Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( :( :( :+
*D Klopt dat is idd mijn gifkikkertje :)

een van de eigenaren is een kennis van mij.
Hans, Paul of Emily? :?
Hoi Triple liefhebbers :W . Mijn eerste post in het nieuw deeltje *O* ..............euh, weet zelfs niet wat te posten :/ . ps: Buiten dat mijn triple mij nu na 30000km nog steeds een smile van een meter op mijn gezicht tovert :9.
:W


Overbodige informatie :Z , maar ben toch blij dat je nog steeds blij bent! :+
:Y :9~


Is helaas de laatste tijd weinig gebeurt. '(
We zitten hier met z'n allen met smart te wachten op 't eerste piccie van DanDruff z'n Speed Triple, en ook z'n ervaringen tot nu toe :Y
Sinds z'n "Big Day" is 't angstvallig stil gebleven :?


Ook van Joebarreke verwachten we nog piccies die met een gewone fotocamera zijn genomen! :Y
Moto Morini aanschaffen, dan zal er zelfs regelmatig wat gebeuren :X ;) .
Denk niet dat eer iemand op dat soort gebeurtenissen zit te wachten! :N
 
We zitten hier met z'n allen met smart te wachten op 't eerste piccie van DanDruff z'n Speed Triple, en ook z'n ervaringen tot nu toe :Y
Sinds z'n "Big Day" is 't angstvallig stil gebleven :?

ja sorry dat ik nog niks heb laten zien, :P
ik ben de laatste weken nogal druk met het werk B| en van rijden is niet veel gekomen
( dat weer ook he |( ) pas 150 km, ik had wel wat piccies gemaakt maar die waren te donker vond ik. :/ hij lijkt erg veel op de jouwe, allen wat meer origineelstaat.
komende weekend doe ik een nieuwe poging.
ik heb wel af en toe vluchtig gekeken op het forum en ik ben wel op de hoogte van al het aktuele nieuws uit het oost, west en zuid, leuk :Y

:W
 
ja sorry dat ik nog niks heb laten zien, :P
ik ben de laatste weken nogal druk met het werk B| en van rijden is niet veel gekomen
( dat weer ook he |( ) pas 150 km, ik had wel wat piccies gemaakt maar die waren te donker vond ik. :/ hij lijkt erg veel op de jouwe, allen wat meer origineelstaat.
komende weekend doe ik een nieuwe poging.
ik heb wel af en toe vluchtig gekeken op het forum en ik ben wel op de hoogte van al het aktuele nieuws uit het oost, west en zuid, leuk :Y

:W
Okido, ik zal geduldig wachten op de piccies! ;)

Ik heb zelf ook pas 2 keer gereden, en er staan nu zo'n 450km op de teller.

Zaterdag nog gereden, en volgens m'n maatje was ik toch al weer lichtelijk aan 't sliden en streepies trekken, terwijl ik toch binnen de 5000 toeren bleef 8-) ......kwestie van gewoon 'n beetje vroeg 't gas er op in de bochten :+
 
Okido, ik zal geduldig wachten op de piccies! ;)

Ik heb zelf ook pas 2 keer gereden, en er staan nu zo'n 450km op de teller.

Zaterdag nog gereden, en volgens m'n maatje was ik toch al weer lichtelijk aan 't sliden en streepies trekken, terwijl ik toch binnen de 5000 toeren bleef 8-) ......kwestie van gewoon 'n beetje vroeg 't gas er op in de bochten :+
Pina, met welke bandenspanning rij jij rond?
ps. Er zijn ook nieuwelingen die het verhaal achter jouw nick-name kennen, maar dan moet ik er wel bij vermelden dat niet iedereen kan terug vallen op het Bohica-archief :Y _O- :} .
 
Pina, met welke bandenspanning rij jij rond?
ps. Er zijn ook nieuwelingen die het verhaal achter jouw nick-name kennen, maar dan moet ik er wel bij vermelden dat niet iedereen kan terug vallen op het Bohica-archief :Y _O- :} .
Nu 't nog wat koel is rij ik rond met de standaard bandenspanning 2.35 - 2.9, maar als het wat warmer wordt houft ik voor 2.35 aan, maar achter terug tot 2.6 of 2.7......niet echt spectaculair anders, maar voelt gewoon goed :Y




PS: Jij bent niet echt een nieuweling :N , 't duurde gewoon lang voordat je hier op 't MF kwam ;) ...........de broertjes 'Kawa', 'Triumph' en 'Duc' praten natuurlijk wel eens met elkaar, dan worden sommige dingen wel eens duidelijk :+
 
Pina, met welke bandenspanning rij jij rond?
ps. Er zijn ook nieuwelingen die het verhaal achter jouw nick-name kennen, maar dan moet ik er wel bij vermelden dat niet iedereen kan terug vallen op het Bohica-archief :Y _O- :} .
in het knutsel achief is het verhaal achter pina zijn nick ook terug te vinden. :Y
maar knutsel zegt en niets over.

ben ook niet echt meer een nieuweling meer op het forum. ;)
 
in het knutsel achief is het verhaal achter pina zijn nick ook terug te vinden. :Y
maar knutsel zegt en niets over.

ben ook niet echt meer een nieuweling meer op het forum. ;)
Maar natuurlijk weet jij als "oudgediende" de werkelijke betekenis! ;)
Ik waardeer het ook ten zeerste dat je je mond ook al kon houden toen de Zettertjes een tijdje geleden ook al aan 't gissen waren! :}
 
Maar natuurlijk weet jij als "oudgediende" de werkelijke betekenis! ;)
Ik waardeer het ook ten zeerste dat je je mond ook al kon houden toen de Zettertjes een tijdje geleden ook al aan 't gissen waren! :}
ik hou gewoon mijn bek dicht. :Y


ps. ik heb vandaag je zinnetje nog ff gebruikt.
die van dat slootje, maar dat is in zwitserland toch leuker.
 
ik hou gewoon mijn bek dicht. :Y



ps. ik heb vandaag je zinnetje nog ff gebruikt.
die van dat slootje, maar dat is in zwitserland toch leuker.
-
full



- ik heb copyright op dat zinnetje, dus dat kost je 'n biertje van de zomer in Zwitsalland :+
 
Maar natuurlijk weet jij als "oudgediende" de werkelijke betekenis! ;)
Ik waardeer het ook ten zeerste dat je je mond ook al kon houden toen de Zettertjes een tijdje geleden ook al aan 't gissen waren! :}

ik ben nog steeds geen oudgediende :') :')





:+
 
quote:
Lost-Rider schreef op 01 april 2008 @ 19:17:*D Klopt dat is idd mijn gifkikkertje :)

een van de eigenaren is een kennis van mij.


Hans, Paul of Emily? :?




Paul is een kennis van mij, zijn partner is een collega van mij.
Zo ben ik ook aan mij S4 gekomen.
Ik had me rijbewijs gehaald en toen vroeg ik of ik een keer mocht proef rijden en dat was goed.
Toen is die voor mij naar 25kw gezet (zonder er iets voor te betalen }) )
En toen was ik gelijk verkocht :)



evenals de motor :]
 
Paul is een kennis van mij, zijn partner is een collega van mij.
Zo ben ik ook aan mij S4 gekomen.
Ik had me rijbewijs gehaald en toen vroeg ik of ik een keer mocht proef rijden en dat was goed.
Toen is die voor mij naar 25kw gezet (zonder er iets voor te betalen }) )
En toen was ik gelijk verkocht :)



evenals de motor :]
Ik kom je misschien nog wel een keertje tegen daar! :W

Sympathiek dat ze dat hebben gedaan, maar ze zagen natuurlijk aan je kwijlende mondhoeken dat je een liefhebber van de S4 was! *D
 
Nu 't nog wat koel is rij ik rond met de standaard bandenspanning 2.35 - 2.9, maar als het wat warmer wordt houft ik voor 2.35 aan, maar achter terug tot 2.6 of 2.7......niet echt spectaculair anders, maar voelt gewoon goed :Y


Kun je beter andersom doen, s'winters 2.6 en zomers 2.9. ;) ...............band komt in de zomer wel op temperatuur, in de winter wordt dat moeilijker.
 
Elke dag als ik terugkom van het werk denk ik: vandaag ga ik ff rijden en zeker als ik dan in de schuur kom :9~ maar elke keer regent het of heeft het geregend '( Wat een K*T land is het toch soms. -O- Ach, ff geduld hebben, de mooie dagen komen er vast wel aan
Ik heb wel wat los gemaakt hiero, om jou naar je nickname te vragen Pina :o
 
Elke dag als ik terugkom van het werk denk ik: vandaag ga ik ff rijden en zeker als ik dan in de schuur kom :9~ maar elke keer regent het of heeft het geregend '( Wat een K*T land is het toch soms. -O- Ach, ff geduld hebben, de mooie dagen komen er vast wel aan
ik beleef het precies zo, ik denk aan emigreren. :/
trouwens wel grappig dat je jezelf altijd meteen weer moed inpraat *D
 
Kun je beter andersom doen, s'winters 2.6 en zomers 2.9. ;) ...............band komt in de zomer wel op temperatuur, in de winter wordt dat moeilijker.

Ik rijd bijna altijd met 2,6 achter. Voor 2,2. Vind het erg prettig rijden. Moet er wel bij zeggen dat ik alleen rijdt als het lekker weer is.
 
ben aan het aftellen tot de dag daar is :P :+
"Geduld is een schone zaak" *D
Kun je beter andersom doen, s'winters 2.6 en zomers 2.9. ;) ...............band komt in de zomer wel op temperatuur, in de winter wordt dat moeilijker.
In theorie heb je gelijk :Y
In de winter rijd ik niet, maar in het voorjaar als het nog wat frisjes is zoals nu, dan heb ik achter inderdaad gewoon 2.9, zal wel iets tussen mijn oren zijn, maar voor m'n gevoel rijdt het prettiger.
Elke dag als ik terugkom van het werk denk ik: vandaag ga ik ff rijden en zeker als ik dan in de schuur kom :9~ maar elke keer regent het of heeft het geregend '( Wat een K*T land is het toch soms. -O- Ach, ff geduld hebben, de mooie dagen komen er vast wel aan
Ik heb wel wat los gemaakt hiero, om jou naar je nickname te vragen Pina :o
Voor vandaag en morgen waren de weersvoorspellingen wel redelijk, dus heb ik 2 dagen vrij genomen om effies 'n stukkie te rijden :] , vandaag 200km gereden en 't was toch eigenlijk best wel fucking fris! :X
Maar ach, 't was tenminste droog! :Y


Tja, die nickname :? .......had 't maar nooit gevraagd hier! O-) :+
Ja ik denk het :P

Zou kicke zijn als ik je daar idd tegen zou komen :)
Moet een keertje lukken! :Y
geen probleem, zolang je maar niet om koffie vraagt. :+
Wees maar niet bang Henk! :N .........dat zal ik nooit aan je vragen!! :+
ik beleef het precies zo, ik denk aan emigreren. :/
trouwens wel grappig dat je jezelf altijd meteen weer moed inpraat *D
Zoef is een echte positievo! :}


Ik zit er hard aan te denken om over een jaar of 10 een huisje te kopen in Frankrijk met m'n koffiedame, maar ik wil hoe dan ook toch ook 'n plekkie houden in dit kikkerlandje met z'n ietwat mindere klimaat :Y

Ik rijd bijna altijd met 2,6 achter. Voor 2,2. Vind het erg prettig rijden. Moet er wel bij zeggen dat ik alleen rijdt als het lekker weer is.
't Blijft toch een persoonlijk iets hè? :?

Trouwens, ik rijd 't liefste ook alleen met lekker weer, maar in 't voorjaar kriebelt 't gewoon en accepteer ik de wat lagere temperaturen, en tevens maak ik met inrijden toch ook wel een uitzondering omdat ik het zo snel mogelijk achter de rug wil hebben :+
 
"Geduld is een schone zaak" *DIn theorie heb je gelijk :Y
In de winter rijd ik niet, maar in het voorjaar als het nog wat frisjes is zoals nu, dan heb ik achter inderdaad gewoon 2.9, zal wel iets tussen mijn oren zijn, maar voor m'n gevoel rijdt het prettiger.Voor vandaag en morgen waren de weersvoorspellingen wel redelijk, dus heb ik 2 dagen vrij genomen om effies 'n stukkie te rijden :] , vandaag 200km gereden en 't was toch eigenlijk best wel fucking fris! :X
Maar ach, 't was tenminste droog! :Y


Tja, die nickname :? .......had 't maar nooit gevraagd hier! O-) :+ Moet een keertje lukken! :YWees maar niet bang Henk! :N .........dat zal ik nooit aan je vragen!! :+Zoef is een echte positievo! :}


Ik zit er hard aan te denken om over een jaar of 10 een huisje te kopen in Frankrijk met m'n koffiedame, maar ik wil hoe dan ook toch ook 'n plekkie houden in dit kikkerlandje met z'n ietwat mindere klimaat :Y 't Blijft toch een persoonlijk iets hè? :?

Trouwens, ik rijd 't liefste ook alleen met lekker weer, maar in 't voorjaar kriebelt 't gewoon en accepteer ik de wat lagere temperaturen, en tevens maak ik met inrijden toch ook wel een uitzondering omdat ik het zo snel mogelijk achter de rug wil hebben :+

wwer een adres om tijdens de zwitsalmeet aan te doen. :P
ik mag wel langer vakantie gaan krijgen tegen die tijd, anders is het niet meer te doen in die paar weken. :+
 
wwer een adres om tijdens de zwitsalmeet aan te doen. :P
ik mag wel langer vakantie gaan krijgen tegen die tijd, anders is het niet meer te doen in die paar weken. :+
Hihi, denk dat ik tegen die tijd geen Zwitsalmeets meer doe, maar je weet maar nooit! O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan