Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Hoe ben jij bij een scooterist(e) geworden?

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
10 jun. 2006
Ik heb zelf nogal een lange weg afgelegd voordat ik aan de (motor) scooter ben begonnen:

1984 tot nu:

Honda CB550Four K
BMW R100RS
Moto Guzzi SP1000 omgebouwd naar LeMans
Yamaha XJ900F / Honda XL500S
Suzuki DR500S
Moto Guzzi Mille GT
Moto Guzzi LeMans 1000 V
BMW R100GS
BMW R1100RS
Suzuki DR600S
Honda XL600V Transalp
Suzuki VX800
BMW R850R
BMW R1150R
Piaggio X9 500

Als ik zelf zo naar mijn motor verleden kijk dan vallen me een paar dingen op:
-Ik heb altijd een hekel aan kettingen gehad dus, een cardan en nu een riem, lag voor de hand.
-Topsnelheid heeft eigenlijk nooit de hoofdrol gespeeld
-Praktisch moesten ze wel zijn
-Beetje sturen moest het ook dus geen choppers

Eigenlijk logisch dat ik me nu heel goed kan vinden in mijn X9! Natuurlijk hebben die beroerde versnellingsbakken van BMW ook een handje geholpen bij de keuze voor een automaat. Anderzijds moest ik ook een soort schaamte overwinnen voordat ik aan de scooter begon. Enfin, ondertussen heb ik maar (min of meer) geaccepteerd dat ik volgens sommigen geen 'echte' meer ben. Het herwonnen rijplezier weegt daar wel tegenop.

Hoe is dat bij jullie gegaan?

hmpfrrrrrrrrr

Reg. datum:
12 mrt. 2003
Welnu,ik rij nogsteets motor en die gaat niet weg voor een motorscooter ik vind de motor vakantie's te leuk,maar voor woon/werk heb ik sins (binnen)kort een dylan gekocht omdat motorpak helm enz op mijn werk slecht kwijt kan en de 80km wegen te veel boetes opleveren met de motor mede doordat je er ook niet mag inhalen.
Mijn eerste ervaringen op de piaggio waren niet zo goed,maar die is nu weg dus hoop ik met de honda een betere keuze te hebben gemaakt,meer dealers en makkelijker aan onderdelen te komen.
Als hij net zo goed is als mijn cbr600rr verwacht ik geen problemen :} .
Voor mij geen italiaans meer szr660(made in It),motoguzzi v11,cagiva 125 mito,piaggio sfera allemaal met problemen zij het niet altijd de schuld van de motoren maar ook de dealers/importeurs zijn hier een belangrijke factor in.
Als ik straks meer tijd heb,komt er weer een italiaan,ze zijn gewoon het moois :9 .
ducati 748R * yamaha xj900s *

hallo :-)

Reg. datum:
01 mei. 2006
Hoi VTwinner,

Heel makkelijk,.. als meisje altijd mee met mijn ouders naar Italie op vakantie en toen reden daar nog niet allerlij merken. Nee evenals met de auto's reden ze vooral op merken uit eigen land en dat waren er toen niet zo veel als nu.
Vespa's zag je dan ook te kust en te keur rond snorren en ik was meteen verliefd op die dingen.
Toen ik ouder werd ging ik achterop bij de italiaanse jongens haha
Ik wilde ook zo'n scooter. Zooooooooo graag. Motor leren rijden leek me een onbegonnen zaak dus begon ik er ook maar niet aan.
Op een dag stond er in een krant dat er brommer versies uitkwamen van de vespa.
HOERAAAAAAAA ! .... inmiddels was ik getrouwd en mijn man vervulde een droom van mij.
Een mooie rode brom vespa met hand versnelling.

Later toen ik een kind kreeg heb ik hem weg gedaan, maar die droom... een heuse echte motor vespa te bezitten.... die bleef.
Mijn man spoorde me aan mijn motor rijbewijs te halen en voilla... SPECIAAL om een mooie motor vespa te kunnen rijden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald.
Marinde rijdt op een vintage rode Vespa GTS 250 ie met ABS

Reg. datum:
10 jun. 2006
Hoi Marinde, mijn vrouw is ondertussen ook aan de scooter. Een snorscooter weliswaar, maar het begin is er. Haar Sym Mio (nep-vespa) is best een leuk scootertje. Samen toeren is wel wat lastig. Misschien in de toekomst................ (de Mio is tenslotte ook als 100cc te krijgen).SymMioBruinWit06.jpg

Ride the world!

Reg. datum:
13 mrt. 2006
quote:
marinde schreef op 06 maart 2008 @ 13:03:
Hoi VTwinner,

Heel makkelijk,.. als meisje altijd mee met mijn ouders naar Italie op vakantie en toen reden daar nog niet allerlij merken. Nee evenals met de auto's reden ze vooral op merken uit eigen land en dat waren er toen niet zo veel als nu.
Vespa's zag je dan ook te kust en te keur rond snorren en ik was meteen verliefd op die dingen.
Toen ik ouder werd ging ik achterop bij de italiaanse jongens haha
Ik wilde ook zo'n scooter. Zooooooooo graag. Motor leren rijden leek me een onbegonnen zaak dus begon ik er ook maar niet aan.
Op een dag stond er in een krant dat er brommer versies uitkwamen van de vespa.
HOERAAAAAAAA ! .... inmiddels was ik getrouwd en mijn man vervulde een droom van mij.
Een mooie rode brom vespa met hand versnelling.

Later toen ik een kind kreeg heb ik hem weg gedaan, maar die droom... een heuse echte motor vespa te bezitten.... die bleef.
Mijn man spoorde me aan mijn motor rijbewijs te halen en voilla... SPECIAAL om een mooie motor vespa te kunnen rijden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald.

Ik hoop de Vespa ? :+
“Ik ga verder niet discussieren op een forum.”
“Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.”

GS500, K75RT

Reg. datum:
26 aug. 2002
Tja,

Mijn A-rijbewijs is ook van 1984 maar ik reed toen al motor (om te oefenen, uiteraard O-) ). Ik heb alleen veel minder motorfietsjes gehad:

BMW R27,
Suzuki GT250,
Honda CB750K2,
Suzuki GS400E,
Suzuki Savage,
Suzuki GS500

En nu rij ik af en toe op de Dylan van vrouwlief.

Ik heb wel in de periode tussen de CB750K2 en de Savage regelmatig op andere motoren gereden. Dit waren dan leenmotoren (ik heb een motorrijdende broer die internationaal vrachtwagenchauffeur is).

Het scootervirus is er bij vrouwlief ingeslopen tijdens een vakantie op Zakynthos. Toen we heengingen dacht zij aan een snorscooter of snorfiets, toen we terugkwamen moest het een Vespa motorscooter worden.

Maar, een Dylan was ook wel wat....

Reg. datum:
13 nov. 2007
Ik heb sinds mijn 12e aan scooteruning gedaan. Grote meetings georganiseerd, en uiteraard veel gesprint. Ik had 6 scooters, was gewoon grote hobby om te sleutele, en om te rijden. Naarmate je ouder wordt heb je minder tijd voor die dingen, en heb ik met veel pijn in mijn hart mn getunede scooters weggedaan. Hierna heb ik een Aprilia SC 250 gekocht, die niet de power evenaart, maar wel me de touring sense geeft.

limp bizkit= mank koekje

Reg. datum:
29 feb. 2008
bij mij is dit begonnen op men 16de met 2 camino's kort na mekaar
een yamaha fs1
dan 2 honda scootertjes
en van dan af in volgorde
suzuki gn125
suzuki gn250
suzuki gsx 400f
suzuki gl450s
maar de volgende aankoop is hoogstwaarschijnlijk de silverwing 400
wegens alle praktische aspecten

Honda SH 300

Reg. datum:
19 aug. 2006
bev250-01.jpg
Siena02.jpg

Op vakantie 2006 in Sienna, Italie was ik op één van de vele mooie pleintjes.
Ik keek om me heen, en het idee was geboren!
SH300i, EMC Metro 1500W uitneembare lithium

The real traffic buster !

Reg. datum:
21 feb. 2007
=
Tmax-speedy wijzigde dit bericht op woensdag 30 april 2008 16:26 (101%)

Burgman 400 K8 Z-Edition

Reg. datum:
16 jan. 2008
Ik ben denk ik een geval apart.

Heb nooit echt het idee gehad om mijn motor-rijbewijs te gaan halen.
Aantal vrienden aan de super-sports, maar dat trok mij nooit.

Totdat ik buiten de stad ging wonen en niet meer alles met de fiets kon doen.
Toen maar een bromscootertje gekocht ipv. steeds de auto te moeten pakken.

Dat beviel erg goed, alleen ging deze toch net ff te langzaam.
A-rijbewijs gehaald en een 2ehands Honda Dylan gekocht.

Na een half jaar gereden de smaak nog meer te pakken en een Burgman 400 gehaald.

Motorjunk

Reg. datum:
08 feb. 2007
Ben begonnen met bromscootertjes,Yamaha Neos,Why,Tgb.

Heb in 2002 mijn motorrijbewijs gehaald en gelijk een Cagiva Canyon van een jaar oud gekocht.
Leuke motor,maar niet echt snel,en stilstaand in Eindhoven voor een stoplicht aangereden door een auto.
Toen achtereenvolgens:

Yamaha Diversion 600
Aprilia Atlantic 500 (daar is het motorscootervirus begonnen!)
Suzuki Bandit 600
Yamaha Aerox 100
Gilera Runner 180 (2 maanden oud in een overstekende auto geparkeerd,total loss)
Honda Dylan 150
Yamaha xjr 1300
Yamaha Fazer fz6(weer eens van achteren aangereden voor een stoplicht)
Yamaha Majesty YP400
Suzuki SV650
Fazer fz6
Fazer 1000
Dylan 150
Honda CBF 250
Honda Silverwing
Suzuki V-strom 650(in de Eifel onderuitgegaan)
V-strom 650 abs
Benelli Adiva
Honda Lead
Yamaha Cygnus
Soes Burgman 400 k7
Honda PS150i
En dan nu de GSX650F (samen met de Benelli en de PS)

Ja,ja....
Ik schaam mezelf er wel eens voor...... :$ :$

Omdat ik het motorgevoel toch weer miste heb ik de Burgman weer ingeruild voor een GSX, maar het gemak van de scooter zal ik toch echt niet kunnen missen.
Bandit 1250A-Yamaha YP400 --Kymco Like--Vespa LX Touring----Benzhou Riva

Reg. datum:
17 nov. 2007
Begonnen in 1980 met :

Honda 500 four ;)
Suzuki 400 ( 4 cylinder) type weet ik niet meer, maar was dikke brol :r :r :r :r
Honda 600 XL ( trail) geen elektrische starter, altijd maar kicken :? :? :?
Harley Davidson shovel head (type weet ik ook niet meer, was van bouwjaar 1974) "stroker" Heb er nog steeds spijt van dat ik die verkocht heb. ;( ;( ;( |( |( |(
nu : Vespa GTS250 i.e. "relax" :] :] :]

Sportcity300 Cube

Reg. datum:
17 mei. 2005
Heb mijn a rijbewijs op 29-02-2000!! gehaald, terwijl mijn motor al in de schuur stond.

Dat was een kawasaki zxr400, wat een geweldige stuurfiets was dat. Veel met mijn maten
op een zaterdag lekker knallen.
Daarna een suzuki gsx750r, dat stuurde ook goed maar/en ging net weer wat harder :Y

Een jaartje of wat bijna niet gereden ivm een grote verbouwing en het niet meer vrij zijn
op de zaterdag. De dag waarop we normaal altijd gingen rijden.

Toen had een maat van mij vorig jaar een piiagio typhoon 125 gekocht. Na een stukje proefgereden te hebben snapte ik in een keer waarom die dat gedaan had en ik keek wat vaker in het scootergedeelte op het forum.

Daar las ik heel erg lovende woorden over de aprillia sportcity 200, en daar rijd ik al sinds augustus vrolijk op rond.
Nu met een MX-5

VESPA GTS 250 i.e.

Reg. datum:
09 nov. 2007
Leuk draadje!! Erg interessant om te zien hoe het anderen is vergaan voordat de motorscooter kwam!

Goed, daar gaat 'ie.
Ik ben van jongs af aan eigenlijk altijd al gek geweest op allerhande motorvoertuigen. Mijn voertuigarsenaal is bij lange na niet zo uitgebreid geweest zoals bij enkelen op dit forum het geval was. Niettemin, mijn "wapenfeiten"

Let me think...:
1978: Zündapp GT50 - driebak, donkergroen metallic
1979: Yamaha RD50 (2L4), zwart metallic

In het jaar 1980 heb ik ALLE rijbewijzen gehaald. Dat kostte me destijds 2500 gulden weet ik me te herinneren. (Onlangs moest ik mijn rijbewijs vernieuwen en kreeg zo'n pasje op creditcard formaat. De dame op het gemeentehuis dacht dat het pasje niet goed was "...want u heeft álle rijbewijzen, dat kán toch niet?...").

Enfin, vervolgens:
1980: Honda CB400A Hondamatic (drie-traps halfautomaat), bordeaux rood - Héél bijzonder!!
Hierop heb ik met een oefenvergunning enkele duizenden kilometers afgelegd binnen twee aangrenzende gemeenten, alvorens af te rijden. Oh ja, de motorrijles was op een Kawasaki 500 (...).

1983: BMW 900 (?), wit (ex-politiemotor van een zeevarende vriend die mij vroeg om regelmatig te toeren om de accu goed te houden. Dat 'toeren' staat voor enkele honderden kilometers per jaar...).
1984: Honda Goldwing 1100 (?), van diezelfde vriend, ook ten behoeve van de accu...
1984-1985: commandant op een M109 A3 155 mm Houwitzer - gemechaniseerde Veldartillerie - Caelesta van 42 AFDVA (dat bedoelde ik met "wapenfeit ;).

1985-2000: diverse auto's
- Mazda 1300,
- VW Polo,
- VW Kever 1303S 'Big Bug',
- VW Golf 1100,
- Volvo 440DL,
- Skoda Fabia 1.4 MPI HB,
- Skoda Fabia 1.4 16V Combi (tot nu),
en daarnaast van 2000-2007 een Gilera Typhoon 50 Maui signaal-oranje bromscooter :Y voor het woon-werk verkeer.

In 2007 kwam een grote wens in vervulling :] :
Een VESPA GTS 250 i.e.!!!!!! Ik heb héél erg getwijfeld of ik niet liever een Piaggio MP3-400 zou willen, maar dat ding past onmogelijk door de tuinpoort, laat staan in de schuur.

groeten :W,
Pombal.

Reg. datum:
25 sep. 2007
Uit pure noodzaak.

Met de auto deed ik regelmatig 1.5 uur over 27 kilometer. Op een gegeven moment was ik dit zo verschrikkelijk zat dat ik besloot een honda sh125 te kopen. Voor dit model had ik gekozen puur en alleen omdat dit de meest verkochte scooter in Italie is (correct me if i am wrong). Hier heb ik een week of 5 mee binnendoor naar mijn werk gereden 24 km enkele reis. Het enorme aantal vluchtheuvels, stoplichten en 30 kilometerzone's bevielen me echter niet erg. Daarom op een gegeven moment de rijksweg maar eens geprobeerd met dat ding. Helaas bleek hij tijdens stormachtige tegenwind en heuvelop soms niet harder dan 75 te gaan. Niet erg lekker wanneer er een vrachtwagen op een meter van je rijdt. Daarom verkocht en na diverse proefritten op o.a. burgman 650, x9 en een fjs600 silverwing gekozen voor de laatste.
Deze bevalt me prima hoewel ik nu, vanwege mijn vele rijksweggebruik, met een schuin oog naar een pan european aan het kijken ben.

Maar misschien dat Chengeve mij kan vertellen waarom ik beter een scooter kan houden? Hij heeft tenslotte zowel een Pan als een motorscooter gereden
outbackjack wijzigde dit bericht op vrijdag 07 maart 2008 09:11 (7%)
r60/6 > sh125 > fjs600> nss250jazz

Reg. datum:
17 jul. 2007
Bij mij begon het vorig jaar april. Het was toen heel mooi weer en warm voor de tijd van het jaar. Ik stapte 's middags na werktijd in de hete auto, en dacht: het is toch te gek dat ik met dit mooie weer in zo'n hete blikken trommel stap van 1300 kg om die 80 kg van mezelf naar huis te brengen. Dat moet veranderen!

Een gewone motor vond ik teveel gedoe; een scooter leek me veel praktischer. Heb toen een Malaguti F18 Warrior 125 gekocht en dat beviel me veel beter dan in de auto. Na een paar maanden miste ik echter toch wat power, en heb toen een Sportcity 200 gekocht. Met veel plezier op gereden in de zomer en het najaar. Maar toen de herfst aanbrak, en ik besloot om door te rijden in de winterperiode, miste ik toch een goede windbescherming en grote bergruimte. Daarom overgestapt op de Xmax 250, en dat bevalt uitstekend! Het is voor mij de ideale combinatie van handelbaarheid, snelheid en comfort. En niet te vergeten: lekker zuinig!

scooter, hendig toch..

Reg. datum:
26 sep. 2007
Leuk te lezen de lange weg die menigeen is gegaan voordat het licht werd gezien. Bij mij overigens precies hetzelfde.
Lang geleden een zelf opgeknapte NSU Fox met oefenvergunning, daarna een Zündapp 50 cc iets opgevoerd tot 80 km.
Lange jaren niets en in 1986 rijbewijs A en een Honda CD 125 om het te leren; daarna een Suzuki GSX 400 E, vanaf 1990 een Kawa GT 550.
In 1999 ingeruild tegen een Honda Foresight 250 omdat ik de motor te zwaar vond en het schakelen te vermoeiend.
Automaat en scooter een openbaring; echter te weinig power dus na 6 maanden een Suzuki Burgman 400 en deze in oktober 2007 ingeruild voor opnieuw een Burgman 400.
Scooterrijden: had ik véél eerder moeten doen..

Reg. datum:
30 dec. 2007
Mijn lijst dan (niet schikken)

Begonnen met een Honda Magna V45, toen
- Kawasaki Vulcan 750
- Honda VT750 C2 Ace
- BMW R850R
- BMW R1100RT
- BMW K1100LT
- BMW R850R
- 2x Yamaha Fazer 600, eentje gestolen
- Terug naar BMW R1100RT

Winter/pekelmotoren/tussendoormotoren

Honda cb 250
Honda v30
bmw r65
yamaha fj600
yamaha fj 900

Motorscooters:

Honda SH125
Honda SH300iA
Honda SH150
Honda SH300iA

In totaal gemiddeld gedurende 5 jaar 60.000 km per jaar gereden.

Toen een SH125 van Jack gekocht, reed voor mij te hard... ;)
Toen een SH300i gekocht, weer verkocht wegens te weinig gebruikt, en een SH150 voor ingeruild.

Deze week, naar meerdere motoren proef gereden te hebben, serieus over aan het nadenken om een nieuwe SH300i te bestellen.... :N

Motoren vind ik gewoon te lomp en te zwaar ben ik achter gekomen, de motorscooter pak je makkelijker
mats1 wijzigde dit bericht op zaterdag 08 maart 2008 09:14 (11%)

Reg. datum:
22 okt. 2007
Begonnen met motorrijden in '96 of '97 (verdomme wat gaat de tijd tock snel).

Woonde nog thuis en nadat ik mijn eerste autootje had gekregen van mijn moeder (kostprijs van de auto 270€) om naar school te rijden en wat te botsen hier en daar tegen paaltjes enz heb ik besloten om toch maar een moto te kopen.

1. Yamaha Diversion 600 (Donker blauw, ongeluk en totaal los maar ik niet :Z )
2. Yamaha Diversion 600 (Rode nu en ook totaal los gereden en ik ook :N _O- )
3. Honda NTV 650
4. Honda Varadero XL1000V
5. Ducati ST2
6. Vespa GT200
7. BMW R850R (bj 1995)
8. Suzuki Burgman 400 (Bj 2003)
9. Triumph Legend TT 900cc
10. Vespa ET4 150cc
11. Honda CBF 250 (Bj 2006)
12. Honda VFR 800 (Bj 2000, nu verkocht *O* )

13. ?????

Ik ben de Vesoa GT200 gaan testrijden en dat beviel me uitermate goed dat ik hem direct heb gekocht. Ik had me al kunnen voorstellen waar zo'n motoscooter al goed voor was en deze Vespa GT200 heeft deze verwachtingen grotendeels ingelost.

Moet wel zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet tevreden was over de wegligging. Het design staat buiten kijf.

Ik had de Vespa in dezelfde periode gekocht als de BMW R850R die ik kon kopen voor een prikje.

Een motorfiets is vooral leuk vind ik als je echt regelmatig verre trips maakt. Een tank tussen de benen zal ik altijd wel leuk vinden maar het hoeft niet meer.

Ik heb de laatste maanden een flinke deuk gekregen en ben min of meer genezen van het motorvirus. Ik wil nu nog wel een motorscooter om die weinige trips met mijn vrouw of alleen naar de stad te maken.

Ik heb een gigantisch beveiligingsslot en een schijfremslot dat ik altijd maar moet meezeulen omdat ik dieven geen kans wil geven en ontmoedigen. Op een gewone motorfiets is dat heel vervelend.

Waarom dan een motorscooter. Wel de bagageruimte die makkelijk te bereiken is, het comfort, het niet meer moeten schakelen voor in de stad en zelfs daarbuiten en het onderhoudsgemak. Lagere onderhoudskosten, onderhoudsvrije eindaandrijving en ga zo maar door.

Wat de volgende wordt en wanneer weet ik nog niet.

Jullie mogen het gerust weten. Ik heb 4200€ van de VFR en daar kan ik uit putten om iets moois te kopen maar dit geld hoeft niet allemaal op aan een motoscooter en de SH300 had ik al kunnen kopen NIEUW maar dan heb ik niets meer.

We worden een dagje ouder en het leven wordt er ook niet goedkoper op dus...

Ik heb nog een paar dingen die ik wil realiseren in mijn leven voor een goede gemoedsrust verder, en daar is wat geld voor nodig.

Heb geen motorfiets nodig voor woon-werk en dus puur voor een relaxerend tripje naar een idylische plek. Komt er op neer een paar duizend km's te rijden per jaar.

Reg. datum:
01 mei. 2006
quote:
Kenneth B. Done schreef op 06 maart 2008 @ 16:25:
[afbeelding]
[afbeelding]

Op vakantie 2006 in Sienna, Italie was ik op één van de vele mooie pleintjes.
Ik keek om me heen, en het idee was geboren!

Ik heb deze foto's maanden geleden al gezien.... maar waar ??? Ook hier ??
Zijn deze foto's van jou?

Reg. datum:
01 mei. 2006
quote:
[[/message]:

[...]

Ik hoop de Vespa ? :+

Hahahaha ja... gek.. wat denk jij dan.. hihi Kwam er misschien een beetje vreemd uit maar echt... mijn zoon is de allergrootste droom die werkelijkheid is geworden hoor dus die doe ik maar niet zo weg hahahaha Grapjas :+

Reg. datum:
15 okt. 2007
Tja..hier is mijn motor verleden..
1978 rijbewijs gehaald (net 18)
Zunndap 50 cc
Honda dream 250
Suzuki T-500
Honda CB500
Suzuki GT750
Honda CB550
Suzukl GSX750 (Kort gereden)
Honda CB550
Suzuki GT250
Suzuki GSX750
Suzuki Bandit 600
Yamaha Diversion 900
Suzuki Bandit 1200
Honda ST1100
BMW R1100RT
BMW R1100RT
BMW R1150RT
BMW K1200RS
Honda VRF 800 VTEC
Honda ST1100
Suzuki Burgman 650
Honda Lead (Woon-werkverkeer)
Honda CBR600F
Yahama T-max ABS 2007

Ik ben scooter gaan rijden omdat ik het helemaal met het schakelen gehad had.
Hakende bakken..niet in de eerste verstelling willen bij een stop licht..
Dus een Burgman 650 gekocht..Honda ST1100 ingeruild op een nieuwe AN650 ABS
2 jaar meer gereden..dacht ik dat ik het motorrijden toch wel miste...nieuwe honda CBR600F gekocht..3 maanden gehad..Nieuwe T-max gekocht..voor mij geen schakelbak meer :)

Ride the world!

Reg. datum:
13 mrt. 2006
quote:
marinde schreef op 06 maart 2008 @ 23:09:

[...]

Hahahaha ja... gek.. wat denk jij dan.. hihi Kwam er misschien een beetje vreemd uit maar echt... mijn zoon is de allergrootste droom die werkelijkheid is geworden hoor dus die doe ik maar niet zo weg hahahaha Grapjas :+

Maakte ook maar een grapje :+
“Ik ga verder niet discussieren op een forum.”
“Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.”

Reg. datum:
25 sep. 2007
Hett valt mij wel op dat de gemiddelde scooterrijder in dit forum meer dan gemiddeld van voertuig wisselt :-)
r60/6 > sh125 > fjs600> nss250jazz

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True