Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Mijn sleutelplek is niet veel soeps. gewoon een garage met een doos vol action gereedschap, een paar toiletborstels (ongebruikt) en een paar met olie besmeurde microfiber doekjes.
 
User wil liever toch niet de foto's op internet.
Dus alles verwijderd.
Niks spannends dus, behalve dat we niet meer kunnen kwijlen op z'n mooie stekkie :)

Valt me tegen dat jullie daar niet opgekomen zijn :)
En tegelijkertijd weigert MF om accounts te verwijderen omdat dan gesprekken niet meer goed lopen.....
Het gesprek over zijn hokkie loopt nu ook voor geen meter meer.......

:+
 
@martell: pics zijn er nu :)
20141109_164649_zps7111afdd.jpg


20141109_164709_zpsb1c24715.jpg


20141109_164717_zpsa79dc4f0.jpg


20141109_164755_zpsa3c0177d.jpg


Ziet er karig uit, maar doet wel alles wat normaal gedaan moet worden (zoals oliewissel, accu vervangen, een paar boutjes vastdraaien etc..)
 
Ik weet wel waar alles ligt :')
Nee, serieus, ik moet echt eens opruimen, maar ik ben er nooit aan toe gekomen.
Morgen gelukkig geen school, dus kan ik die dag eens mooi gebruiken om die rommel op te ruimen.
 
Je hebt wel n knappe compressor om n accu te wisselen hoor, en straatklinkers om de boutjes aan te stampen of ketting te klinken.. hihihi.
Nou en, je hebt in ieder geval een plek, spullen en een wasbak... Ken er zat die niets aan ruimte hebben, en hun geliefde bike op straat moeten herstellen en parkeren voor de nacht..
 
Dat ding is een waterpomp :')
Nu, ik ben wel blij dat ik een plekje heb, anders zou die buiten moeten parkeren onder een zeil.
Gelukkig staat de 'grote' auto nu buiten, en de 2 kleine binnen, dus heb ik wat meer plaats om te parkeren.
Nu ga ik eens beginnen met opruimen :)

EDIT' het is nu 11:53, en ben eindelijk klaar met opruimen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan