quote:marinde schreef op 06 maart 2008 @ 13:03:
Hoi VTwinner,
Heel makkelijk,.. als meisje altijd mee met mijn ouders naar Italie op vakantie en toen reden daar nog niet allerlij merken. Nee evenals met de auto's reden ze vooral op merken uit eigen land en dat waren er toen niet zo veel als nu.
Vespa's zag je dan ook te kust en te keur rond snorren en ik was meteen verliefd op die dingen.
Toen ik ouder werd ging ik achterop bij de italiaanse jongens haha
Ik wilde ook zo'n scooter. Zooooooooo graag. Motor leren rijden leek me een onbegonnen zaak dus begon ik er ook maar niet aan.
Op een dag stond er in een krant dat er brommer versies uitkwamen van de vespa.
HOERAAAAAAAA ! .... inmiddels was ik getrouwd en mijn man vervulde een droom van mij.
Een mooie rode brom vespa met hand versnelling.
Later toen ik een kind kreeg heb ik hem weg gedaan, maar die droom... een heuse echte motor vespa te bezitten.... die bleef.
Mijn man spoorde me aan mijn motor rijbewijs te halen en voilla... SPECIAAL om een mooie motor vespa te kunnen rijden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald.
The real traffic buster !
Motorjunk
VESPA GTS 250 i.e.
scooter, hendig toch..
quote:Kenneth B. Done schreef op 06 maart 2008 @ 16:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op vakantie 2006 in Sienna, Italie was ik op één van de vele mooie pleintjes.
Ik keek om me heen, en het idee was geboren!
quote:[[/message]:
[...]
Ik hoop de Vespa ?
quote:marinde schreef op 06 maart 2008 @ 23:09:
[...]
Hahahaha ja... gek.. wat denk jij dan.. hihi Kwam er misschien een beetje vreemd uit maar echt... mijn zoon is de allergrootste droom die werkelijkheid is geworden hoor dus die doe ik maar niet zo weg hahahaha Grapjas
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1