2x Blueant Interphone bluetooth intercom/headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

dmobius

Rookie
1 feb 2008
8
0
Aangeboden 2 Blueant Interphone headsets. Ze zijn nog in nieuwstaat inclusief verpakking. Ik heb ze een maand geleden gekocht en heb er er twee ritten mee gemaakt.

Ik heb deze headsets in de VS aangeschaft, dus er zitten verloopstekkertjes bij de laders om ze aan te kunnen sluiten aan de Europese stopcontacten. Deze lever ik er uiteraard ook bij. In europa wordt de Blueant Interphone ook wel verkocht onder het merk CellularLine (http://www.interphone.cellularline.com/).

In principe wil ik ze als set van 2 verkopen. De prijs is EUR 220,- voor de complete set.

Edit: even m'n email-adres aan mijn profiel toegevoegd, dat reageert wat makkelijker...
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, dat zijn ze. Ik doe ze weg omdat ik de Scala Q2 heb gekocht. Met die hoef je niet te schakelen tussen intercom en bijv. GPS audio.
 
hoe doe je met spreken?
gewoon praten of knopske?

Je kan met een knop switchen tussen 'telefoon-stand' en 'intercom-stand'. In de intercom-stand staat de verbinding gewoon open, dus geen 'push-to-talk' zoals bij andere intercoms. De audio is full-duplex, dus je kan gewoon lekker door elkaar schreeuwen :)
 
Hallo Dennis,

Mail me even als je de set nog niet verkocht hebt. Ik ben wel geïnteresseerd. Vind alleen 220 euro te duur, zeker aangezien hij in Amerika 200 dollar kost (zo'n 140 euro toch?). Mail maar dan kijken we of we daar uit komen.
Als het goed is staat mijn emailadres in mijn beschrijving.

Groeten,

Lart
 
Voor alle duidelijkheid, de prijs die ik vraag levert mij geen winst op, het heeft namelijk ook geld gekost om de headsets naar Nederland te verschepen (vervliegtuigen?) en door de douane te krijgen.
 
David, 200 voor het setje, laat het even weten.en bedankt. timo@vanheerwaarden.nl.
 
Dit draadje kan dicht, ik heb ze verkocht. Bedankt voor de reacties.

-- David
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan