Moto GP. CommercialBank Grand Prix of Qatar

Wie wint de GP of Qatar

  • Nicky Hayden

    Stemmen: 6 5,6%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 40 37,4%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 47 43,9%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 5 4,7%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 2,8%
  • Marco Melandri

    Stemmen: 6 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    107

Kentucky Kid

MF'er
24 feb 2006
150
0
Veenhuizen
Ja mensen nog 10 dagen voordat het weer begint :}
De eerste nacht race wie zou hem winnen?

Even poll erbij ;)
full
 
Je kan inderdaad maar op weinig rijders stemmen........

Maar mijn favo staat er bij, go Vale!

Ben benieuwd hoe de race zal zijn in het donker, aankomend weekend de tests maar goed in de gaten houden.
 
Ik op Valentino Rossi gestemd, het zou een mooie opsteker zijn als hij de eerste race direct op zijn naam weet te zetten. :)
Stiekem hoop ik dat John Hopkins een zege pakt, maar die zal nog wel wat last hebben van z'n blessure. Ik hoop sowieso dat Hopkins een race op z'n naam kan zetten, dit jaar. *O*
 
Ik op Valentino Rossi gestemd, het zou een mooie opsteker zijn als hij de eerste race direct op zijn naam weet te zetten. :)
Stiekem hoop ik dat John Hopkins een zege pakt, maar die zal nog wel wat last hebben van z'n blessure. Ik hoop sowieso dat Hopkins een race op z'n naam kan zetten, dit jaar. *O*

Een Kawa (of een Soesie) man die de eerste race wint lijkt me idd helemaal top. *O* *O*
Is geweldig als de 'underdog' wint :Y
 
Laatst bewerkt:
rijden de 125cc en 250cc ook in het donker met kunstlicht?
of is dit enkel motogp die dit doet?
 
Hoe zeer ik toch hoop dat Rossi gaat winnen ben ik toch weer bang dat Stonert als eerste de eindstreep over gaat.
 
een aantal van jullie speelden een spel waarbij je je eigen team samen kon stellen voor elk seizoen. Op welke site kan ik dat vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan