stalen remleidingen en gouden stuurgewichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

VASILY

MF veteraan
24 feb 2004
1.861
0
te koop gebruikte stalen remleidingen (voor) ze zaten eerst op mijn Gixxer 1100 maar na deze verbouwt te hebben vond ik ze net te kort.(dus nieuwe gekocht)
De lengte weet ik zo even uit mijn hoofd niet ik heb ze ook niet hier ze liggen nog bij mijn motor bij Jeroen van de Meer (http://www.dynojetvdmeer.nl/ )
Maar ik meet ze dinsdag wel op.
Tevens Gouden stuurgewichten, die aan de linker zijde zit een lichte beschadiging aan.

zie de foto voor de remleidingen en stuurgewichten.
full

Doe een bod en het is voor jou.
Gloeten Vasily :W
 
tja ik moet dus wel een lengte weten, ben al een tijd op zoek naar de 2 remleidingen vanaf de verdeler naar de remmen.
zijn bij mij ongeveer 45 cm zo uit mijn hoofd.
een bod.
35€
 
tja ik moet dus wel een lengte weten, ben al een tijd op zoek naar de 2 remleidingen vanaf de verdeler naar de remmen.
zijn bij mij ongeveer 45 cm zo uit mijn hoofd.
een bod.
35€

dinsdag meet ik ze op ( kdenk ,weet eigenlijk wel zeker dat ze iets langer zijn dan 45 cm)
kijk dinsdag avond hier maar weer even of wil je gemaild worden??
Greetz Vasily :W
 
als ze allebei direkt vanaf de pomp komen , doe mij maar even een meeltje ,

deze x-tremer wil ze dan wel
 
Laatst bewerkt:
doe maar op hj.staal@home.nl

maar Marcel is eerst aan bod , als hij niet wil , hoor ik het wel

Marcel succes

No Probs Marcel is ook als eerste en die krijgt van mij dinsdag te horen hoe lang ze zijn.
Dus marcel bij mij is wie het eerste komt die het eerste haalt en dan Henk.
Greetz Vasily :W
 
hey vasily, ik heb dezelfde koplamp als jij.
weet jij wat voor lampjes we ervoor moeten hebben.
Bij mij zitten er 25 watt lampjes in, wel fijn om er wat sterkere in te zetten...
groeten
 
hey vasily, ik heb dezelfde koplamp als jij.
weet jij wat voor lampjes we ervoor moeten hebben.
Bij mij zitten er 25 watt lampjes in, wel fijn om er wat sterkere in te zetten...
groeten
Speedrider ik heb die koplamp unit niet meer zie:Vasily`s 1201 winter project goes on
Maar jij wilt er een sterkere lamp indoen en dat is 1 van de redenen dat ik hem weer verkocht heb ik vond het licht opbrengst veels te weinig.
Greetz Vasily :W
 
Marcel de lengte van de leidingen zijn als volgt :
1x 70 Centimeter.
1x 73 Centimeter.

Ik hoor het wel van je zet het ook even hier neer en niet alleen in de mail.
Greetz Vasily :W
 
zou je een close-up foto van de stuurgewichtjes kunnen maken (vanwege beschadiging)?
wat voor een draad is het?
hoe hoog zijn ze (aan de kant waar die tegen het stuur komt - binnenkant dus)?
wat is je vraagprijs?

tevens; waar heb je je spiegels gekocht en voor welke prijs?
 
Laatst bewerkt:
Speedrider ik heb die koplamp unit niet meer zie:Vasily`s 1201 winter project goes on
Maar jij wilt er een sterkere lamp indoen en dat is 1 van de redenen dat ik hem weer verkocht heb ik vond het licht opbrengst veels te weinig.
Greetz Vasily :W
Hey Barry,
dat kapje zit er bij mij inmiddels alweer een tijdje op ;)
Ik heb de bolletjes eruit gehaald en er 32W erin gezet( er zat ook 25w in ), de lichtopbrengst is zichtbaar omhoog gegaan :-)

Mocht marcel dit ook willen doen, de bolletjes waren wel aan de prijs hier in de buurt, 5 eppo per stuk.
 
zou je een close-up foto van de stuurgewichtjes kunnen maken (vanwege beschadiging)?
wat voor een draad is het?
hoe hoog zijn ze (aan de kant waar die tegen het stuur komt - binnenkant dus)?
wat is je vraagprijs?

tevens; waar heb je je spiegels gekocht en voor welke prijs?

zaterdag maak ik een foto voor je van de beschadiging en die is ECHT minimaal maar dat zie je zaterdag wel draad weet ik ook zo even niet uit mijn hoofd geloof M10 met natuurlijk een rubber erom heen die uitzet naarmate je deze aandraait.
Prijs is wat een goed relativerend persoon er voor over heeft hoeft geen hoofdprijs te zijn. De hoogte ga ik ook voor je opmeten.
De prijs van de spiegels was geloof ik 30 euro per spiegel weet ik niet zeker meer check de site van Booster daar komen ze vandaan.

Greetz Vasily :W
 
Hey Barry,
dat kapje zit er bij mij inmiddels alweer een tijdje op ;)
Ik heb de bolletjes eruit gehaald en er 32W erin gezet( er zat ook 25w in ), de lichtopbrengst is zichtbaar omhoog gegaan :-)

Mocht marcel dit ook willen doen, de bolletjes waren wel aan de prijs hier in de buurt, 5 eppo per stuk.


Goed zaak ik zou zeggen laat eens een piccie zien van hoe hij er bij jou op zit en idd voor marcel is dit een antwoord op zijn vraag ,thanks mate ;) .
Ik ben blij dat je gelukkig bent met het stuurkuipje.

Greetz Barry ;)
 
Laatst bewerkt:
zaterdag maak ik een foto voor je van de beschadiging en die is ECHT minimaal maar dat zie je zaterdag wel draad weet ik ook zo even niet uit mijn hoofd geloof M10 met natuurlijk een rubber erom heen die uitzet naarmate je deze aandraait.
Prijs is wat een goed relativerend persoon er voor over heeft hoeft geen hoofdprijs te zijn. De hoogte ga ik ook voor je opmeten.
De prijs van de spiegels was geloof ik 30 euro per spiegel weet ik niet zeker meer check de site van Booster daar komen ze vandaan.

Greetz Vasily :W

Ok... We wachten het geduldig af dan ;)

Thanks voor de link
 
verkocht hoor ik net *O*
nog geen slotje ;) want de stuurgewichtjes zijn nog te koop daar maak ik zaterdag foto`s van. (voor bright)
ik wacht wel even jouw mail af Marcel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan