Triumph/ANWB/Promotor Demodag Lelystad

Richard117

MF veteraan
11 nov 2007
1.918
30
Gorinchem
Instagram
http://www.promotor.nl/published/pr...gen/2008/080117triumphtripledemodagen.nl.html

Ik zie hier nog geen topic over. Maar mensen die eens een Triumph Speed Triple, Street Triple of Tiger willen proberen kunnen zich via bovenstaande link aanmelden.
Voor €15 ga je dan met één van bovenstaande motorfietsen de weg op en vervolgens nog met een Triumph Daytona 675 het circuit op.

Wordt voor mij, na het behalen van mijn rijbewijs in December, dan weer de eerste keer dat ik ga rijden. Zolang ik nog geen motorfiets heb is dit dus leuk om toch wat meters te maken. Ik heb mezelf aangemeld voor de Street Triple, laten we maar bescheiden beginnen :+
Als jullie tips hebben van andere merken met zulke dagen dan zie ik het graag terug :)
 
Ik heb me al ingeschreven. Ga op zaterdag, eerst met de Speed Triple 1050 op de weg en dan de Daytona 675 op 't circuit testen!!! :]
 
Ik heb vandaag via de post de bevestiging gekregen.
Ik ben ingedeeld op zaterdag 15 maart 11.00-12.00 uur groep 3/2
 
Ik heb vandaag via de post de bevestiging gekregen.
Ik ben ingedeeld op zaterdag 15 maart 11.00-12.00 uur groep 3/2
Ik had me voor de zondag aangemeld, maar nog geen post gehad :?
Heb ze afgelopen week wel aan de lijn gehad, ik ga samen met mijn vader wiens voorletters RH zijn, die van mij zijn RB. Ze dachten even dat het 1 persoon was met een kleine verandering aan voorletters om zo 2x te kunnen. Maar de bevestiging zouden ze binnenkort sturen.

Ik las vandaag trouwens dat de inschrijvingen vol zijn ;)
 
Net post gekregen, mag zondag tussen 11.00 en 12.00 *O*
Het programma is alleen een beetje onduidelijk, want nu lijkt het erop dat we met verschillende motorfietsen het circuit opgaan en dat die behendigheids oefeningen op je eigen motor gedaan worden :?

Dat wordt lastig, want die heb ik nog niet :+
 
Net post gekregen, mag zondag tussen 11.00 en 12.00 *O*
Het programma is alleen een beetje onduidelijk, want nu lijkt het erop dat we met verschillende motorfietsen het circuit opgaan en dat die behendigheids oefeningen op je eigen motor gedaan worden :?

Dat wordt lastig, want die heb ik nog niet :+

Na bovenstaande bericht snel naar mijn brievenbus gerend, en ja hoor een brief van de anwb. ik mag van 1400 -1500 rijden

en inderdaad slalom rijden doe je met je eigen motor volgens de papier.
 
Wij mogen ook (Prikkie en ik). Op zondag van 15.00 tot 16.00 in groep 6/1 en ik ga op een Speed rijden. *O*
Ik vond het programma ook een beetje onduidelijk. Alles in één uur, das flink aanpoten.
 
Laatst bewerkt:
Heb een e-mailtje omtvangen met een bevestiging, de brief volgt.

Ik ben ingedeeld op zaterdag 15-3 om 15:00-16:00 *O*



Is er iemand uit de buurt van Rotterdam die ook zaterdagmiddag gaat?
 
*O* speed triple gaat MiniKa :]


maarrrr ook ik heb nog geen bevestiging :/

Kga gezamenlijk met een aantal van c.e.r.t. *D

editje: kheb mezelf ingepland tussen 11.00 en 15.00 uur.. Ik weet dus nog geen exacte tijd
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens begrepen dat er momenteel een wachtlijst van 2000 man is.
Ben dus blij dat ik er op tijd bij was *O*
 
Net post gekregen, mag zondag tussen 11.00 en 12.00 *O*
Het programma is alleen een beetje onduidelijk, want nu lijkt het erop dat we met verschillende motorfietsen het circuit opgaan en dat die behendigheids oefeningen op je eigen motor gedaan worden :?

Dat wordt lastig, want die heb ik nog niet :+

[me="Ted"]is er ook zondag van 11 tot 12 *O* : aangemeld voor de tiger 1050 (omdat de sprint st niet kon -O- ) [/me]

[me="Ted"]weet ook nog niet precies wat wanneer gaat gebeuren :P [/me]

had wel begrepen dat je wat behendigheidsdingen op je eigen motor gaat/mag doen, als de wipwap en slalom om pionnen heen : heb daar ook mijn VRO1 gedaan :)

[me="Ted"]heeft eerst vanmiddag proefrit op honda VFR en 5 maart op triumph sprint ST O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Zo ff weer naar boven gehaald. *O*
Nog één weekje *O*
De hele week mag het van mij regenen, als het zondag maar droog is (okay zaterdag wil ik ook wel een zonnendansje doen)
 
Zo ff weer naar boven gehaald. *O*
Nog één weekje *O*
De hele week mag het van mij regenen, als het zondag maar droog is (okay zaterdag wil ik ook wel een zonnendansje doen)
:Y
Ik hoop ook dat ik komend weekend mijn 8-) nodig heb :)

Suzuki Demodag

Dat topic is geloof ik nog niet opgevallen, maar een maand later heeft Suzuki ook een demodag ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan