Groningen,Drenthe & Australie-deel 28 Been there done that

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd mooie races. Wat is Stoner ook een goede coureur, super!
Enige wat ik jamme vind aan Stoner is dattie de uitstraling heeft van een natte krant op zondag morgen. Het is niet zo erg als Pedrosa, maar brrr.. wat een heikneuter :)

Met Capirossi zal het dit jaar vrees ik ook niks meer worden. Die soezen zijn niet snel genoeg :(
 
Zijn er hier nog motorrijders(sters) die zondag 16 maart een warme choco(koffie) tour willen doen , mits het weer droog is en pekel vrij .

Nou niet allemaal tegelijk roepen :]

Maak ik wel een leuke route met eindpunt ergens wat drinken of eten :Y
Als mijn filters door Arnold zijn aangepakt rij ik wel mee :)

Anders moet ik maar bij iemand achterop B|
 
Nou zo als het weerbericht nu voorspeld , blijft de R1 is de schuur !

Dus het moet al heel wat anders worden met dat weer , heb geen zin om nat te worden en wil men regenpak ook niet aan |(

Dus allemaal de zonne dans doen anders wordt dat niks met die chocorit :]


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik zoek stalling voor mijn motor(BMW R1150R) in Eelde of Paterswolde. 24/7 bereikbaar. Wie kan mij helpen????
 
ik heb vandaag heerlijk gereden, lekker windje onderweg, af en toe het gevoel of de motor onder je reet vandaan getrapt wordt.

dus morgen maar weer 170 kilometer rijden net als vandaag
 
-O- *O* ;( *D
Ik weet niet helemaal meer hoe ik me moet voelen op dit moment.
Nog maar 5 dgn hier in het heerlijk zonnige en warme 8-) Sydney (26+ graden :P ). Dan nog een dikke week in Vietnam :9

Dan... Woensdag 26 Maart weer terug in NL!
Kom waarschijnlijk meteen naar Assen, dus natuurlijk snel jullie gekken allemaal zien :Y
Alhoewel een motorritje zonder motor en/of gear (alles in de zee-vracht) wordt een beetje moeilijk!!

Tot HEEL snel dus maar weer :W

:j
 
-O- *O* ;( *D
Ik weet niet helemaal meer hoe ik me moet voelen op dit moment.
Nog maar 5 dgn hier in het heerlijk zonnige en warme 8-) Sydney (26+ graden :P ). Dan nog een dikke week in Vietnam :9

Dan... Woensdag 26 Maart weer terug in NL!
Kom waarschijnlijk meteen naar Assen, dus natuurlijk snel jullie gekken allemaal zien :Y
Alhoewel een motorritje zonder motor en/of gear (alles in de zee-vracht) wordt een beetje moeilijk!!

Tot HEEL snel dus maar weer :W

:j
Neem je de bike mee ?

En die motorgear is wel te regelen hoor , alleen die bike moeten we nog een gek vinden die hem uit wil lenen ;)

Nou dan zou ik zeggen tot 26 Maart :W hoop voor je dat het weer hier dan wat beter is -O-
 
-O- *O* ;( *D
Ik weet niet helemaal meer hoe ik me moet voelen op dit moment.
Nog maar 5 dgn hier in het heerlijk zonnige en warme 8-) Sydney (26+ graden :P ). Dan nog een dikke week in Vietnam :9

Dan... Woensdag 26 Maart weer terug in NL!
Kom waarschijnlijk meteen naar Assen, dus natuurlijk snel jullie gekken allemaal zien :Y
Alhoewel een motorritje zonder motor en/of gear (alles in de zee-vracht) wordt een beetje moeilijk!!

Tot HEEL snel dus maar weer :W

:j

Zou je het mooie weer ook mee kunnen nemen ???? :}
 
-O- *O* ;( *D
Ik weet niet helemaal meer hoe ik me moet voelen op dit moment.
Nog maar 5 dgn hier in het heerlijk zonnige en warme 8-) Sydney (26+ graden :P ). Dan nog een dikke week in Vietnam :9

Dan... Woensdag 26 Maart weer terug in NL!
Kom waarschijnlijk meteen naar Assen, dus natuurlijk snel jullie gekken allemaal zien :Y
Alhoewel een motorritje zonder motor en/of gear (alles in de zee-vracht) wordt een beetje moeilijk!!

Tot HEEL snel dus maar weer :W

:j

Heej! Geniet er nog ff van! Enneh... kan alles echt niet in de zeevracht? Toch een leuk idee als je dezelfde bike hier hebt waar je al je aussie avonturen ongeveer op hebt beleefd? Tot heel snel :)

sjips... moet ik ook een ander plaatje gaan zoeken B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan