Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hihi, denk dat ik tegen die tijd geen Zwitsalmeets meer doe, maar je weet maar nooit! O-)
hoeft dan ook niet. :N
als je dan maar zorgt dat het bier koud staat. ;)


en jou kennende rij je nog wel op die leeftijd.
kan je ons daar een mooi toertje voorschotelen.
tijd heb je dan toch zat want de koffie zal dan ook niet mer zo heet gedronken worden. :+
 
Ik zit er hard aan te denken om over een jaar of 10 een huisje te kopen in Frankrijk met m'n koffiedame, maar ik wil hoe dan ook toch ook 'n plekkie houden in dit kikkerlandje met z'n ietwat mindere klimaat :Y
Huisje in Frankrijk!? Top, doen. Koop ik een huisje in Oostenrijk omdat jij tegen die tijd Zwitserland niet meer aandoet :+ . Goed idee :P
 
Laatst bewerkt:
hoeft dan ook niet. :N
als je dan maar zorgt dat het bier koud staat. ;)


en jou kennende rij je nog wel op die leeftijd.
kan je ons daar een mooi toertje voorschotelen.
tijd heb je dan toch zat want de koffie zal dan ook niet mer zo heet gedronken worden. :+
't Bier zal altijd koud staan :Y , maar eerst maar eens afwachten of alles door gaat tegen die tijd :)


Ik zal dan heus nog wel motorrijden :] , en hopelijk ook nog steeds met een klein beetje redelijk tempo, dus een toertje van 50km per dag moet dan nog wel kunnen :+


Enne, die koffie, tja, 20 jaar geleden had ik ook niet verwacht dat ik op m'n 50e nog zo'n liefhebber zou zijn O-) , dus doe ik geen voorspellingen over m'n 60e! })
Huisje in Frankrijk!? Top, doen. Koop ik een huisje in Oostenrijk omdat jij tegen die tijd Zwitserland niet meer aandoet :+ . Goed idee :P
Kunnen we elkaar via Zwitserland met een bezoekje vereren :Y , want een dagje op doorreis via Zwitserland moet kunnen :+
 
Landen met bergen :9~
Ik ben benieuwd hoe leuk ik het ga vinden met mijn Speed }) Ik vond het altijd al leuk met de SV
Nog een paar weken (7) en dan lekker :] in Italië
 
Landen met bergen :9~
Ik ben benieuwd hoe leuk ik het ga vinden met mijn Speed }) Ik vond het altijd al leuk met de SV
Nog een paar weken (7) en dan lekker :] in Italië
Ah lekker man. Dat klinkt echt goed. Zeker met dit butweer op het moment. :X

Heb gisteravond nog lekker een stukje gereden en vorig weekend, maar de zon mag van mij nu toch wel definitief doorbreken zo langzamerhand.
8-)



PS: Ligt het aan mij of is het forum echt verschrikkelijk traag op het moment? (als je een bericht aan het schrijven bent)
 
Landen met bergen :9~
Ik ben benieuwd hoe leuk ik het ga vinden met mijn Speed }) Ik vond het altijd al leuk met de SV
Nog een paar weken (7) en dan lekker :] in Italië
Ik weet zeker dat je Speed geniet in de bergen! :] ........heeft-ie me zelf verteld! :Y

Lekker hoor, over 7 weekies die kant op :Y , ik moet helaas nog 15 weekies wachten '(

Ah lekker man. Dat klinkt echt goed. Zeker met dit butweer op het moment. :X

Heb gisteravond nog lekker een stukje gereden en vorig weekend, maar de zon mag van mij nu toch wel definitief doorbreken zo langzamerhand.
8-)



PS: Ligt het aan mij of is het forum echt verschrikkelijk traag op het moment? (als je een bericht aan het schrijven bent)
't Zit inderdaad niet mee met het weer :X , en dit weekend wordt het ook volkomen kut! |(

Ik heb vanmiddag m'n motor maar weggebracht voor z'n 800km beurtje, kunnen ze gelijk m'n laatste modjes plaatsen.

En dan later deze maand m'n andere achtershock+voorveren, en dan ben ik voorlopig klaar voor 18 mei! *O*



PS: Nix geen problemen met tekst en/of smilies :N , ligt toch aan jou of je komploeter :?
 
Gisteren de Triple in Luxemburg uitgelaten. Was heerlijk. Bijna geen verkeer.

9b7ddc695bdb6a67a9164e6e14872b20
 
Oui, toi!! 8-)
Gisteren de Triple in Luxemburg uitgelaten. Was heerlijk. Bijna geen verkeer.

[afbeelding]
Mooie foto hoor!! :Y ..........dit doet mij ook hevig verlangen een ritje daar! :')


Blijft toch jammer dat 't vanaf hier net eventjes te ver is om dat in 1 dag te kunnen proppen: heen- en terugreis, en dan ook nog voldoende uren over houden om lekker van de 't glooiende landschap te genieten daar! :]
 
Oui, toi!! 8-)Mooie foto hoor!! :Y ..........dit doet mij ook hevig verlangen een ritje daar! :')


Blijft toch jammer dat 't vanaf hier net eventjes te ver is om dat in 1 dag te kunnen proppen: heen- en terugreis, en dan ook nog voldoende uren over houden om lekker van de 't glooiende landschap te genieten daar! :]
Dat is nu één van de voordelen van ons Limburgers ;) . De lekkerste stuurwegen in uw eigen achtertuin :9 .
 
Beter al word het vandaag nog een beetje weer om de S4 onder zijn hoes vandaan te halen.

Ik zie wel een klein streepje blauw in de lucht, nu maar hopen dat dat kleine streepje heeel erg groot word.
En? :? .....Nog gereden? :?
Ik moest hier in Lisse 's middags tennissen, maar het was fucking koud!! B|
Wat een K weer!!! ;(
Dat dekt de lading wel!! :}
Héhé, wij zitten hier idd ideaal. Eifel en Luxemburg binnen bereik :}

's morgens vertrekken, 's avonds terug en heerlijk :] :] :]
Jajajaja, nou weet ik 't wel!!!! :X


Maar wij hebben weer een heel mooi vlak land, en geen last van heuveltjes! :+ ........hmmm, denk niet dat je hier jaloers op wordt! O-)
Tsja, dat stunten kan alleen maar met zo een witte he! })
Sweet dreams baby! 8-)
 
En? :? .....Nog gereden? :?
Ik moest hier in Lisse 's middags tennissen, maar het was fucking koud!! B|



Heb idd nog gereden. Het was nat maar het ging wel redelijk. En wat de kou betreft.... gewoon goeie handschoenen aantrekken en gaan met die speed four :P


Het heeft wel ffies wat harder geregent, toen ben ik maar even onder een viaduct gestopt :P ik zag namelijk niets meer want mijn vizier besloeg. Moet dus gewoon een andere helm hebben :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan