Hoevelaken ---> KBH deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade

MF veteraan
15 sep 2003
63.478
5
Bunschoten-Spakenburg
Facebook
Deeltje 15 alweer :]

full


mdmidden.gif


82_amersfoort.gif


Blijft het droog?


-------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------

KBH - GOES OVER THE BORDER



PRE EIFELMEETING OP 4 APRIL @ FERRDI'S

full


Wanneer:
1 - 2 - 3 - 4 mei 2008 (1 mei is Hemelvaart)

Waarheen:
Eifel (D)

Home - Bike-Inn - Motorhotel Eifel, Moezel, Hunsrück

Deelnemers:
(geboekt en iedereen is verantwoordelijk voor eigen betalingen.)




* SPutnick
* Robertobadjo
* FeRRdi
* Motormouse
* DetoX
* Fast 'n Sweet
* Doorn
* One-Oh-Four
* the_bladerunner
* 1000ceecee




Let op je uitlaat(E-keur), ivm controles op geluid

------------------------------------------------------------------------------------------


Have fun *O*

filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3882150266068463691&hl=nl
nog een filmpje, deel 1 van 5:


Oude topics:
Hoevelaken
Hoevelaken 2003
Hoevelaken 2004
Hoevelaken 2004-2005
Hoevelaken 2006 - - - >KBH TB
Hoevelaken--->KBH deel 6
Hoevelaken---> KBH deel 7
Hoevelaken---> KBH deel 8
Hoevelaken ---> KBH deel 9
Hoevelaken---> KBH deel 10
Hoevelaken ---> KBH deel 11
Hoevelaken---> KBH deel 12
Hoevelaken---> KBH deel 13
Hoevelaken ---> KBH deel 14


moraal ridder intro van UDO :P

Post van U.D.O. in topic 'Hoevelaken 2004'


full




4xytxcx.jpg

4m13hio.jpg

4zu4zkk.jpg



full




Hier wat piccies van de KBH-rijders en rijdsters :Y (of hun fiets/huisdier/whatever) :+


Albèrt R1
YYYY5855small.jpg


Doorn
Foto-EETY8YLE.jpg


Fast 'n Sweet & DeToX
full


FeRRdi
helm1.jpg


Ghostrider88
full


girlR1100S
full


homie
4v51jc6.jpg


JeroenMeloen
full


joegst
full


Kato scootahboy
full


Lokkie
dsc03356paint50ue7.jpg


M3rcury
d59b97b519720de2722c7e29a9599fcc


Motormouse
PICT00010-1.jpg


onderkruipsel
full


One-Oh-Four
full


PogoStick
2002396112845523687_rs.jpg


Redline Rider
full


R'eendje
full


robertobadjo
2007%5C05%5C19%5Cbikepics-903221-full.jpg


SPutnick
52.jpg


TerrasRacer
2.JPG


the_bladerunner
d360c99716ec9d8bd7d8f1f02505bac2


the_greeneye
full


wojtek
full


ZX9-mace
25d4155ccc61d6b197aee5fbfbebd9e9


1000ceecee
SA701714.jpg




Als je ook met je foto in de OP wil, meld het dan even :Y



Meer poserpiccies volgen nog :Y
 
Laatst bewerkt:
ow enne Jushunter
geen commentaar he
mijn motor is toch lekker mooier en op de mijne blijven de onderdelen tenminste zitten :+
 
volgens mij wilde jij ze zelfs al preventief gaan vervangen kerl... dus wat dat betreft ;)
_O- _O-
Heb idd wel een stuur besteld zaterdag
maargoed dat is om m nog mooier te maken dan dat ie al is
en jij doet omdat ie anders voor geen ene meter rijdt _O-
betwijfel of anders word hoor ;)


:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Zo... ff tijd om echt te reageren *D

Wat een superdagje was het vandaag... Ik zit nog steeds met een big smile op mijn gezicht. Wat hebben we genoten van die eerste 240 km... *O*

Tegen de middag vertrokken vanuit Nijkerk en grotendeels binnenwegen gereden met een heleboel bochtjes! *O*
Lekker genoten van een superlunch in het zonnetje in Rhenen en toen weer opgestegen en nog meer bochtjes gepakt. Pontje, lekdijk, pontje... je kent het wel. :P
Nog heel even de 220+ gezien... maar dat is niet ongebruikelijk als je Kato bij wil houden die een oprit met een bochtje met 247 kmh nam.... :X

Uiteindelijk in Schoonhoven een tweede terras gepakt en toen langzamerhand koers gezet via De Meern en Vleuten richting motorstalling. :Y

Daar nog flink tijd besteed aan het schoonmaken van de motoren, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Met andere woorden.... 't was vandaag Walhalla!

Dus nu met roze wangetjes en een Thai Beef Salad achter de kiezen genieten van een Chardonnay. :}

En weet je wat..... 't is pas februari! :+
 
Zo... ff tijd om echt te reageren *D

Wat een superdagje was het vandaag... Ik zit nog steeds met een big smile op mijn gezicht. Wat hebben we genoten van die eerste 240 km... *O*

Tegen de middag vertrokken vanuit Nijkerk en grotendeels binnenwegen gereden met een heleboel bochtjes! *O*
Lekker genoten van een superlunch in het zonnetje in Rhenen en toen weer opgestegen en nog meer bochtjes gepakt. Pontje, lekdijk, pontje... je kent het wel. :P
Nog heel even de 220+ gezien... maar dat is niet ongebruikelijk als je Kato bij wil houden die een oprit met een bochtje met 247 kmh nam.... :X

Uiteindelijk in Schoonhoven een tweede terras gepakt en toen langzamerhand koers gezet via De Meern en Vleuten richting motorstalling. :Y

Daar nog flink tijd besteed aan het schoonmaken van de motoren, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Met andere woorden.... 't was vandaag Walhalla!

Dus nu met roze wangetjes en een Thai Beef Salad achter de kiezen genieten van een Chardonnay. :}

En weet je wat..... 't is pas februari! :+
ook op de lekdijk geweest ja?
niet tegen gekomen ben dr vandaag ook geweest :Y
 
[me="robertobadjo"]heeft toch klein beetje spijt dat ie niet gereden heeft maar goed hij staat er wel weer enigzinds schoon bij.[/me] van de week maar eens ff de laatste dingen poetsen en in de glim zetten...
 
betwijfel of anders word hoor ;)

Geloof me.... het gaat anders worden. En ehhh... ik kan het weten. :P

@Xenoneers....

Hmmmm..... misschien ga ik dat op Brutale Nationale ook nog laten installeren. :Y

Op Frosty heb ik hier al kennis mee kunnen maken... écht SUPER!!!!!!!!!!!
 
Geloof me.... het gaat anders worden. En ehhh... ik kan het weten. :P

@Xenoneers....

Hmmmm..... misschien ga ik dat op Brutale Nationale ook nog laten installeren. :Y

Op Frosty heb ik hier al kennis mee kunnen maken... écht SUPER!!!!!!!!!!!
K bedoelde de veranderingen aan de motor van Theehunter
dat de mijne anders gaat sturen geloof ik meteen
alleen ik moet is ff uitzoeken hoe ik dat ga doen met t laten zakken
heb net ff snel gekeken maare onder en bovenkant moeten zeker los ofniet?
 
[me="robertobadjo"]heeft toch klein beetje spijt dat ie niet gereden heeft maar goed hij staat er wel weer enigzinds schoon bij.[/me] van de week maar eens ff de laatste dingen poetsen en in de glim zetten...

Dat had je ook aan het eind van een schitterende KD-dag kunnen doen.... :Z

@HornRed......... ;)

Ja... idd.. we hebben de Lekdijk gepakt. Moet zeggen dat ik er over het algemeen niet véél motoren heb zien rijden. Maar goed... het was toen ook al 16uur geweest.... van daaruit via Schoonhoven naar Ijsselstein. Stukje A2 met een leuke linker de A12 op... ook 220+ en dan bij deMeern eraf. Binnendoor terug ri. Utreg en dan via Soesterberg, de Tankbaan en het KBH weer in Nijkerk belandt.... hmmm.... SUPER!!!!!!!

Nu nog ff verhuizen en dan hebben wij de Bruut en Frosty weer geheel tot onze beschikking in 'n verwarmde garage..... 2008 wordt ECHT ons jaar. :Y
 
Dat had je ook aan het eind van een schitterende KD-dag kunnen doen.... :Z

@HornRed......... ;)

Ja... idd.. we hebben de Lekdijk gepakt. Moet zeggen dat ik er over het algemeen niet véél motoren heb zien rijden. Maar goed... het was toen ook al 16uur geweest.... van daaruit via Schoonhoven naar Ijsselstein. Stukje A2 met een leuke linker de A12 op... ook 220+ en dan bij deMeern eraf. Binnendoor terug ri. Utreg en dan via Soesterberg, de Tankbaan en het KBH weer in Nijkerk belandt.... hmmm.... SUPER!!!!!!!

Nu nog ff verhuizen en dan hebben wij de Bruut en Frosty weer geheel tot onze beschikking in 'n verwarmde garage..... 2008 wordt ECHT ons jaar. :Y
Ow mja ben ook rond die tijd daar geweest en ben over houten terug naar amersfoort gereden en ook nog een rondje blad gedaan
denk dat ik net achter jullie aanzat ofzo
achja t maakt ook nie uit verder :)
 
bovenkant moeten zeker los ofniet?

Kroonplaat moet los en dan de vorkpoten draaien zodat de kroonplaat er doorheen zakt. Ca. 1 tot 1,5 laten zakken. SBK-stuurtje erop en drukken die fiets.... KD is in reach... :P


[edit]
Nét achter ons zat je niet, want ik kijk goed in mijn spiegels en heb toch zeker 10-15min. op het blad gezeten. Maar zonder motor achter mij.... Girl was al naar de Schep gereden.
Daarna ook ik de Schep gedaan.. op Girl na niemand... en ff terug, want dacht 'n Falco (dus Beerhunter) op de A1 ri. KBH te zien rijden... maar nee, bij ETA was d'r niemand meer te vinden. :N
[/edit]

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan