Mooie oplossing voor navigatie op je motor (?)

florian_z

Die hard MF'er
24 dec 2006
733
0
Assen
Laatst bewerkt:
ziet er stiekem eigenlijk best goed uit.
Natuurlijk niet voor de hardcore garmin sumo ;) toerders, maar wel voor iedereen die welleens naar bv de eifel gaat en een budget oplossing zoekt om bv het hotel terug te kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken hem ja, tenminste van die site (en de franse). Kan bijna nergens ervaringen met dat ding vinden....
Maar blijft maar 1 nadeeltje.....het blijft een auto tomtom, en die kan slecht routes aan enzo
(maar als je dat niet zo super interessant vind...is het prima)

Die accu is gewoon usb power, dus alle apparaten die usb gevoed worden zouden moeten werken.
 
Ik ken hem ja, tenminste van die site (en de franse). Kan bijna nergens ervaringen met dat ding vinden....
Maar blijft maar 1 nadeeltje.....het blijft een auto tomtom, en die kan slecht routes aan enzo
(maar als je dat niet zo super interessant vind...is het prima)

Die accu is gewoon usb power, dus alle apparaten die usb gevoed worden zouden moeten werken.
Ga ook nog de routes van Promotor Onroute testen! :Y
 
121 euro is ee nduur geintje voor zo'n systeempje vind ik zelf, maar als je het er voor over hebt, waarom niet.

Heb zelf nu een Ipaq 1940 met TT, en heb hier zelf een kast voor gemaakt. stuk voordeliger :Y

Moet alleen nog een keer kijken of het ook echt waterdicht is :+

vriendin achterop.. die weet t altijd beter ;)

Klopt _O-
 
Goed idee, een waterdicht tasje om Tommie heen.

De extra accu is voor de motor een soort non-gadget. Iedere motor heeft 12V aan boord en met een simpel spannings-ic-tje van Conrad maak je daar gewoon 5 volt van. De onderdelen kosten bij elkaar 10 euro en je weet alles. Ik heb zo ic-tje ingebouwd in een oud knipperlichtrelais en dat werkt prima.
 
lijkt me idd ook wel handig op zn tijd,
maar 121, keiharde euro's voor een tasje en accutje?

ppfff.... beetje aan de prijs, dan tog maar die ouderwetse landkaart
 
Op zich handig, maar nadeel is wel met zo'n normale tomtom dat je het niet met je handschoenen aan kunt gebruiken (ook niet met pennetje denk ik?)...
 
lijkt me idd ook wel handig op zn tijd,
maar 121, keiharde euro's voor een tasje en accutje?

ppfff.... beetje aan de prijs, dan tog maar die ouderwetse landkaart

Je kan hem ook zonder accu kopen hoor, als je dat niet nodig vind. (59,-)
Zoals al vermeld, een usb/12v ladertje kan je bij elke mediamarkt halen...

De headset zit er ook bij, ook wel handig, tis gewoon een redelijk compleet pakketje...
Wat mij tegenhoud: Veel goedkope naviagatie systemen van tomtom en garmin hebben geen koptelefoonaansluiting meer :/
En als ik dan toch veel uitgeef, dan maar een zumo :)

@BaRF Ik stel m'n tomtom nooit in tijdens het rijden....alleen als ik stil sta...dan zijn die twee tellen om m'n handschoen uit te doen ook niet de moeite. Plus dat ik met m'n zomerhandschoenen niet zoveel moeite heb met op kleine vlakjes drukken (kwestie van wennen).
Overigens zit er een externe stylus bij...mocht je die handiger vinden...
Dus tja, blijft persoonlijk...

Het heet dus So Easy Rider V2x. Dit staat er alleen zodat het met de zoekfunctie terug te vinden is....ik weet hoe weinig er te vinden is namelijk
 
Laatst bewerkt:
Op zich handig, maar nadeel is wel met zo'n normale tomtom dat je het niet met je handschoenen aan kunt gebruiken (ook niet met pennetje denk ik?)...
getest... en werkt met handschoen! :Y Je moet alleen niet te grote vingers hebben!
 
Laatst bewerkt:
Je kan hem ook zonder accu kopen hoor, als je dat niet nodig vind. (59,-)
Zoals al vermeld, een usb/12v ladertje kan je bij elke mediamarkt halen...

De headset zit er ook bij, ook wel handig, tis gewoon een redelijk compleet pakketje...
Wat mij tegenhoud: Veel goedkope naviagatie systemen van tomtom en garmin hebben geen koptelefoonaansluiting meer :/
En als ik dan toch veel uitgeef, dan maar een zumo :)

@BaRF Ik stel m'n tomtom nooit in tijdens het rijden....alleen als ik stil sta...dan zijn die twee tellen om m'n handschoen uit te doen ook niet de moeite. Plus dat ik met m'n zomerhandschoenen niet zoveel moeite heb met op kleine vlakjes drukken (kwestie van wennen).
Overigens zit er een externe stylus bij...mocht je die handiger vinden...
Dus tja, blijft persoonlijk...

Het heet dus So Easy Rider V2x. Dit staat er alleen zodat het met de zoekfunctie terug te vinden is....ik weet hoe weinig er te vinden is namelijk

als ik zonder laderkit doe dan geeft ie alsnog 109 euro aan ...
Is wel precies wat ik zoek voor m'n mio P550!
 
LET OP!

Verzending naar NL niet mogelijk! Alleen Duitsland en Oostenrijk!
 
Laatst bewerkt:
hoe heb jij dat gedaan dan? :X

binnenkort maar ff tjekken @jmp, zonder accu lijkt het me wel wat ......
Heb familie in duitsland! Dus voor hier zijn ze dan wel weer goed voor! ;-)

En @JMP ben ik regelmatig te vinden!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan