het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem toch aan dat je weet dat je bij een Harley NOOOOIT uit de tankzuil mag tanken.Dan gaat het dus fout he.

Tank altijd in een Jerrycan.Liefst een ijzere.De groene zijn de beste.
Daarna thuis de doppen van je tank en een passe-vit op de tank zetten.Dan iemand anders laten vullen terwijl jij maalt.Langzaam draaien voor de beste benzine.


als ik naar luxemburg plof ,....kan ik toch moeilijk met jerry-cannetjes gaan klooien , dacht ik zo.... :)
 
als ik naar luxemburg plof ,....kan ik toch moeilijk met jerry-cannetjes gaan klooien , dacht ik zo.... :)


Kwestie van de juist stationairnaald.Ik heb een jerrycan per seizoen nodig.
Maar ik verdun de bezine altijd wel 1:1 met water.Geen spa of zo.Gewoon uit de kraan.Werkt perfect.Ook minder kans op pingelen.
 
Kwestie van de juist stationairnaald.Ik heb een jerrycan per seizoen nodig.
Maar ik verdun de bezine altijd wel 1:1 met water.Geen spa of zo.Gewoon uit de kraan.Werkt perfect.Ook minder kans op pingelen.


dat wist ik niet...... :N
 
nah ik heb er iig eentje zo gek gekregen dat ze is gebleven.
begin september trouwen we...
dan is mij halve shovel dus van haar.

wel de helft die gepoetst dient te worden natuurlijk.

vóór dat je trouwt , moet je wel een hoop verschillende modellen geprobeerd hebben hoor ,.....anders blijf je altijd maar met vraagtekens zitten :P :P
 
na m'n scheiding heb ik er dan ook een heel zooitje gemaakt ,........om me nooit meer te hoeven vergissen voor 't juiste model en uitvoering ..... O-)
 
allemaal dezelfde soort jongens hier ,....merk ik al .... :)

en vlak die vrouwen ook niet uit , ik hoorde van een arts deze week op tv , dat 1 op de 10 kinderen niet van de kerel is die op dat moment mee staat te puffen , weet je hoeveel er geboren worden _O- *O*
 
En je krijgt me daar een ruzie met een man Van wie je denkt dat het je vader is,
Maar het blijkt de electrische melkboer van die ochtend te wezen
En wat zing je dan :

Let the midnight special shine a light on me
Oh let the midnight special shine a light on me yeah yeah
 
en vlak die vrouwen ook niet uit , ik hoorde van een arts deze week op tv , dat 1 op de 10 kinderen niet van de kerel is die op dat moment mee staat te puffen , weet je hoeveel er geboren worden _O- *O*

Da's onder de noemer "vreemd gaan " ,......ik ben nooit vreemd gegaan ,....ik weet nog wie 't allemaal waren .....

Ik heb alleen "getest".....

Dat "testen" is echt van levens-belang .....
 
proefritten zijn belangrijk ,....ik hou bijv van grote koplampen ,.....en niet van kleine lichtjes.....
Dat moet ik dan eerst effe bekijke en zo ..... :)
 
ieder z'n smaak natuurlijk hè ?

.....liefst ook niet een te grote carburateur , want dat levert back-fire's op in 't gebruik ...

.ennuh ,.....moet eigenlijk ook nog een beetje knap op de bandjes staan .... :) :)
 
proefritten zijn belangrijk ,....ik hou bijv van grote koplampen ,.....en niet van kleine lichtjes.....
Dat moet ik dan eerst effe bekijke en zo ..... :)


Proefritten maak je toch als je 20 bent of zo.
Ik bedoel.Ouderen die proefrijden is toch gevaarlijk.Alles kraakt en lekt en er kan van alles afbreken.
 
valt wel mee ,.......ze hoeven de wijkzuster nog niet in te schakelen voor hulp bij 't "gebeuren"... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan