CBR 600 f [1990] naar Streetfighter

Master Z

MF veteraan
29 jan 2006
3.626
1
Het vorige project is nu echt bijna klaar, dus hier het volgende project
cbr part 3

Ook wederom weer een cbr 600 f1, mischien voor sommige een bekende fighter
ik kocht de motor al met goede ingedienten
een cbr met vfr achterbrug
upsidedown voorvork

ik heb al weer een grove plannig gemaakt van de onderdelen die erop komen, dat is
- r6 kont 2007
-bugspoiler handmade van een r1 kont [ 2005 ]
-teller in de tank verwerken
-streetfighter koplamp unit, zie foto
-de gehele motor gaat uitelkaar en ik ga hm helemaal opnieuw opbouwen

uitlaat ben ik nog niet uit, ik vind het niet vervelend hoe hij nu ziet want dan komt de achterbrug er erg uit.
mischien seatpijp, of zat vandaag ook te denken om de demper onder het motorblok te maken.
ik zie het wel met de uitlaat als ik ga bouwen.

hier een foto van hoe ik de fighter kocht

full
 
Laatst bewerkt:
en nu staat hij er zo bij ik!!!

te wachten om verbouwd te worden

full
 
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :Y ik vindt m nu al stoer genoeg
 
zoals je ziet ik heb er nog geen sleutel ingezet sind ik de motor heb [ heb de motor al ongeveer een halfjaar ]
ik heb alleen de bugspoiler op mn vorige project gezet.
en een nieuw fighter kapje er op geplakt met tape
 
Enne die cilinder rechts vooraan bij je voorpoot, is dat werkende nos of voor sier om er aa in te doen })
 
hee als je een andere demper gaat gebruiken zou je mij dan even willen inlichten ?
zou deze graag willen overnemen als hij niet te duur is lijkt me wel wat voor op me sv
mvg mark
 
Dat wordt zeker een kick-ass projectje! Koplamp is zo al een vooruitgang ja. Ik zou er ook een ander stuur opzetten, vind dat rechte niet zo mooi.

@moped manias: als hij de micron uitlaat niet weg doet, ik heb er ook nog 1 liggen. Maar probeer het eerst even met Master Z natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
he dat is mijn oude liefde en mijn eerste project . wat heb ik daar een hoop uurtjes ingestoken en een hoop van geleerd :Y :Y
succes met het verbouwen ervan stefan.en ik ga het zeker volgen
mvg bas
 
Dat wordt zeker een kick-ass projectje! Koplamp is zo al een vooruitgang ja. Ik zou er ook een ander stuur opzetten, vind dat rechte niet zo mooi.

@moped manias: als hij de micron uitlaat niet weg doet, ik heb er ook nog 1 liggen. Maar probeer het eerst even met Master Z natuurlijk!

ja ander stuur komt er ook op.
de demper wil ik wel zelf houden/gebruiken

gr stefan
 
he dat is mijn oude liefde en mijn eerste project . wat heb ik daar een hoop uurtjes ingestoken en een hoop van geleerd :Y :Y
succes met het verbouwen ervan stefan.en ik ga het zeker volgen
mvg bas



tnx
ik heb er zin in !!!!!!!!!!

ik zit ff over de kleur te denken
en lijkt mij gaaf om hm wit/paramoer [inktlak] te gebruiken met mat gecoat frame
wielen ook wit met een zwarte stripping.

gr stefan
 
Hoi Steef!

Ik ga volgende week vrijdag met Rogier naar een cbr kijken.
bj 1990, 44.000 km. :] Kicke he! haha

Succes en ik spreek je later!

full
 
jij blijft ook (goed) bezig he,
Toen ik je minibike kocht was je al bezig aan die blauwe cbr en dit is alweer dezoveelste lees ik 8-)

minibike leeft trouwens nog steeds en is nog steeds niet af haha, rijd wel, remmen en alles erop, is alleen nog een kwestie van fijn afstellen en frame spuiten 8-)
 
jij blijft ook (goed) bezig he,
Toen ik je minibike kocht was je al bezig aan die blauwe cbr en dit is alweer dezoveelste lees ik 8-)

minibike leeft trouwens nog steeds en is nog steeds niet af haha, rijd wel, remmen en alles erop, is alleen nog een kwestie van fijn afstellen en frame spuiten 8-)

heeeeeey
alles goed ??? post anders ff een keer een foto van de minibike. leuk.
heb je motorisch nog iets veranderd????? of is het nog de zelfde setup [ reed al vrij hard ]

gr stefan
 
Terug
Bovenaan Onderaan