Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yipla guys,

I know, out of the blue ... 'k ben eerder een achter-de-schermen-forum-member.

Zondag ben ik ook van de partij bij BMC.
Hoe herken ik jullie ? Zou wel tof zijn een gezicht op de avatars te kunnen plakken ...

Ik rij met een witte Triple van 2007 met een MIVV demper in carbon (en omgeplooide remhendel ...)

ciao !

Gaat in mijn geval niet zo moeilijk zijn! Zie een paar postjes hierboven! In het oranje ga je ze niet zoveel zien, en al zeker niet met een lowboy-Arrow... 8-)
Trouwens, 3 knappe gasten *D uit Limburg, dat hoor je direct aan ons accent. En we zijn daar fier op *O* , laat dat effe wel wezen! :} _O-
 
Okidoki! De Q8, da's dat station vlak langs dat ene station waar die 2 ferm :9 grieten (Kelly en euh, haar jonger zusje ken ik niet bij naam :? ) achter den toog staan? Of ben ik mis Alex?
8-)
Ja daar :Y . Kelly en Gwenny ken ik zelfs erg goed, heb jarenlang in vaders raceteam gewerkt als mekanieker. Hebben de zaak nu niet meer, Gwenny is getrouwd, Kelly racet nu zelf.
 
En langs waar gaan de mannen rijden?
Ik wil wel mee maar langs Houthalen is voor mij wel een heel stukje om.
Ik wil wel onderweg ergens aanpikken.
E314- E313 richting , Tessenderlo, Geel, Herentals, Grobbendonk, Nijlen, Kennedytunnel, enz.. . Laat maar wat weten als je ergens wil aanpikken ;) .
 
Laatst bewerkt:
En langs waar gaan de mannen rijden?
Ik wil wel mee maar langs Houthalen is voor mij wel een heel stukje om.
Ik wil wel onderweg ergens aanpikken.

'De mannen' rijden via de E313. Dus volgens mij moeten we je ergens kunnen oppikken aan de oprit Geel-West. Moet doenbaar zijn vanuit Dessel, mijn gedacht... ;)
Wij vertrekken om 9u, dus pakweg tussen 9.15 en 9.30 kan j'em in eerste gooien :] . Wat denk je Baaf?
 
Het weer zou (tot nu toe :} ) gaan meevallen :Y *O*

In dat geval wordt het stilaan tijd om een en ander af te spreken?!
Kwestie dat we zowat op hetzelfde moment de neuzen en dito koplampen in dezelfde richting kunnen zetten, namelijk die van Assenede (en Alex weet waar dat is, want die gaat koptrekken! :] )

|(

Yipla guys,

I know, out of the blue ... 'k ben eerder een achter-de-schermen-forum-member.

Zondag ben ik ook van de partij bij BMC.
Hoe herken ik jullie ? Zou wel tof zijn een gezicht op de avatars te kunnen plakken ...

Ik rij met een witte Triple van 2007 met een MIVV demper in carbon (en omgeplooide remhendel ...)

ciao !

:W Ik zal een zwart pak dragen, zoals hier:

e9da0efa3ee576d06e7e02b3249a03a9


:+

Om 09 00h aan het Q8 station langs de baan Hasselt-Eindhoven in Houthalen *O* .

check *D

Okidoki! De Q8, da's dat station vlak langs dat ene station waar die 2 ferm :9 grieten (Kelly en euh, haar jonger zusje ken ik niet bij naam :? ) achter den toog staan? Of ben ik mis Alex?
8-)


double check *D *D


-O- ;(
 
Even een vraagje tussendoor,iemand bekent met het bijregelen van het stationaire torental van een T509?Ja,met de regelschroef,maar kan dat kreng niet vinden.Onder de injectoren maar waar precies?
b.v.d.
 
Wij voelen met je mee, maat! ;(

Hopelijk krijg je dat verhaal verzekering-technisch een beetje in de goede plooi gelegd...

Gelukkig komt dat helemaal in orde, :Y ik heb gisteren bericht gehad dat ik het gehele verzekerde bedrag minus de restwaarde overgemaakt krijg.
trouwens komende weekend ga ik met Roke Motors ( op een leen Speed van de zaak :] ) 3 dagen naar Hinckley, *O*
gaat er nog iemand van jullie mee?
 
Gelukkig komt dat helemaal in orde, :Y ik heb gisteren bericht gehad dat ik het gehele verzekerde bedrag minus de restwaarde overgemaakt krijg.
trouwens komende weekend ga ik met Roke Motors ( op een leen Speed van de zaak :] ) 3 dagen naar Hinckley, *O*
gaat er nog iemand van jullie mee?

Ik alleszins niet alhoewel ik daar verrekte graag wel eens een kijkje zou willen nemen!
Met een leen-Speed van de zaak :? Als dat geen goeie service is :} *O*
Ik wens je alleszins een leuke rit en dito verblijf ginder. Vergeet alleszins niet de nodige pics te schieten (als dat al mag) zodat het thuisfront ook op de hoogte blijft. ;)

Trouwens, goed ook dat je ongeval je geen financiele kater nalaat :Y, zo kan je tenminste met een gerust gemoed vertrekken :Y
 
Ik dacht dat het toerental alleen met het datatooltje van triumph is in te stellen.
Maar helemaal zeker weten doe ik het niet, succes.
Even een vraagje tussendoor,iemand bekent met het bijregelen van het stationaire torental van een T509?Ja,met de regelschroef,maar kan dat kreng niet vinden.Onder de injectoren maar waar precies?
b.v.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan