Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook nog ff een paar piccies
full
 
hij lijkt vrij stil,
als je zelf rijd maakt het best wel kabaal vind ik.
ikzelf dus.
 
Laatst bewerkt:
Heb idd nog gereden. Het was nat maar het ging wel redelijk. En wat de kou betreft.... gewoon goeie handschoenen aantrekken en gaan met die speed four :P


Het heeft wel ffies wat harder geregent, toen ben ik maar even onder een viaduct gestopt :P ik zag namelijk niets meer want mijn vizier besloeg. Moet dus gewoon een andere helm hebben :P
Of een Pinlock aanschaffen op je vizier. Werkt echt perfect en scheelt duiten!
 
Heb vanmorgen voorwiel gemonteerd (gister nieuwe Pilot Power omgelegd) en daarna de boel gewassen.
5n2csj.jpg


Daarna de vering opnieuw afgesteld en een stukkie wezen rijden. Wat een verschil tussen een verse MPP en een gecupte Bridgestone! Heb nu niet meer het gevoel een dal in te duiken als ik een bocht instuur!
Het weer was goed te doen vandaag, beetje fris maar ja, je kunt niet alles hebben!
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die een GPS op zijn S3 gemonteerd heeft? Ik heb namelijk een 2dehands Garmin 2610 gekocht, maar ik zoek nog een fatsoenlijke oplossing om hem te monteren. Liefst iets wat niet teveel opvalt als je zonder GPS rond rijdt. Dus ik dacht aan het RAM mount systeem, maar veroorzaakt zo'n extra arm niet veel trillingen?
 
Vandaag heerlijk gereden, maar je kon het wel een kouweklauwerit noemen :] 200 km met een grote *D
Ook nog een foto annex film shoot gehouden.

[NORML]http://www.youtube.com/watch?v=Lg5AOrPHGIs[/NORML]

Voor de lekkere sound (volgende keer op een iets langer recht stuk B|
Klinkt lekker :} Maar dat ben jij niet, die daar op rijdt :/

Nee, en trouwens dit was Prikkie die op mijn S3 reed. Hij vindt het toch wel leuk }) :]
Oh, dat had je al geschreven _O-
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die een GPS op zijn S3 gemonteerd heeft? Ik heb namelijk een 2dehands Garmin 2610 gekocht, maar ik zoek nog een fatsoenlijke oplossing om hem te monteren. Liefst iets wat niet teveel opvalt als je zonder GPS rond rijdt. Dus ik dacht aan het RAM mount systeem, maar veroorzaakt zo'n extra arm niet veel trillingen?
ik heb de zumo, en de bevestiging rammelt voor geen meter *D
 
Is er iemand die een GPS op zijn S3 gemonteerd heeft? Ik heb namelijk een 2dehands Garmin 2610 gekocht, maar ik zoek nog een fatsoenlijke oplossing om hem te monteren. Liefst iets wat niet teveel opvalt als je zonder GPS rond rijdt. Dus ik dacht aan het RAM mount systeem, maar veroorzaakt zo'n extra arm niet veel trillingen?
Ik heb een Garmin 2720 en heb een RAM-rubberen bol gemonteerd in een van de gaten die ik overhield toen ik de originele spiegels heb verwijderd.
Valt bijna niet op als de Garmin er niet op zit.

Ik rij al jaren rond met zo'n RAM-arm op m'n motor(s) en geeft geen hinderlijke trillingen (is ook speciaal voor dit gebruik gemaakt trouwens).
 
Vandaag een stuk gereden :) . Ging eigenlijk voor de 20k beurt, maar d'r waren wat misverstandjes, dus dat ging helaas niet door. Wel de Speed met de 3-in-1 Arrow even gehoord. Wat een briljant geluid maakt dat zeg! Enorm donkele bulder. Vind het een tikkie té, persoonlijk, maar wel erg gaaf!
Uitendelijk gewoon binnendoor een stuk getuft. Was zowaar redelijk weer, dus ik klaag niet :)
 
O maar hier bij ons is het ook mooi vlak hoor!

-O-
......maar die heuveltjes zijn wel wat dichterbij voor jou! :Y ......ik woon tussen Haarlem en Leiden, en de enige heuvels in de buurt zijn de duinen |( ......wel leuk om daar te wandelen 8-)
Vandaag heerlijk gereden, maar je kon het wel een kouweklauwerit noemen :] 200 km met een grote *D
Ook nog een foto annex film shoot gehouden.

[NORML]http://www.youtube.com/watch?v=Lg5AOrPHGIs[/NORML]

Voor de lekkere sound (volgende keer op een iets langer recht stuk B|
Gaaf hoor! :} .....volgende keer mag Prikkie (of jij natuurlijk) 'm wat verder open trekken! :Y

't Weer viel inderdaad mee hè :? , zo na al die voorspellingen! :)


Ik ben gisteren de hele dag binnen gebleven, de kou van zaterdag zat nog in m'n lijf B| : Moest zaterdag competitie tennissen, lekker aan m'n blote poten en korte mouwtjes in de ijskoude motregen, werd Pina niet vrolijk van! :N



Oké, m'n koffiedame heeft me gisteren nog wel ff opgewarmd hoor! O-)
En ook nog ff een paar piccies
[afbeelding]
:}
En de KTM mocht er ook ff bij op

[afbeelding]
Héél terecht dat-ie op de achtergrond staat! :+
Ja, dat vind ik zelf ook. Hij klinkt erger als je er zelf op zit.
Hier nog ééntje om het af te leren.

[NORML]http://www.youtube.com/watch?v=uEqMRW8N1Gs[/NORML]
't Geluid wordt nog wel zwaarder, geloof me! :Y .........dempingsmateriaal moet nog wat 'inbranden' 8-)
wil je svp wel een beetje rustig aan doen met dat schakelpookie :P
_O- _O-

Hij roggelt wel lekker. :9~~
:Y :Y :Y
_O-
Vandaag een stuk gereden :) . Ging eigenlijk voor de 20k beurt, maar d'r waren wat misverstandjes, dus dat ging helaas niet door. Wel de Speed met de 3-in-1 Arrow even gehoord. Wat een briljant geluid maakt dat zeg! Enorm donkele bulder. Vind het een tikkie té, persoonlijk, maar wel erg gaaf!
Uitendelijk gewoon binnendoor een stuk getuft. Was zowaar redelijk weer, dus ik klaag niet :)
De 3-in-1 klinkt inderdaad net een stukkie zwaarder dan de 3-in-2 als je er naast staat :Y , maar als je zelf op de motor zit klinkt de 3-in-2 weer zwaarder (vanwege de plaatsing) :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan