Harm is in the house

Status
Niet open voor verdere reacties.
Luitjes wat zitten jullie nu te zeiken.
Harm is gewoon een relaxe gast waar je ook schrikkelijk mee kan lachen.
Al een tijdje lid van de HOG. Nou en?
Is toch zijn keuze.

Oja Harm, heb je foto binnen hoor.
Zal em hier ook posten. (Harm is die linker gast in die gekleurde broek)
harleyliehebberlw8.jpg


Wie die andere (kleine) gast is, geen idee
 
He, wat leuk. Dit was op de jaarlijkse HOG dag. Ben ik samen met Floris naar toe geweest....

BTW: bedankt voor al jullie reacties, maar het is weer leuk geweest. Ik heb gisteren de HD verkocht, omdat m'n vrouw wil kijken voor een andere auto. Het was kort maar krachtig, maar ik blijf toch een motorrijder in hart en nieren, heb ik nu ontdekt. Dus als ik de kans krijg, koop ik er vast weer eentje.

Bye Bro's.
 
He, wat leuk. Dit was op de jaarlijkse HOG dag. Ben ik samen met Floris naar toe geweest....

BTW: bedankt voor al jullie reacties, maar het is weer leuk geweest. Ik heb gisteren de HD verkocht, omdat m'n vrouw wil kijken voor een andere auto. Het was kort maar krachtig, maar ik blijf toch een motorrijder in hart en nieren, heb ik nu ontdekt. Dus als ik de kans krijg, koop ik er vast weer eentje.

Bye Bro's.

Tuurlijk Harm.Als je eenmaal besmet bent met het Harley virus kom je eer niet meer van af.
Ik zag gelijk dat je uit het juiste hout gesneden was.Misschien mag je van je vrouw een keer mee maar de Harley dag Breda.Zijn ook altijf toffe motoren te zien.Ik wil best een goed woordje bij je vrouw voor je doen.

Toffe biker outfit trouwens op de foto.Beetje aan de dunne kant dat wel.Probeer eens elke dag een pak chocoladevla met een liter slagroom.Werkt meestal goed.

:W
 
He, wat leuk. Dit was op de jaarlijkse HOG dag. Ben ik samen met Floris naar toe geweest....

BTW: bedankt voor al jullie reacties, maar het is weer leuk geweest. Ik heb gisteren de HD verkocht, omdat m'n vrouw wil kijken voor een andere auto. Het was kort maar krachtig, maar ik blijf toch een motorrijder in hart en nieren, heb ik nu ontdekt. Dus als ik de kans krijg, koop ik er vast weer eentje.

Bye Bro's.

Binnen een half jaar verkocht? :? Voor een auto? Beetje impulsaanschaf geweest misschien? :X
 
Vind het wel een vette grap. En wie is Harm werkelijk? Geloof nog steeds geen snars van het hele verhaal. Wel leuk in elkaar gezet trouwens.
 
Heh, deze hele topic druipt van de ironie! :-D
Ten eerste "Harm" die een HD koopt (het meest omstreden merk op 2 wielen) en dan 3 maanden later weer moet verkopen van "de vrouw" voor een auto (KSSSSH! :X).
En dan de sociaal-politieke reacties over 'vrijheid', 'broederschap' en 'way of life' dat allemaal bij een chopper schijnt te horen.

Het is allemaal 1 groot imago-probleem: of we hebben een 40'er met gezin die zijn midlife-crisis wil posen, of een zelfgebouwde kleinmetaal enthousiast die stad en markt afstroopt naar het ontbrekende stukje chroom, of.. <bedenk zelf een cliche chopper-eigenaar>.

Custom of chopper motors zijn nu eenmaal te uitgesproken om te negeren: dat straalt af op de eigenaren. 8-)

Misschien is een algemeen forum als Motor-Forum niet "customized" genoeg voor deze categorie motorfietsen :)
 
Als die Harm die fiets bij een dealer had staan.
En hij woont bij Meppel in de buurt.
Kan dat volgens mij alleen maar Oude Monnik zijn in Vroomshoop.
Je kan hier verder bij elke zaak nieuw fietsen kopen, maar hij heeft het over een dealer, dan kom je echt daar terecht denk ik.
 
Laatst bewerkt:
nou okay ik wil ook niet de hufter uithangen.

harm:weet je wat maak het goed met je

plaats even een foto van je vrouw:mocht jij nouy en lekker wijf hebben maken we gewoon een deal
jij een keer mijn motor mee en ik een keer jouw wijf neuken
staan we weer gelijk..........moet ze wel lekker zijn natuurlijk!dat je me niet met een oft andere zeug aankomt want dan no deal vanzelf
 
He, wat leuk. Dit was op de jaarlijkse HOG dag. Ben ik samen met Floris naar toe geweest....

Maar Harm. Jij mag nu op Harleydag met je stoere chopper het terrein oprijden en ik moet met de Honda Sjedo naar het Jappenkamp. :X Ik vind het tof van je dat je nog met mij wil omgaan, want ik heb maar een Honda.
Ach, misschien koop ik ook ooit wel een Harley, een vetboy ofzo. En dan laat ik er mooie Schrieming Iegel associares aanhangen. Dat is mijn droom. Nog even sparen dan _O-

En wat Bugeater zegt, we blijven vrolijk zwaaien :W
 
Aangezien Harm weer motorloos is heeft dit topic ook geen zin meer.

slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan