Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Pina: misschien heb ik te snel iets gezegd. Prikkie heeft de kous van de knipper verwijderd en het leek erop dat er een stekker los zit. Morgen gaan we ff opnieuw de knipper erop zetten en kijken of hij het toch doet :$ :P
 
Klopt Patman, dat was ik! Maarreh, dan moet je toch je zonneklep 8-) in je helm omhoog doen; die van mij is gewoon zwart, niet MATzwart!

Ik was m'n Zard uitlaat aan 't inrijden en uitproberen. Je weet wel, van dittem (lastig werk!):
met dB killer , zonder KAT (netjes legaal geluidje)
met dB killer , met KAT (errug rustig!)
zonder dB killer , met KAT (redelijk heftig; vrij strafbaar!)
zonder dB killer , zonder KAT (absolute teeeeringherrie; gehoorbeschadiging binnen 500m!!!)

Ik zie trouwens dat je in Zevenbergen woont (ik in Breda). Als het weer eens weer is en je eens een stukkie wilt rijden; stuur maar een mailtje!

:W groet van een andere Speed-rijder uit de buurt (Breda)
 
:W groet van een andere Speed-rijder uit de buurt (Breda)

Zo, nog eentje in de buurt! :W Wees gegroet!
Ik moet toch eens wat meer tijd op het forum doorbrengen, merk ik. Hoewel, liever breng ik meer tijd door op m'n brommer! :]
 
Als mensen een zwarte kleur aanzien voor matzwart is het tijd om te poetsen. :9
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Of moet ik misschien m'n zonnevizier maar eens gaan poetsen??

Je hebt zitten kleuren .... :+
:Y :Y Maar wel binnen de lijntjes *O*

Klopt Patman, dat was ik! Maarreh, dan moet je toch je zonneklep 8-) in je helm omhoog doen; die van mij is gewoon zwart, niet MATzwart!

Ik was m'n Zard uitlaat aan 't inrijden en uitproberen. Je weet wel, van dittem (lastig werk!):
met dB killer , zonder KAT (netjes legaal geluidje)
met dB killer , met KAT (errug rustig!)
zonder dB killer , met KAT (redelijk heftig; vrij strafbaar!)
zonder dB killer , zonder KAT (absolute teeeeringherrie; gehoorbeschadiging binnen 500m!!!)

Ik zie trouwens dat je in Zevenbergen woont (ik in Breda). Als het weer eens weer is en je eens een stukkie wilt rijden; stuur maar een mailtje!
Goed idee! Wat was je uitlaat configuratie trouwens dat stukje vanaf Moerdijk?? Was trouwens wel lachen, wat gaat zo'n S3 toch makkelijk op 't achterwiel!! _O-


:W groet van een andere Speed-rijder uit de buurt (Breda)
:W :W Ook nog op pad geweest vandaag?
 
~
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Of moet ik misschien m'n zonnevizier maar eens gaan poetsen??:Y :Y Maar wel binnen de lijntjes *O*Goed idee! Wat was je uitlaat configuratie trouwens dat stukje vanaf Moerdijk?? Was trouwens wel lachen, wat gaat zo'n S3 toch makkelijk op 't achterwiel!! _O- :W :W Ook nog op pad geweest vandaag?[/quote]

Einde van de ochtend en einde van de middag in de omgeving van Breda. Ook nog even langs Moto Place Breda geweest, daar waren ze een witte 2008 S3 aan het klaarmaken met een Arrrow 3-1. Ziet er best goed uit. Geef zelf de voorkeur aan de Arrow slipon dempers... :Y

Jij bent ook nog wezen fietsen.... :]
 
Of moet ik misschien m'n zonnevizier maar eens gaan poetsen??
Dát bedoelde ik dus!
Goed idee! Wat was je uitlaat configuratie trouwens dat stukje vanaf Moerdijk?? Was trouwens wel lachen, wat gaat zo'n S3 toch makkelijk op 't achterwiel!! _O-
Weet ik niet meer precies, volgens mij was het niet de hardste en ook niet de stilste, want daar heb ik niet lang mee gereden. Een van de twee anderen, dus!
Klonk het niet goed, dan?
:W :W Ook nog op pad geweest vandaag?
Niet gezien... denk ik... :N
 
Ligt er alleen hier nog pekel ofzo :?
Hier nix gezien! 8-)
Mag je je hier ook vertonen als je een speed four hebt? :P
Ja natuurlijk! :Y ........bij de eerste 2 topics stond de Speed Four ook in de topic-naam, maar omdat zich er geen Speed Four-piloten meer lieten zien hier is de naam vanaf topic 3 weggelaten.........maareh, welkom hier! *O*
Ben verliefd geworden op triumph toen ik de film M:I 2 zag. Daar gebruikte ze 2 triumph's in, een S3 en een daytona. 3keer raden waar ik verliefd op werd :P juist de S3. Maar die was te duur voor mij om te kopen en omdat ik nog niet zo oud ben mag ik nog niet zwaar. Maar dat maakt verder ook niet uit want mijn s4 loopt soepel en gaat hard genoeg.
We zien je tezijnertijd wel met een S3 verschijnen hier! :Y


Je komt trouwens uit de buurt hier, misschien kom ik je nog wel eens tegen *D


Ik zie dat je een groene hebt .........ik zag er gisteren eentje om een uurtje of 4 op de N207 bij Hillegom :Y ......was jij dat? :?
Ben vandaag ook nog ff een stukkie wezen rijden, het weer was goed. Maar afwachten wat 't morgen wordt, we hadden een toertocht gepland, maar de weersverw8tingen zijn niet super...
Hier is 't weer volkomen ruk! |(
U vraagt, wij draaien

Prikmeister kon het niet laten en begon gelijk te sleutelen :9 [afbeelding]
Toch wel makkelijk zo'n vent! :}
Zo, ik heb vandaag ook nog ff gereden. Heb met mijn zwager z'n Rocket III opgehaald.
Enne, meteen een paar piccies gemaakt.

Ziehier mijn laatste modificatie. Kostte maar lieft 4,50 euro.... Hint: Let op banden...[afbeelding]
't Zit 'm vaak in de details! *D ........ziet er wel racy uit! :)
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooi plaatje :9~~
.......en 't was gelukkig weer eens lllllllllllllllllllllllllllllekker weer *O*
Als mensen een zwarte kleur aanzien voor matzwart is het tijd om te poetsen. :9
full


:9~ :9~ :9~

Komt inderdaad een waanzinnig geluid uit ! :Y
:Y :Y :Y *O* *O* *O*
Zo, nog eentje in de buurt! :W Wees gegroet!
Ik moet toch eens wat meer tijd op het forum doorbrengen, merk ik. Hoewel, liever breng ik meer tijd door op m'n brommer! :]
Denk dat je vandaag beter op 't forum dan op je brommer kunt zitten ;(
 
Heb ik ook ff met de speed gereden. Super ding . Vooral geluid en mega soepel. Een geweldige motor. Ik hou het bij mijn motor want die is meer hard core. Ik hou nu eenmaal van de punch van een twin uit de bochten. Vering en remmen zijn goed maar op de super duke R is deze wel beter. Heb wat filmpjes vanuit de auto gemaakt op weg naar huis, en wat foto's. Zoef is nu stukkie rijden met motormeiden en posen natuurlijk. Kentekenplaathouder zit er op en nu de rest nog.
Zwart stuur met risers van 60 mm rizoma is besteld en zoef wil later nog wat andere dingen veranderen. Belly pan, spiegels en wat kleine dingetjes. Ik had nog idee om het blanke plaatwerk bij uitlaat en radiatorcovers en duo voetsteunen te laten poedercoaten. Is volgens mij mooier. Nu is contrast tussen al het zwart en blanke delen zo groot op voorvork na. Daar moet zoef nog over nadenken. Ik heb het bij mij motor ook laten doen bij duo voetsteunen en het staat veel beter.
 
Laatst bewerkt:
@Pina: misschien heb ik te snel iets gezegd. Prikkie heeft de kous van de knipper verwijderd en het leek erop dat er een stekker los zit. Morgen gaan we ff opnieuw de knipper erop zetten en kijken of hij het toch doet :$ :P

*O* Hij doet het *O*
Dus Pina, die koffie krijg je van mij, omdat ik je onjuist heb beschuldigd :$ :P
full
loves koffie!! :9 :Y O-)




Toch wel opgelucht dat-ie het doet hoor! *D
Gewoon zo laten..........................koffie is zijn specialiteit. :9
Sssst............hoeft niet iedereen te weten! O-)



:+
 
Heb ik ook ff met de speed gereden. Super ding . Vooral geluid en mega soepel. Een geweldige motor. Ik hou het bij mijn motor want die is meer hard core. Ik hou nu eenmaal van de punch van een twin uit de bochten. Vering en remmen zijn goed maar op de super duke R is deze wel beter. Heb wat filmpjes vanuit de auto gemaakt op weg naar huis, en wat foto's. Zoef is nu stukkie rijden met motormeiden en posen natuurlijk. Kentekenplaathouder zit er op en nu de rest nog.
Zwart stuur met risers van 60 mm rizoma is besteld en zoef wil later nog wat andere dingen veranderen. Belly pan, spiegels en wat kleine dingetjes. Ik had nog idee om het blanke plaatwerk bij uitlaat en radiatorcovers en duo voetsteunen te laten poedercoaten. Is volgens mij mooier. Nu is contrast tussen al het zwart en blanke delen zo groot op voorvork na. Daar moet zoef nog over nadenken. Ik heb het bij mij motor ook laten doen bij duo voetsteunen en het staat veel beter.
Doet m'n oude hart goed dat jij er ook tevreden over bent! :Y


Ja, er zitten best wel verschillen tussen de 2 bikes, maar geloof me, met de S3 kan je ook met een behoorlijke punch de bochten uit komen :Y ........ik blijkt regelmatig strepen te trekken wanneer ik 'm van een rotonde af komend naar rechts gooi en er 'n dotje gas er op gooi!


Ben benieuwd hoe de S3 er uiteindelijk uit gaat zien! :Y .........wordt toch weer een "budget-overschrijdend" verhaal hè!? :+
 
De Speed rijdt ook goed in regen. Mijn leren broek en laarzen houden zich minder goed B|

We zijn nog op zoek naar een werkplaatsboek of sleutelboek van de speed triple 1050. Heeft iemand die? en zo ja kan ik die van iemand krijgen of kopen.
 
De Speed rijdt ook goed in regen. Mijn leren broek en laarzen houden zich minder goed B|

We zijn nog op zoek naar een werkplaatsboek of sleutelboek van de speed triple 1050. Heeft iemand die? en zo ja kan ik die van iemand krijgen of kopen.

Heb hem digitaal in het engels als je geinteresseerd bent. ;)
18 mb.
 
Laatst bewerkt:
We zien je tezijnertijd wel met een S3 verschijnen hier! :Y


Je komt trouwens uit de buurt hier, misschien kom ik je nog wel eens tegen *D


Ik zie dat je een groene hebt .........ik zag er gisteren eentje om een uurtje of 4 op de N207 bij Hillegom :Y ......was jij dat? :?

Kom uit Noordwijk. Ik was idd rond een uurtje of 4 bij Hillegom.
Ik kwam bij Motozoom vandaan.
Als er iemand met een zwarte helm, zwarte broek en rood zwarte jas opzat ben ik het geweest.

Die S3 zal nog wel ffies duren denk O-) maar komen zal die :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan