quote:#19 schreef op 22 februari 2008 @ 11:42:
- en ik moet nog :
-
- Remtangen, zeszuiger of bluespots, of iets met een steek van 100mm wat goed remt.
quote:
quote:#19 schreef op 22 februari 2008 @ 11:42:
Ik heb enige tijd geleden het plan gevat om de CB900 van Freddie Spencer na te bouwen.
Het frame is nagenoeg standaard gebleven maar verder heb ik volgende bij elkaar :
- Thunderace voorvork 48mm binnenpoten.
- Fireblade achterbrug.
- Fireblade achterwiel.
- Technoflex race-schokdempers.
- Brembo 320mm race schijven.
- Nissin radiaal rempomp.
- Vance & Hines uitlaatsysteem.
- Standaard CB900 blok.
- Dynamo verwijderd.
- Keihin CR33 Smoothbore Carburateurs.
- en ik moet nog :
- Yamaha voorwiel 3 spaaks (YZF,FZR..)
- Remtangen, zeszuiger of bluespots, of iets met een steek van 100mm wat goed remt.
- Dynatek 2000 ontsteking
- Goodridge oliekoeler, leidingen
- Orginele Stickerset.
De bedoeling is om af en toe op het circuit te gaan rijden, in frankrijk is een mooi klein circuitje dat heet Croix (vlak bij Arras) waar je nog met open uitlaten mag rijden..![]()
En dit was hem dan ooit in 1981..[afbeelding]
quote:#19 schreef op 24 februari 2008 @ 02:39:
Hey Fred![]()
Voorvork had ik al... en weet nog steeds niet of het die zeszuigertangen gaan worden..
Ja had wel een mooie Akrapovic Demper liggen.. mooi voor op mn Fazer 1000..
Ik heb een set 320mm Brembo race schijven gekocht.. moet nu nog een wiel scoren, waar deze giganten op gaan passen.. ze kwamen van een YZF 750.. dus
Ik zal een adapter moeten laten maken voor mijn remtangen gezien het feit dat er normaal 298mm schijven in een Thunderace zitten... waar begin je aan
quote:#19 schreef op 24 februari 2008 @ 22:49:
Inderdaad, mooi man !![]()
Heb je fotos hoe die er nu bij staat ?[afbeelding]
quote:chrisjemol schreef op 25 februari 2008 @ 13:10:
hey jozef58, wat voor poten heb jij liggen?? (kan je me een mailtje sturen , want ik ben wellicht geinteresseerd??)
quote:#19 schreef op 24 februari 2008 @ 22:49:
Inderdaad, mooi man !![]()
Heb je fotos hoe die er nu bij staat ?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3