Show me your bike for a shoot

Triker

MF veteraan
14 mei 2002
1.077
0
Renkum, Waddinxveen
"Show me your bike for a shoot" !!!

Wat bedoel ik met dit topic...?
Heel simpel, plaats een foto van jouw motorfiets, en maak kans op een fotoshoot met jouw bike. Tenmiste als je dit wilt ;)

Daar komt bij dat ik natuurlijk een keuze maak uit de foto's die jullie hier van jullie fiets posten, dus niet iedereen zal ervoor in aanmerking komen.

Nu kan ik wel een shooting voor een grote groep organiseren waarbij meerdere fotografen aanwezig zijn, maar dat is niet mijn insteek. Dat laatste heb ik al vaak gedaan en ik wil iets meer aandacht besteden aan zo'n shoot dan dat ik meestal even wat fotookes trek bij bijvoorbeeld een Megameeting vam het MF.

Maar wie ben ik nou dat je je motorfiets met jezelf erop zou laten fotograferen door mij? Ik zal mezelf effe voorstellen, ik luister naar de naam Triker. In het verleden custom gereden, hardtail eigenbouw chopper, trike en momenteel een Duc streetfighter 748. Deze laatst gaat echter weer plek maken deze dagen/weken voor een HD. Dat aangaande mijn motorfiets verleden. Wat fotografie betreft ben ik al jaren te vinden op oa de MegaMeetings van het MotorForum en maak ik vaak foto's bij evenementen en o.a klassieke races.

Eigenlijk kan ik je het beste aanraden om even snel een blik te werpen op www.triker.nl
of een directe link naar voertuigen: http://www.triker.nl/photos/best/voertuigen/index.htm

Mochten de foto's je aanspreken en het lijkt je wat om eens een shoot te doen, zet dan de foto van je bike in dit topic. Ik zorg ervoor dat we een special maken met jou en je bike en desnoods nog een model erbij!

Zoals ik al zei moet ik wel een selectie maken van wie wil, maar als de vraag groot is kunnen we altijd nog een shooting organiseren met meerdere bikes en fotografen, allees gaat dat soms ten koste van de kwaliteit!!

Dus heb je een mooie verbouwde custom of chopper, ben je bescheiden of niet, heb je interesse, zet gewoon je bike in dit topic ;)

Wat levert het jou op? Een leuke fotoreeks van je bike en wie weet van jezelf met een mooie panning!!!

Benieuwd naar jullie reacties *D
 
Ahum, zag te laat dat het een chopper moet zijn, had een piccie van de VMax gepost :+


Hoewel...........................................hij kan niet de bocht om, dus misschien tóch een chopper _O-
 
Laatst bewerkt:
Hahahaa, voor die fiets van jou maak ik graag een uitzondering kerel ;)
Stop twisting my arm !!

VMaxBigtwincool.jpg



;)
 
hi chopper of custom? telt dit? ik weet zelf niet goed onder welke "categorie" de mijne valt

dsc_0058.jpg

dsc_0055.jpg
 
Laatst bewerkt:
@2712

ik vind het een gave foto hoe je pa/opa/buurman (?) links op de foto ernaar kijkt. Die blik is alles zeggend !
"vroeger was alles beter !"
 
~
Zomaar een nieuwsgierige vraag: wat levert het jou op?
(Wat is je doel/missie?)Mij levert het ook mooie foto's op, alleen ipv ergens langs de weg te gaan zitten shooten kan ik nu de motor(en) naar keuze fotograferen die ik wil ;)

Zit niet een doel of missie achter, hoogstens leuke foto's voor de mensen op het MF, evt het model en voor de fotograaf zelf ;)
 
Mooi vergelijk tussen de v rot en de v max.
En dan denk ik dat harley bij Yamaha gekeken heeft om inspiratie op te doen.
Doet u mij maar de vmax.
Mooie motor nitro.
 
Waarom zou het alleen een motor moeten zijn.... Mag er ook een karretje achter? Ik ben benieuwd...

full


Er moeten dan natuurlijk wel twee modellen bij zijn: eentje achterop, en eentje op de motor ;)
 
Laatst bewerkt:
dan denk ik dat harley bij Yamaha gekeken heeft om inspiratie op te doen.

Arme Murph... hij weet het dus niet en toch maar lullen. Ik hoop voor hem dat hij meer kennis heeft van vaatwassers.
Yamaha bouwde brommers en deed schuchtere pogingen om 4-takten te verkopen (die olieklopper XS 750 twin) toen H-D deze in de koelkast stopte.
full
 
Arme Murph... hij weet het dus niet en toch maar lullen. Ik hoop voor hem dat hij meer kennis heeft van vaatwassers.
Yamaha bouwde brommers en deed schuchtere pogingen om 4-takten te verkopen (die olieklopper XS 750 twin) toen H-D deze in de koelkast stopte.[afbeelding]
Idd hoe noemde die watergecoolde hd nu weer van eind jaren 70 begin jaren 80? nooit in productie gekomen maar was volledig ontwikkeld en klaar voor op de markt te komen, echter door geldgebrek gekozen voor het verbeteren van de luchtgecoolde blokken...

eum ff zoeken

vind de naam niet meer terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan