Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Sommige...?

ik heb dat bij elke sleutelplek. Loop al jaren te kutten op de parkeerplek naast de flat.

Toch ondertussen wel 2 serieuze motorswaps gedaan. 1 met zo'n jaguar als hierboven! :-)

@Han, hoi! Je bent ook overal online!
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien allemaal, maar ik zie zelfs in de wat grotere ruimtes nergens een koelkast en een bank staan terwijl met een bietje in de hand kijken naar je resultaat of naar een probleem toch soort van essentieel is... ;)
 
En om je resultaat goed te bewonderen moet je vaak afstand nemen. Dat kan niet overal.

stuur14.jpg


Als ik de techniek "Kruip door, sluip door" gebruik, kan ik er omheen. Meestal was het verplaatsen, werken aan de linkerzijde, verplaatsen, werken aan de rechterzijde.
En waar rechts op de volgende foto de grijze kratten staan kwam halverwege de bouw nog een motor staan. Dus ruimte voor een koelkast en een bank is er niet. Maar ik drink geen bier, scheelt weer een koelkast!

frame-impressie%252520002.jpg


Je blijft er wel lenig van!!!
 
Laatst bewerkt:
Werd ook gek van mijn andere garage dat die net te smal was.
Moet nog beetje verder met inrichten, wil het er lekker schoon en opgeruimd houden.

Keuze gemaakt garage bij te bouwen, nog beetje afwerken links en rechts maar dat doe ik lekker in het voorjaar beetje buiten zagen . Helaas mocht het niet breder,hoger van gemeente. Ivm aanbouw andere garage aan het huis zit ik op 50% wat bebouwd isvan mijn grond en meer mag niet
Nu effe sparen voor een schaar/poetsbrug.. twijfel om voor een chineesje van mp te gaan. Bijna geen auto weegt meer dan 1800 kg en die bruggen zouden 3 ton moeten kunnen dragen ( zal er zelf toch nooit geen 3 tond op zetten )
360.jpg
360.jpg


Slaapkop van een maatje :p
 
Laatst bewerkt:
Ik kom echt ruimte tekort,

giga troep bij mij in de garage...
straks weer opruimen,

staat vanalles, zaagmachine,
lasmachine,
brommer op een enduro hefbrug,
drie fietsen, scooter van de baas.. :X

probleem is dat ik bijvoorbeeld niets aan het plafont kwijt kan, (ik zou daar graag mn enduro wielen aan ophangen)

de muur is ook een probleem, daar zit een multiplex platen op wat ook niets kan houden..
(om gereedschap dan weer aan de muur te kunnen hangen)
verder een bureau welke alweer te klein wordt die ik als werkbank gebruik..

en zo kan ik wel even doorgaan...
'(

maar verder mag ik niet klagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan