Rotterdam Incorporated 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiP-ster

MF veteraan
17 jun 2005
2.313
0
Downtown R'dam
full


aangezien de vorige topics;
Rotterdam Incorporated,
Rotterdam Incorporated 2
Rotterdam Incorporated 3 vol zijn, gaan we hier weer lekker verder.






in de planning!

Door de mooie Zeeuwse weilanden wordt de volgende route verreden:

R'dam Inc. ad hoc Zeeland tour.

zondag 27 april verzamelen 09:30 uur bij de Mac Barendrecht

rijden 10:00 uur

full



De sfeerplaatjes:

full


full


full


full








De Rotterdam Inc. 'Brabant ad-hoc' rit


full



'Vindtieleuk' heeft nog genoeg mooie routes klaar liggen - door heel Brabant - om (de naam zegt het al) ad-hoc te kunnen gaan rijden bij mooi weer...

datum: ergens in april/mei
 
Laatst bewerkt:
nou gefelicitaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrtttt hoor... *O*

maareh... hier mag ik zondag ook al niet mee... ;(

en nee ik heb geen duc... daarom heet dat spul toch zo?? om ducs bij elkaar te houden?? O-)





*duikt nu weg voor langsvliegende tapehouders, punteslijpers, gummetjes, potloden en niet te vergeten scherpe messen en scharen* _O-
 
nou gefelicitaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrtttt hoor... *O*

maareh... hier mag ik zondag ook al niet mee... ;(

en nee ik heb geen duc... daarom heet dat spul toch zo?? om ducs bij elkaar te houden?? O-)





*duikt nu weg voor langsvliegende tapehouders, punteslijpers, gummetjes, potloden en niet te vergeten scherpe messen en scharen* _O-
Ja JiP! Schiet eens op man, werk die startpost nou een bij... B|

@lilanie
wees maar niet bang, heb wel wat beters te doen dan burobagger naar m'n scherm te gooien

[me="JooGhum"]gaat lekker achterover liggen en genieten van z'n R'dam Inc. pensioen :z [/me]

:W
 
Ja JiP! Schiet eens op man, werk die startpost nou een bij... B|

@lilanie
wees maar niet bang, heb wel wat beters te doen dan burobagger naar m'n scherm te gooien

[me="JooGhum"]gaat lekker achterover liggen en genieten van z'n R'dam Inc. pensioen :z [/me]

:W

't Is net alsof we in het huis van een 'doehetzelver' komen, er is altijd wel wat te doen!

Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit 'huis' eruit gaat zien. En vooral........de ........

full


Lekker rustig daar! :X




 
't Is net alsof we in het huis van een 'doehetzelver' komen, er is altijd wel wat te doen!

Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit 'huis' eruit gaat zien. En vooral........de ........

[afbeelding]

Lekker rustig daar! :X
:W meneer de collega pensioenist...

heb je al een paasei gelegd over de ZeeZicht toer? Niet dat ik daar nu nog iets van hoef bij te houden in een startpost ofzo maar omdat ik zelf eigenlijk een rede wil hebben om de brommer uit het vet te halen :Y
 
:W meneer de collega pensioenist...

heb je al een paasei gelegd over de ZeeZicht toer? Niet dat ik daar nu nog iets van hoef bij te houden in een startpost ofzo maar omdat ik zelf eigenlijk een rede wil hebben om de brommer uit het vet te halen :Y

Ja, 't eindje of eitje is een beetje egotripperij, maar dat hangt ook samen met het dienen van andere doelen waarbij de verkenninkjes weer uitjes zijn geworden met dierbare huisgenoten en zo draaien we overal heel pragmatisch een puntje aan! ;)

Wat heb ik besloten. Ik laat het origineel, de Fazertoer kort voor Vlissingen voor wat het is en dan gaat het vanaf de Europaweg Noord richting Bellamypark, hartje Vlissingen!
Lunchstop en dan via de Boulevard, Vlissingen uit en langs de kust, met diverse plaatsjes, o.a. zoutelande en Domburg. Daarna Noord Beveland op en daar laat ik mijn fantasie nog wel overgaan en veel opties zijn er niet, behalve dat we geen snelweg rijden. Vervolgens over de Zeelandbrug naar Schouwen en dan over de 'oeverweg Oosterschelde' naar Bru = Zobbt.

Zoiets ongeveer! Ik zou me nog eens moeten buigen over hoe ik dit met de deelnemers ga communiceren. :?

En de brommer uit het vet halen, niets liever, maar ik vind het weer nog onaangenaam vergeleken bij de kou van 2 januari. Er lijkt welhaast geen oerenergie in de lucht te zitten, terwijl er activiteit genoeg is daarboven!

:W
 
Laatst bewerkt:
Hoipiepeloi :W

Zondag takkeweer om te :] vrees ik.

Ik heb zowat elke meteosite bekeken en alleen hoop kan ons redden en da's dun,.....dun als zeewater! Donderdag drie lagedrukgebieden op een rij en vanuit het zuiden iets hoogs dat oprukt maar naar het schijnt pas na maandag van invloed wordt. Ik heb een regenbeeld gezien dat op zaterdag met een bloedgang strak vanuit het zuiden over de gehele Zuid-Noordas van Frankrijk op ons afkomt.........T*ring, de rillingen lopen me nu al over het lijf. Enige opwekker is dat de bak al boven Frankrijk lijkt te worden omgekeerd. 't Is allemaal nog virtueel, hè!

Dus blijven hopen, ja dun dus, dat processen in tijd anders verlopen en we zondag gewoon van een mild voorjaarsdagje kunnen gaan genieten!

Ik blijf vortdurend on line met de 'goden', netwerk dat het een lieve lust is. Zojuist ff heel zen een yogasessie, de Zonnegroet afgerond, gedachten op nul krijgen, leegmaken en dalijk ff lekker buiten rennen' tussen twee lagedrukgebieden in. Het grote plaatje, weetjewel, niet kniezen!

't Is toch wat, gewoon oud worden mag ook al niet meer! |(

heel mooi, Zonnegroet = Surya Namaskar
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zowat elke meteosite bekeken en alleen hoop kan ons redden en da's dun,.....dun als zeewater! !

Ik blijf vortdurend on line met de 'goden', netwerk dat het een lieve lust is. ~[/url]

Herkenbaar B| En elk half uur maar hopen dat het weerbeeld drastisch verbeterd, wat niet gebeurt uiteraard -O-

Hectisch weekje voor me, met de baas een weekje op wintersport, word ik geacht 18 man aan het werk te houden. Bij mooi weer zou dat een stuk beter lukken.

Maar goed, vanavond weer partner-avond op de zwangerschaps-yoga geloof ik. Was in het begin nogal sceptisch :$ Maar moet zeggen dat het best wel ontspannend werkt.
(hoef gelukkig niet te 'puffen' enzo)
 
Deel 4! *O*

[me="__MeNTaL__"]gaat deze ook weer bij de rest van zn favorieten zetten![/me]

Jammer van dat weer idd. Ik rijd nu al elke dag door dat pokkeweer en had gehoopt dat het er beter uit zou zien. Hopen op de 23e dan maar..
 
Damn, gaat weer snel hier. *D

Moeten jullie overdag niet op kantoor zitten, ofzoiets. :X

nou gefelicitaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrtttt hoor... *O*

maareh... hier mag ik zondag ook al niet mee... ;(

en nee ik heb geen duc... daarom heet dat spul toch zo?? om ducs bij elkaar te houden?? O-)





*duikt nu weg voor langsvliegende tapehouders, punteslijpers, gummetjes, potloden en niet te vergeten scherpe messen en scharen* _O-

Tsss, dit is deltje vier en hier mag iedereen mee... ;)


Ja JiP! Schiet eens op man, werk die startpost nou een bij... B|

@lilanie
wees maar niet bang, heb wel wat beters te doen dan burobagger naar m'n scherm te gooien

[me="JooGhum"]gaat lekker achterover liggen en genieten van z'n R'dam Inc. pensioen :z [/me]

:W

Tsss, als ik had geweten dat het zulk hard werken was..... :/

Damn. O-) ;)

Nee hoor, geniet jij maar lekker van je pensioen, al zal er weinig veranderen, je had er min of meer al een voorschot op genomen. }) ;)
 
Ojee, dat gaat snel hiero, windje mee zeker })
Morgen Storm mensen, dus kan ik mooi met mijn kleindochter gaan wandelen, die vind dat prachtig. Kan ze dat kleine parapluutje ook een keer gebruiken :X

Eh Zondag, gaat wel lukken toch O-)
 
Gasten en dames .... no.4.... well done :Y

Het is nog net wat te vroeg voor een rit of meeting voor me (inzake de kleine)
dus wellicht later een keer dit jaar :W. Maar iedereen een fijne rit toegewenst!

Inmiddels in de kleine uurtjes eindelijk mijn Xenon voor elkaar gekregen :P
*eigenlijk een heel verhaal, maar uiteindelijk 2 massa kabels gewisseld en voilà :X

bikepics-1212859-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gasten en dames .... no.4.... well done :Y

Het is nog net wat te vroeg voor een rit of meeting voor me (inzake de kleine)
dus wellicht later een keer dit jaar :W. Maar iedereen een fijne rit toegewenst!

Inmiddels in de kleine uurtjes eindelijk mijn Xenon voor elkaar gekregen :P
*eigenlijk een heel verhaal, maar uiteindelijk 2 massa kabels gewisseld en voilà :X

[http://w3.bikepics.com/pics/2008/03/11/bikepics-1212859-full.jpg (afbeelding)]

Ziet er goed uit :Y

Ik heb ook zoiets en het is erg prettig als je eens in het donker rijd *O*
 
* hoor ik daar Zoutelande ???

daar ben ik al eens eerder geweest, eens ff denken ...
dat moet in 1964 geweest zijn ....

24fhbps.jpg


dat stond tenminste in het fotoboek...

Robbie was toen al 2 jaar!

had ik al gezegd dat dit ritje een going back to my roots is...??
 
Laatst bewerkt:
Tsss, als ik had geweten dat het zulk hard werken was..... :/

Damn. O-) ;)

Nee hoor, geniet jij maar lekker van je pensioen, al zal er weinig veranderen, je had er min of meer al een voorschot op genomen. }) ;)

Hup aan het werk jij... heb je zojuist wat huiswerk gemaild...
en lilanie staat ook nog steeds niet vermeld als deelneemster -O-


Het leven is goed als delegerend gepensioneerde... nu nog wachten op het motor-weer dat ik verdient heb een gouden handruk of horloge kan ik waarschijnlijk wel vergeten O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan