GOOI-21

Status
Niet open voor verdere reacties.
en wat moet ik me daarbij voorstellen?
 
Ik heb hem van vorige jaar. Hij is zo goedkoop omdat hij ontzettend dik is en er zitten geen schubben in. Hij beweegt dus slecht mee met je rug.

Ik vindt het persoonlijk geen prettig ding.
:} Loesje is aan het meelezen!
 
Zit ik lekker muziek te luisteren... hoor ik ineens sirenes en daarna allemaal getoeter.
Kijk ik uit het raam... vrachtwagen optocht door bussum heen :?
het is nog bezig... wat een lawaai :P
 
Ik wil wel naar de Dolomieten dan *D

mijn vader wilde altijd al op een boerderij wonen, maar mijn moeder wilde niet weg vanwege mijn oma's. Maar nu zij allebei zijn overleden willen ze weg uit Nederland.
Mijn vader dacht aan Belgie/Duitsland. En als zij gaan emigreren ga ik mee. Sindsdat mijn moeder ziek is geworden wil ik bij haar in de buurt blijven tot haar dood en datzelfde geld voor mijn vader. Dus als zij naar Belgie gaan, ga ik mee *D
 
zometeen mijn zadel ophalen.. ben benieuwd... en dan snel een kleur bedenken voor het lakwerk
 
Laatst bewerkt:
België ??
Er zijn toch leukere landen te bedenken.
Hoewel je in België ineens wel de slimste van het dorp bent :+















zometeen mijn zadel ophalen.. ben benieuwd... en dan snel een kleur bedenken voor het lakwerk
Ga je'm helemaal opknappen dus?
Ik ben erg benieuwd :Y



















vrachtwgenoptocht was hier net.
Denk toch zeker 100 vrachtwagens.
Als ik het goed heb zaten ze vol met geestelijk en lichamelijk gehandicapten *D
 
België ??
Er zijn toch leukere landen te bedenken.
Hoewel je in België ineens wel de slimste van het dorp bent :+

Dat gaan we allemaal bekijken op de beurs ;)

vrachtwgenoptocht was hier net.
Denk toch zeker 100 vrachtwagens.
Als ik het goed heb zaten ze vol met geestelijk en lichamelijk gehandicapten *D

Aaahh ik vroeg me al af waarom ze die optocht deden :P
Wel leuk voor de gehandicapten
 
Dat gaan we allemaal bekijken op de beurs ;)Aaahh ik vroeg me al af waarom ze die optocht deden :P
Wel leuk voor de gehandicapten

Zie je daar ok hoe bagger het kwaliteit van het wegdek is in Belgie ? :)
Ik noem het niet eens meer asfalt meer.... stukjes beton aan elkaar geplakt met teer.....

Belgie zou het niet worden bij mij :)
Doe maar Italie, Zweden of Australie :)
 
mijn vader wilde altijd al op een boerderij wonen, maar mijn moeder wilde niet weg vanwege mijn oma's. Maar nu zij allebei zijn overleden willen ze weg uit Nederland.
Mijn vader dacht aan Belgie/Duitsland. En als zij gaan emigreren ga ik mee. Sindsdat mijn moeder ziek is geworden wil ik bij haar in de buurt blijven tot haar dood en datzelfde geld voor mijn vader. Dus als zij naar Belgie gaan, ga ik mee *D

België *O*

Ik kom er regelmatig om klanten van mij te bezoeken en als ik zie wat er voor huizen staan, nog geen 20km over de grens met Nederland.. ik heb het eens bekeken.. als ik m'n huidige huisje in Kortenhoef verkoop en dan een huis in België koop.. heb ik een vrijstaand groot landhuis met een lap grond erbij voor wat paarden ook nog.. jesus.. en bizarre mooie omgeving om te :]
 
België *O*

Ik kom er regelmatig om klanten van mij te bezoeken en als ik zie wat er voor huizen staan, nog geen 20km over de grens met Nederland.. ik heb het eens bekeken.. als ik m'n huidige huisje in Kortenhoef verkoop en dan een huis in België koop.. heb ik een vrijstaand groot landhuis met een lap grond erbij voor wat paarden ook nog.. jesus.. en bizarre mooie omgeving om te :]

Mijn ervaring met Belgische wegen is iets anders dan die van jou dus :+
 
Zie je daar ok hoe bagger het kwaliteit van het wegdek is in Belgie ? :)
Ik noem het niet eens meer asfalt meer.... stukjes beton aan elkaar geplakt met teer.....

Belgie zou het niet worden bij mij :)
Doe maar Italie, Zweden of Australie :)

Wij Nederlanders leggen eerst voor duur geld een strak wegdek neer, en halen dan de snelheid uit het verkeer door drempels aan te leggen. De Belgen doen dat toch slimmer: Goedkope aanleg en een minimum aan onderhoud. })

In een vorig leven ben ik ook van zin geweest te emigreren, en toen leek Nieuw Zeeland wel een mogelijkheid. Ik heb het Noordereiland drie weken lang per motorfiets verkend, en ik zou er best kunnen wonen. Alleen kon ik wegens economische problemen daar gaan werk krijgen. '(

Ik heb altijd nog de droom om terug te gaan om (ook per motorfiets) het Zuidereiland te verkennen. Dat schijnt nog mooier te zijn. :)
 
Hmm... Australie oostkust lijkt me wel wat :)
Misschien voor een paar jaartjes er eens gaan werken mocht de tijd schikken.
 
Tirol voor mij *D


mooi, vriendelijke mensen, weinig ellende en de mooite wegen die er zijn.



















Yep, ik blijf mooi hier dus :/
 
Goedenmiddag allemaal :W

Net terug uit Barendrecht, de DCN heeft een speeltje gekocht voor de leden en die werd overhandigd :9~ Staat de voorzitter op het punt om hem te starten, iedereen vol spanning, hoe zou dat klinken??? Komen er gewoon NOG TWEE aangereden _O- _O-

full
 
Goedenmiddag allemaal :W

Net terug uit Barendrecht, de DCN heeft een speeltje gekocht voor de leden en die werd overhandigd :9~ Staat de voorzitter op het punt om hem te starten, iedereen vol spanning, hoe zou dat klinken??? Komen er gewoon NOG TWEE aangereden _O- _O-

[afbeelding]

Wie zijn de leden ?
En mogen die erop rijden ?
Of alleen die voorzitter ? :+ :')
 
Laatst bewerkt:
Was het verder nog wat?
Ik heb de kaartjes al binnen, die had ik ook via internet


Zag er wel leuk uit, niet zo groot maar ligt er aan wat je wil ;)
Ikke nog niet emigreren maar wel leuk om ff te orienteren :Y

Nog ff bij een lezing geweest over new zeeland :Y
ff kijken waar de hobbits gewoont hebben :P

Zo nu een lekkere pizza :9
 
Zag er wel leuk uit, niet zo groot maar ligt er aan wat je wil ;)
Ikke nog niet emigreren maar wel leuk om ff te orienteren :Y

Nog ff bij een lezing geweest over new zeeland :Y
ff kijken waar de hobbits gewoont hebben :P

Zo nu een lekkere pizza :9

Dus toch Italie ? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan