een droom geweest...

een sportster die door dealer is volgehangen met bende uit een catalogus :r

als jij nou ff bij je racertjes blijft, kunnen wij het over serieuze zaken gaan hebben.


@harm, wel goed dat je samen met de dealer aan het kiezen ben gegaan, als mensen in hun 1tje de catalogi doorstruinen krijg je vaak fietsen waarvan de onderdelen niet bij elkaar staan.
 
Nou...hartelijk dank allemaal.....Gixxer Fighter: het gaat toch om jwat ik mooi vindt ??? en er komt geen 2e van.
 
ja duh
maar je hadspullen besteld dus ik neem aan datr al wel een beetje een idee hebt van wat het gaat worden.


sporty's lenen zich er best voor om radicaal verbouwt te worden
maak je er een nep boy van ofzo?dichte 16 inch wielen een hydra vork en sadboy spatborden?


of heb je alleen maar een occ sticker bestelt met een bijpassende walrussnorsticker
 
Laatst bewerkt:
@hacksaw: zoveel verstand heb ik er nog niet van. Heb 25 jaar voor het laatst geredn. Je weet hoe het gaat, huisje, boompje, beestje. Ik ga wel plaatjes zoeken van wat ik mooi vindt..kan ik je het laten zien.
 
als jij nou ff bij je racertjes blijft, kunnen wij het over serieuze zaken gaan hebben.


@harm, wel goed dat je samen met de dealer aan het kiezen ben gegaan, als mensen in hun 1tje de catalogi doorstruinen krijg je vaak fietsen waarvan de onderdelen niet bij elkaar staan.



_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Nu benne die sportsters best mooie dingen.Heb ze altijd mooi gevonden.Rijdt gewoon goed,ze zijn handelbaar en ook voor in de stad handig in gebruik.

De truc is echter om een grote boog om de dealer te maken en ipv zooi eraan te hangen zoveel mogelijk onnodige zooi eraf te slopen.

Wat over blijft is een puurdere fiets. :)
 
Laatst bewerkt:
hoi,

van zodiac thunderbike enz heb je leuke spullen hoor!!!
mooie dikke achterband in laten maken :P:P

dit is mn motor wel geen harley maar een vt 1100 blok en er om heen is 110% custom ;)

img0588oi5.jpg


greetz *D
 
Nu benne die sportsters best mooie dingen.Heb ze altijd mooi gevonden.Rijdt gewoon goed,ze zijn handelbaar en ook voor in de stad handig in gebruik.

De truc is echter om een grote boog om de dealer te maken en ipv zooi eraan te hangen zoveel mogelijk onnodige zooi eraf te slopen.

Wat over blijft is een puurdere fiets. :)

:Y
 
Mwoah, dan vindt ik die van Jeffrey toch gelikter.

[edit]Krijg de foto er niet op, ff kijken bij 'motoren' en dan helemaal onderaan.[/edit]


Nou Bugeaters: die vindt ik ook wel heel erg mooi. Maar als je zo een model mooier vindt, dan kun je toch beter een racer kopen ??? ( ps, woon jij niet in Meppel ???? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan