GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
naja Xtra had ik het nieuws gister al verteld maar hier voor de rest nog even. het is weer uit met Lotte, maar dit keer voorgoed. zij heeft het weer uitgemaakt en vindt nu al weer een andere jongen leuk, voel me zelf dus kut. en dan ook nog druk druk druk op school. zit me allemaal niet mee maar over 2 weekjes wordt ik wel 17 en dan is de maatschappij nog maar 1 jaar verwijderd van chaos. al iets meer bekend over de 15e? de BBQ?
Balen man -O- Sterkte ermee :Y
 
naja Xtra had ik het nieuws gister al verteld maar hier voor de rest nog even. het is weer uit met Lotte, maar dit keer voorgoed. zij heeft het weer uitgemaakt en vindt nu al weer een andere jongen leuk, voel me zelf dus kut. en dan ook nog druk druk druk op school. zit me allemaal niet mee maar over 2 weekjes wordt ik wel 17 en dan is de maatschappij nog maar 1 jaar verwijderd van chaos. al iets meer bekend over de 15e? de BBQ?
balen joh! maar kop op, er zijn meer leuke vrouwen op de wereld ;)
 
naja Xtra had ik het nieuws gister al verteld maar hier voor de rest nog even. het is weer uit met Lotte, maar dit keer voorgoed. zij heeft het weer uitgemaakt en vindt nu al weer een andere jongen leuk, voel me zelf dus kut. en dan ook nog druk druk druk op school. zit me allemaal niet mee maar over 2 weekjes wordt ik wel 17 en dan is de maatschappij nog maar 1 jaar verwijderd van chaos. al iets meer bekend over de 15e? de BBQ?


|( Klöte man |( (denk maar zo, er zijn meer vrouwen als kerken, komt wel goed) :Y


Deeltje 21 *O*


P.S.

Naaf iedereen :W

Aflos zou vandaag wel op tijd moeten zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Net mijn motorzadel weggebracht... was kapot en met ducktape aan elkaar gezet... als het goed is komt hij dit weekend weer mooi terug *D stap 1 van de kleine renovatie genomen...
 
naja Xtra had ik het nieuws gister al verteld maar hier voor de rest nog even. het is weer uit met Lotte, maar dit keer voorgoed. zij heeft het weer uitgemaakt en vindt nu al weer een andere jongen leuk, voel me zelf dus kut. en dan ook nog druk druk druk op school. zit me allemaal niet mee maar over 2 weekjes wordt ik wel 17 en dan is de maatschappij nog maar 1 jaar verwijderd van chaos. al iets meer bekend over de 15e? de BBQ?

meiden/vrouwen :( het doet nu misschien behoorlijk pijn maar dat gaat echt over...... en tot het zover is.. sterkte...
 
Laatst bewerkt:
ja het ergst is gewoon dat ze nu alweer met een andere jongen bezig is

Gewoon een [censuur] dus.
Wees blij dat je ervan af bent, wel lullig voor je en ik snap dat het naar is, maar ik zou niet met zo iemand willen daten :N
Sterkte Paul!
 
oh ja Wilco als er nog wat moet gebeuren daaro, ik help graag hoor
dan heb ik wat afleiding
 
Laatst bewerkt:
avond :W

@motorgek: het is even balen, maar je komt er echt wel overheen! Liefdesverdriet is k*t, maar even doorbijten... het komt zeker wel weer goed! Het is echt heel 'jammer' dat zij nu al een ander heeft, maar zoals nocer al zegt: Je kan er dan beter vanaf zijn. Liefde moet van 2 kanten komen!

Ik zei altijd tegen mijzelf: Ach dit is ook niet belangrijk, ik ben blij dat ik gezond ben en een dak boven mijn hoofd heb. Er zijn ergere dingen op de wereld. Dan zei ik tegen mijzelf niet aanstellen, gewoon doorgaan! Misschien werkt het bij jou ook ;) Sterkte man!
 
Laatst bewerkt:
ja het ergst is gewoon dat ze nu alweer met een andere jongen bezig is
Da's een teken dat je haar heel snel moet vergeten kerel ;)


Je bent jong, gezond, goeie vent. De wereld is een snoep-pot.

Proeven dat snoep :)







@ Sunny: Piccies? Ik heb er zoiezo nog eentje voor de OP nodig en eentje van je dochter zou ik ook nog krijgen :Y
 
oh ja Wilco als er nog wat moet gebeuren daaro, ik help graag hoor
dan heb ik wat afleiding
Mooi man. Gezellig ook.
We doen volgende week nog wel ff een avondje :Y









Lekker trouwens, ik had verwacht dat de eerste 50 posts wel gemaakt zouden zijn nu :(
 
Goeie titel hoor, die wordt niet aangepast *O*

BBQ op 15 maart in IJsselstein.

Bij droog weer gaat het gewoon door en staan er een aantal vuurkorfjes in de tuin.
Gewoon even aanmelden vanaf heden. Wat mij betreft neemt iedereen iets mee voor op de BBQ en doe ik de drank en salades. Wie wat meeneemt verdelen we wel als duidelijk is hoeveel mensen er komen. *D

't is mooi voor vandaag. Trusten :W
 
Aangezien het al bijna is, lijstje maar ff in het topic maken.
Jezelf toevoegen en de quotes weghalen!
natuurlijk niet nodig als je niet kunt/wilt komen :)

Achi
TT
Xtra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan